Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 89
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 592667 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #570 : 15.12.2013 00:10:43 »

Mahtava paita Elwyn!  smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #571 : 08.03.2014 14:08:01 »

Uusin My Little Pony-hankinta Cool

Klik!
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

“Listen to them, the children of the night. What music they make!”
― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #572 : 14.06.2014 20:45:25 »

Hommasin fringe-paidan Cool

Meni aika kauan kun löysin sellaisen mikä miellyttää.. Harmaa kausi on jatkunut aika pitkään, mutta nyt oon innostunut myös farkkupaidoista Tongue Hurjaa!
tallennettu

― Bram Stoker
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #573 : 15.06.2014 19:43:39 »

Tulee mieleen ihan Janis Joplin!

Janis oli kyllä tosi persoonallisuus. En ihan ymmärrä noita sen karvahattuja, mutta olihan se sellanen henkilö jota ei voi sekottaa kehenkään toiseen  Cheesy
tallennettu

.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #574 : 19.06.2014 21:01:10 »

Hienoja halloween-asuja Cool smitten

http://img.photobucket.com/albums/v221/magica/Voodoo13/DSC_0038c_zps89d157ce.jpg
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #575 : 10.07.2014 19:02:29 »

Mahtava asunto!

http://muuttolintujasyksylla.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/58/files/2014/07/32.jpg
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #576 : 30.08.2014 16:29:59 »

Meni tilaukseen, toivottavasti on sopiva Cool

http://www.hm.com/se/product/31413?article=31413-A

Synttärilahjaksi on luvassa pieni ostosreissu Göteborgiin Afro Skorppari aikoo tyhjentää musiikkiliikkeitä ja meitsi käy sovittelemassa mm. farkut joita ihan on toivoton hankkia nettikaupoista.
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #577 : 21.09.2014 12:38:58 »

Hemmetti, taas on (netti)kaupoissa hiihtareita crazy2 (sarjassamme first world problems)
tallennettu

― Bram Stoker
Indium
Vieras
« Vastaus #578 : 21.09.2014 12:59:55 »

Noooh, kaupoissa on koko ajan vaatteita joita mää en pukisi päälleni kuin läpällä, ei niistä kannata tehdä itselleen ongelmaa  Wink Cheesy smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #579 : 16.10.2014 18:04:41 »

Onhan se tietysti niin, että jos minun mielestäni nämä ovat tosi hienot niin kyl ne hiihtaritkin menee siinä samalla Cool

Meni samalla Alibaba testiin.. Saas nähdä, että miten se China air mail oikein homman tällä kertaa hoitaa.
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #580 : 18.10.2014 17:10:27 »

Noita stringejään esitteleviä naisia oli vielä ainakin vuosina 2004-2005 baareissa. Käytiin kavereiden kanssa paikallisessa Giggling Marlinissa aika usein ja siellä varsinkin oli stringi-naisia. Siellä oli tosin sitten myös ns. pyllymiehiäkin joiden lempiharrastus oli naisten takamusten tiirailu Cool
tallennettu

― Bram Stoker
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #581 : 24.10.2014 12:40:45 »

Olen suhteellisen tyytyväinen nykymuotiin, paitsi liian pitkiin ja säkkimäisiin vaatteisiin jotka venyvät ja menettävät muotonsa tai sellaisiin liian läpinäkyviin toppeihin ynnä muihin "lirpakkeihin", joissa on niin omituisia leikkauksia etteivät ne istu kenellekkään. Harmittaa myös vaatteiden huono laatu. Kengätkin hajoaa jalkaan.

Rakastan niittejä.  smitten "Croppitopit" istuu myös hyvin (kun olen niin pieni) ja paitahan voikin olla ihan lyhytkinkun housujen vyötäröt on nykyään korkeampia. Pillifarkutkin menee nykyään, vaikka silloin joskus kun leveälahkeiset oli muotia (teininä) niin olin että hyi, en ikinä pistäisi päälle mitään pillilahkeista. Kapinoin hetken vastaan kun ne tulivat muotiin mutta sulatin nekin sitten lopulta.. Nyt ei tulisi mieleenkään käyttää leveälahkeisia.  :Smiley Legginssit on myös kivoja, olen huomannut niiden yksinkertaisen tyylikkyyden sekä mukavuuden.  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #582 : 24.10.2014 13:10:02 »

Leveälahkeisten housujen etu: Saavat perseen näyttämään pienemmältä. Pillifarkut taasen saavat sen näyttämään isommalta.  Grin
Niinpä itse sangen kurvikkaana käytän lähinnä leveälahkeisia tai vähintään boot-cut lahkeisia, pillilahkeita vain persiön peittävän tunikan tms. kera. Pillifarkut ja trikoot näyttävätkin parhailta melko atleettivartaloisten ja/tai laihojen päällä.

