Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 89
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 592459 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #660 : 23.06.2016 19:22:51 »

no oho, onnittelut Elwyn!  Smiley Joko olet päättänyt millä lahjot itseäsi?

Mä odotan kyllä lomaa enkä aio vilkuilla työposteja lomalla yhtään!  buck2 Pitääkö sun muuten miettiä töissä myös pukeutumista vai voitko olla ihan vapaasti pukeutunut? Mun mielestä kaikista parasta on työvaatteet, koska silloin ei tarvi miettiä mitä laittaa töihin päälle. Nyt mulla on jatkuva vaatekaappikriisi.

Vein just parit vanhat farkut korjattaviksi. Niissä oli reikiä polvissa ja haaroissa. Polvireiät nyt olis ihan muodikkaat, mutta ku haarat alko oleen auki niin ei niitä kehdannu pitää. Vien ne ompelimoon niin se ompelija katsoo vaan että oho. Ja mä oon vähän, että saako nää korjattua.  Embarrassed Nolotti, vaikka ne on niin mukavat farkut ja haluaisin vielä pitää niitä, mutta kyllä ne aika kulahtaneilta siellä näytti yhtäkkiä. Siitä on nyt yli viikko, saa nähdä mitä tapahtuu.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #661 : 23.06.2016 20:09:44 »

Ostan varmaan sen Marchesa-huivin kun olen haaveillut siitä jo jonkun aikaa ja olisi hyvä väri tarjolla nyt Smiley Pitäisi ostaa myös työlaukku, joten se menee samaan konkurssiin Tongue No, kerran se kirpaisee.

Arkisin vapaa tyyli ja asiakastapaamiset, työmatkat jne. vedän enemmän ja vähemmän formaalilla tyylillä, puvut ovat pop Afro Business casual vapauttaa vaikkei uskoisi, mutta se vaatii myös sitä että oikeasti hommaa oikeanlaisia vaatteita ja mulla on se prosessissa. Tuo Marchesa sopii työtyyliin myös Cool

Ymmärrän farkkuasian, mikään ei ole niin vaikeaa kuin löytää hyvät ja istuvat farkut mitkä tuntuvat ja näyttävät hyvältä angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

“Listen to them, the children of the night. What music they make!”
― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #662 : 23.06.2016 21:09:55 »

Ostan varmaan sen Marchesa-huivin kun olen haaveillut siitä jo jonkun aikaa ja olisi hyvä väri tarjolla nyt Smiley Pitäisi ostaa myös työlaukku, joten se menee samaan konkurssiin Tongue No, kerran se kirpaisee.

Arkisin vapaa tyyli ja asiakastapaamiset, työmatkat jne. vedän enemmän ja vähemmän formaalilla tyylillä, puvut ovat pop Afro Business casual vapauttaa vaikkei uskoisi, mutta se vaatii myös sitä että oikeasti hommaa oikeanlaisia vaatteita ja mulla on se prosessissa. Tuo Marchesa sopii työtyyliin myös Cool

Ymmärrän farkkuasian, mikään ei ole niin vaikeaa kuin löytää hyvät ja istuvat farkut mitkä tuntuvat ja näyttävät hyvältä angel

Pitäis myös löytää se kuuluisa mielikuvitus pukeutumisen suhteen, koska mullahan on ihan hitosti vaatteita mutta käytän aina samoja. Lisäksi jos pääsis liikakiloista eroon niin ehkä ne kuteet kans mahtuis päälle angel

Nämä esim. on yksi mun uusimmista hankinnoista: http://www.bypias.com/perfect-jeans-yoga-roosa-p-2812.html

En ole saanu vielä aikaiseksi ottaa käyttöön, pah crazy2
tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #663 : 25.06.2016 14:50:17 »

Mulla ihan sama, käytän jatkuvasti samoja vaatteita. Siitä syystä käyttövaatteet kuluu ja siksi myös haluan nuo farkut korjata kun ne on niin mukavat ja sopii sellaisten yläosien kanssa, joita ei muuten osaa yhdistellä.

Se on hauska, että kun pakkaan matkalle niin tyhjennän koko vaatekaapin ja muistan, että ai niin mulla on tällanenkin. Ja sama myös toi toinen ongelma, yks hylly on vaatteille, jotka ei tällä hetkellä mahdu päälle.  Embarrassed Se harmittaa kyllä ja muutama tosi ihana paita, jotka on ostettu muutama kilo sitten ja en tosiaan kehtaa nyt laittaa päälle.

Itse vierastan pastellisävyjä vaatteissa, mutta kesällä rakastan vaaleansinistä. Varsinkin farkuissa se on ihana. Mutta noi pinkit housut sopii kesään ihan loistavasti, nyt vaan käyttöön.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.06.2016 15:37:33 kirjoittanut meryem » tallennettu

But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #664 : 25.06.2016 19:41:50 »

Jep, pakko ottaa nuo uudet housut käyttöön, ne on mun ainoa vaatekappale mikä on pastellinen. Musta on hyvä väri Afro

Tilasin Marchesan, huh Lips Sealed
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #665 : 26.06.2016 17:53:24 »

Legendaarinen New Yorkin katumuodin kuvaaja Bill Cunningham on kuollut

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1466905083013?jako=4964fc82d4ef1bc33e74cbff8a8c7de4&ref=tw-share

Dokumentti
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #666 : 26.06.2016 19:10:01 »

Todella cool tyyppi Cool Afro

The Dandy of New York, Patrick McDonald

http://dandyportraits.blogspot.com.ee/2011/10/dandy-of-new-york-patrick-mcdonald.html
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #667 : 03.07.2016 20:28:29 »

Jep, pakko ottaa nuo uudet housut käyttöön, ne on mun ainoa vaatekappale mikä on pastellinen. Musta on hyvä väri Afro

Tilasin Marchesan, huh Lips Sealed

Marchesa tuli pe-iltana ja on kaiken arvoinen, taidan ostaa toisessakin värissä joskus Lips Sealed smitten
tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #668 : 03.07.2016 20:55:51 »

ihana, että olet tyytyväinen Marchesaan. Kyllä se näyttää kuvissakin ylelliseltä ja ihanalta.  smitten joko olet testannut niitä pinkkejä housuja? Tuo harmaa huivikin sopis roosan/pinkin kanssa hyvin.  Smiley

Ostin Tokmannilta terassipöydän. Okei, se ei ollut kallis ja lähinnä hankin sen, että on joku pöytä pihassa, mutta tulipa taas todettua, että markalla saa markan vehkeen. Se on metallirunkoinen pöytä, jossa lasikansi. Jalat piti ruuvata ja kuinka ollakaan alimmat ruuvit meni nätisti, mutta ylimmissä ei edes ollut kierteitä! Voi juma*****!! Eikä sitä enää voi palauttaa ku ruuvit katki ja viimeisetkin jengat paskana, mutta jos mietitte terassipöytää parvekkeelle tai terassille niin en suosittele Tokmannia. Toi nyt menee väliaikaisena pihapöytänä, johon laskee tölkin tai pullon, mutta jos pitäisi kestitä vieraita ulkona terassilla niin ei todellakaan tuolla pöydällä.
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #669 : 03.07.2016 21:42:36 »

Kannattaa silti kokeilla sen pöydän palauttamista jos siinä oli selvä valmistusvika, vai teittekö jotain ruuveille itse myös?

