No joka sesonki sisältää kyllä ihan mahdottoman määrän trendejä. Ainakin mitä ensimmäisenä mieleen tulee, niin aika monilla on nähtävissä sellasita 70's glamouria modernisti tietenkin. Aika kivoja värejä auringon polttamaa oranssia, sellaista tumman vihreää, jonkun verran jälleen metalleja. Sifonkia, kukkakuvioita ja erilaisia kuoseja yhdisteltynä rohkeasti.
Mutta juu, ehkä enimmäkseen tuota 70-lukua mielestäni nähtävissä noissa ensikesän mallistoissa.
Toisaalta jos katselee noita mallistoja, niin sieltä löytyy jokaiselle ja joka tyyliin jotakin. Esimerkiksi romanttista tyyliä näkyy joka vuosi, samoin graafista ja minimalistista, sitten löytyy tietysti taas rokahtavampaa.
Aika kiva paikka käydä katselemassa noita tulevan sesongin mallistoja on
www.style.com, eli kaikki sinne vaan ihastelemaan =)
Minun täytyy itse asiassa sanoa, että välillä omaan makuuni nämä trendit kestävät liian pitkään. Esimerkiksi korkeavyötäröisiä hameita ja housuja on ollut markkinoilla viimeiset 6 vuotta. Samoin legginssejä ja pillejä on nähty jo ikuisuus. Toki siis ekologisuudenkin nimissä ihan jees, että asiat pysyvät. Itse janoan vain aina uusia villejä ideoita ja fiiliksiä näihin vaatteisiin, joten tuntuu aina ikuisuudelta nämä tiettyjen trendien suosio.