MInä ihmettelen niitä ihmisiä jotka laittavat päälleen sitä mitä on trendikästä täysin riippumatta siitä sopiiko se heidän vartalotyypilleen vai ei. Jos nimittäin haluaa olla trendikäs, ei se vaadi ihan kaikkien trendeihin kuuluvien asioiden laittamista jokaiseen asuun, vaan voi poimia vain ne värit ja mallit jotka itselle sopivat ja näyttää silti trendikkäältä.

Esimerkiksi 1980-luvun puolivälissä oli joku vuosi jolloin semmoinen kova, räikeä oranssi oli muotia. Se sopii hyvin harvan suomalaisen ihonväriin ja niinpä sitten kaduilla näkikin aika paljon porukkaa, joiden ihonväri vaikutti tuon oranssin vuoksi zombie-harmaalta. Sen oranssin olisi voinut ottaa mukaan asuun vaan vaikka vyön tai laukun tms. pienen asusteen muodossa, mutta ei, ihan pakko laittaa semmoinen paita päälle ja sitten onkin ihan oma yhden hengen zombie-walk.  Shocked

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #583 : 24.10.2014 13:36:14 »

Itse käytän välillä aurinkoisella kelillä räikeän (neon?) oranssia t-paitaa. Onko tuohon zombie-walkkiin voinut vaikuttaa esim. se, että he ovat käyttäneet sitä trendin takia, vaikka eivät ole tunteneet sitä omakseen? Nimittäin itselläni pirteän värisen paidan päällä pitäminen tekee mielen erittäin positiiviseksi. Ja siten koko olemuksen. Tiedän myös, että se saattaa kiinnittää ihmisen huomiota, jolloin kala-askendettina säteilen oloani vielä enemmän. Olen tosin hieman huono älyllisesti miettimään mikä sopii kenellekin eli pidän päälläni niitä vaatteita, mitkä tunnen luonnollisiksi.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #584 : 24.10.2014 13:43:24 »

Ei se oranssi väri suinkaan kaikkien naamalle sitä zombie-väriä tuonut, mutta aika iso osa suomalaisista on niitä joille väri ei sovi ollenkaan. Toisaalta ilmiö on nimenomaan kasvoilla voimakas, pelkkä muunvärisen huivin laittaminen siihen kaulan ympärille niin ettei oranssi ole suoraan kasvojen vieressä olisi auttanut... Jos olet siitä värivuodenaika-jutusta kuullut, eli kevät/kesä/syksy/talvi värityypit ihmisillä, niin oranssit sopivat yleensä kai lähinnä kevät/syksy -ihmisille ja ne räväkimmät parhaiten syksy-ihmisille.

Toisaalta tuo systeemi ei ole täysin pätevä: Meikäläiselle sopivat sekä kesä että talvi -värit ja osa keväänkin väreistä. Mutta kaikki selvästi vihertävänkellertävät sävyt tekevät minusta zombien, myös esim kellertävä punainen. Koetankin tarkistella päivänvalossa peilistä miltä naama näyttää värin vierellä jos ostelen jotain mikä saattaa olla sopivuudeltaan siinä rajoilla. Harvoin kuitenkaan nämä värit edes vetävät puoleensa. Mutta joskus kyllä kaipaan oranssia ja keltaista ja saatan laittaa sellaiset villasukat jalkaan tai koristella kynsiä noilla väreillä ja kädet eivät siitä muutu zombie-harmaiksi.

Tärkeintä on tietysti oma fiilis, minä vähän luulen että tuolloin nähdyt zombiet olivat nimenomaan sitä oranssia hankkineet ihan vain sen vuoksi että se oli niin kovasti hottia ja trendikästä silloin, ei sen vuoksi että olisivat siihen tunteneet luontaista vetoa. Jotenkin tuntuu siltä että ne jotka pukeutuvat oman fiiliksen mukaan eivätkä seuraa trendejä orjallisesti hakeutuvat usein aivan luonnostaan ja intuitiolla niiden värien pariin jotka sopivat heille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 89
  Tulostusversio  

Siirry: