Kivat nuokin mokkasiinit
Kesämokkasiineihin haluaisin nahkapohjat- tai no, pitkävartisiinkin, jos sais kestävinä. Etsin vaan aina värejä, joita ei oikein myydä. Melkein mustia, muttei-kuitenkaan-sävyjä, punaruskeaa tai sinistä. En tykkää ylimääräsistä härpäkkeistä, etsin aitoa ja laatua. Ja mähän oon ollu inkkari ennen, että vähän kaikki nykyään tehty tuntuu puoli astetta epäaidoilta :
Eiei akryyleitä tai kumipohjia, mutku. Tai no, on mulla muutamakin toive vetämässä, jos sitä aikanaan tulis eteen.
Mä oon niin sotaisa (
), että näen hautajaisissani tuhoa ja hävitystä- itselleni. Poltto ja ikiunohdus, kiitos (rovio!). Kaikista tyylikkäintä ois tietysti, että katoaisin ilmaan, ei jäis vanhaa haisevaa kehoa muiden rienaksi.. Ehkä mä siihenkin keksin keinot :
Oma hautausmaa? Niissä on kyllä tiettyä tunnelmaa. Paljon ikipuita. Toisaalta mulle omimpia on metsät, kalliot, meri ja vuoret. Mutta mitä enemmän eri värejä, mitä kauniimmin maalattuna, sitä parempi.
Jooei, ei näitä laatikkotaloja ja harmaita hökkeleitä. Mun kodissa tulee olemaan tornihuone ja iso osa maan alaisena peruskalliossa- paljon tilaa hengittää, valoa