Itse diggailen Tokun vaatepuolesta, olen ollut töissä ko. osastolla yhdessä ketjun myymälöistä ja voi pojat että mitä löytöjä tuli tehtyä välillä Cool Sinne tuli siihen aikaan yksittäisiä eriä (tyyliin 1-2kpl per koko) jänniä farkkuja jne ja poimin itselleni tietysti parhaat palat, heh.
tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #670 : 03.07.2016 22:30:10 »

En usko, että kyseessä on niin sanotusti vika vaan ominaisuus. Me ei siis tehty ruuveille mitään muuta kuin yritettiin saada niitä akkuporakoneella kiinni. Mutta jos ei ole kierteitä niin eihän ne mene kiinni vaan ruuvi meni poikki. En usko, että ottavat enää takaisin. Laitoin kyllä palautetta ja saa nähdä mitä vastaavat.

Kyllä siellä ihan ok perustavaraa on ja ihan ok kauppa, ei siinä. Siellä on edelleen Polan vaatteita ja muistan, että Pola oli aikoinaan tosi hieno muotimerkki. Nykyään enemmän halpakauppojen merkki, juurikin Tokmannilla. Harmi, koska kotimainen ja ihan hyvä merkki. On varmasti ollut jännä noukkia parhaat vaatteet päältä uusista. Unelmoin joskus, että pääsisin vaatekauppaan töihin.  Smiley
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #671 : 07.07.2016 21:10:33 »

Palkkapäivä ja pistin mekon tilaukseen Cheesy

http://i2.ztat.net/large/CR/22/1C/06/RQ/11/CR221C06R-Q11@12.jpg

Saa nähdä, että sopiiko - toivottavasti! Tulee jotenkin oma mummo mieleen tuosta, haa Grin Mummo oli cool tyyppi Cool
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #672 : 07.07.2016 21:19:20 »

Oisko muuten viehtämys viileänvaaleanpunaiseen jotenkin kollektiivinen asia vaaoille tällä hetkellä.. Stella diggaa kans ja toi hame on samanvärinen kuin ne mun housut.

Dotsin valikoima on jees.. Mos moshin farkut on kivoja, mutsi käyttää ja itsekin vähän himoksun Naomeja vaaleansinisessä pesussa mutta ne ei välttis käy mun kropalle. Taidan olla mekkomuija, varsinkin kun pääsin eroon yli 10v kestäneestä kyllästymisestä ko. vaatekappaleeseen angel
« Viimeksi muokattu: 07.07.2016 22:05:50 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #673 : 08.07.2016 20:52:08 »

Stellalla oli jo aiemmin tänä vuonna samaa väriä oleva mokkahapsuhame Dotsista. Kävin jopa paikan päällä katsomassa millainen liike se on (ja samalla katsomassa hametta). Vaaleanpunainen/roosa on mun mielestä just sellainen väri, jonka aina liitän Vaakoihin. En siis osaa sanoa onko se kausi vai onko se Vaakojen väri noin ylipäätään, minusta ainakin on. Smiley Ja se on todella kaunis väri, keitään muita se ei myöskään pue niin hyvin kuin vaakoja. Ihan kuten purppura tai magenta jousimiehiä. Ja muuten musta ei todellakaan pue kaikkia. Skorppareille ja Kauriille musta sopii.

Näitä mutu mielipiteitä.  Wink Nyt kun Pohjanmaalla on asuntomarkkinat niin olen lehdistä katsellut siellä olevia sisustuksia. Aivan ihania! Varsinkin mustaa on käytetty tosi hienosti tehosteena. Haaveilen aina skorpparityylisestä kodista, jossa olisi mustaa ja särmää. Sitten taas nuorempana mulla oli ihan vaaleanpunainen ruususisustus, vaikka olin muuten tosi angstiteini.  Grin

tallennettu

meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #674 : 09.07.2016 11:38:51 »

Stellan lisäksi toinen blogi mitä seuraan on tämä: http://pupulandia.fi/2016/07/09/dramatiikkaa-lepattavia-helmoja/#comment-115108

Aivan upea tuo nahkatoppi!! *tähän joku sellainen, kuolaa, tahtoo tuollaisen hymiö*
tallennettu

Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 89
  Tulostusversio  

Siirry: