Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Telepatia - aurinkomerkkien välillä  (Luettu 17517 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
bettina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 27.09.2008 00:33:52 »

Olen kalat, skorpioni kuu.

Ensimmäistä kertaa olen törmännyt telepatiaan. (Aikaisemmat kokemukset ovat olleet näitä normaaleja sattumia, että ajattelet ihmisiä ja samassa puhelin soikin.) Aurinkomerkistäni johtuen olen äärettömän herkkä vaistoamaan ympärilläni ihmisten tunnetilat ja ajatukset. Nyt olen joutunut tilanteeseen, jossa olen tavannut ihmisen joka "peilaa takaisin" kaikki OMAT tunnetilani ja ajatukseni. Olen kauhuissani, koska tunnen itseni täysin alastomaksi, sillä en pysty peittämään häneltä mitään. Puhuminen hänen kanssaan on aivan mahdotonta ja turhauttavaa, sillä jo silmiin katsomalla tiedän että hän jo tietää. Keskusteluista on tullutkin lähes koomisia kun sanat on turhia...kysymykset on muuttuneet toteamisiksi jne. Raskainta on se, että pystyn lukemaan häntä myös, paljonkin, mutta en läheskään yhtä paljon kuin hän minua. Hän näkee paljon enemmän ja syvemmälle kuin minä.

Kyseessä ei ole romanttinen suhde eikä edes ystävyys.

AUTTAKAA MINUA! Haluaisin tietää teidän mielipiteen siihen mitkä ovat ne aurinkomerkit jotka kykenevät todelliseen telepatiaan?Mitkä ovat ne tekijät, jotka saavat kaksi ihmistä kommunikoimaan telepaattisesti. Jopa niin, että jos minä valvon ja mietin häntä, niin hän seuraavana aamuna ilmestyy sanomaan ettei ole pystynyt nukkumaan koko yönä.

Tilanne ei tunnu normaalille ja on minulle täysin uutta. Olen mestari peittelemään itseni useiden savuverhojen taakse ja olotila, jossa joudun täysin toisen eteen "paljaana" on inhottava. Tätä ei voi kuitenkaan verrata tapaamisiin nousevan skorpionin (aurinko oinas) kanssa, jossa olet tuijotuksen ja tutkivan katseen alla. Tämä on PALJON PAHEMPAA, sillä tässä ihminen tuijottaa suoraan sieluun...ja näkee perille saakka.
Häntä itseään tilanne ei hätkäytä. Enemmänkin huvittaa, sillä hän vaistoaa niin selvästi että olen kauhuissani.
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 27.09.2008 11:48:21 »

Einpä usko että kyse on niinkään aurinkomerkkien asemista. Jokainen elävä olento pystyy aistimaan toisen tunnetiloja tai jopa ajatuksia. Ainakin omalla kohdalla tämä kyky tuntuu menevän samaa tahtia sen kanssa, miten syvälle uskallan kurkata omien ajatuksien 'taakse'. Siinä omat ja muiden savuverhot sitten ohenee.

Minusta tuo kuulosti hienolta, että sanat ovat käyneet turhiksi teidän välillänne. Siihen minäkin pyrin ihmissuhteissani. Sanat latistavat sanoman ja johtavat harhaan ja uskallan väittää, että lähes kaikki ristiriidat, sodat ja muut ovat lähtöisin sanoista, jotka vastapuoli kokee toisin.

Astrologisesti veikkaan että oma röntgenkatseeni on voimistunut aspekteista  neptunus  aspect_con  askendentti ja  pluto aspect_con keskitaivas

Telepatia on hieno homma ja siinä ei voi käsittää väärin, koska homma menee vähän korkeemmille tasoille kuin tämä perusviestintä.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 27.09.2008 12:51:51 »

Minäkään en usko että aurinkomerkillä olisi mitään tekemistä telepatian kanssa.

Kun itse tapasin nykyisen kihlattuni, niin ihmettelimme molemmat sitä miten uskomatonta on vaistota toisen ajatuset ja tunnetilat... Ja yksi selitys löytyy Kuun asemasta. Minun Kuuni on täsmälleen trinissä (120 astetta siis) hänen Kuustaan.

Kuuhan on meissä se, joka reagoi vaistomaisesti ja alitajuisesti ja tuntee. Kuun aspektit henkilöiden välillä ovat siis merkittäviä.

Synastrian mukaan myös Kuun ja Neptunuksen aspektit kahden välillä voivat tuoda vankkaa yhteenkuuluvuutta jota ei voi ymmärtää muuten. Niin, lisään vielä että toisen Kuu yhtymässä toisen Neppariin voi kuvata esim. salaista suhdetta, joka on täynnä kemiaa Wink 
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 12:57:45 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3 : 27.09.2008 13:11:51 »

ehkä telepatiassa tosiaan on kyse muusta? vai mitä nousumerkki-aurinkomerkki kertoisi? mulla on mun leijonan kans tällanen uskomaton juttu.. eilen haettiin pitsat yöllä, mies mietti viimestä ainesta mitä pitsaan ottas, justiin ku sain silmiini listasta punasipulin, niin mies sano ääneen et "teillei vissiin enää oo sitä punasipulia" johon mä sanoin et "onhan, mä justiin ajattelin sitä, tuolla se on". yleensä se vielä menee silleen et toi mun ukko joka on nopeampiälysempi ku minä kerkeää sanomaan ääneen aina kaiken, jolloin mä joudun aina sanomaan et höh, mä justiin meinasin sanoa tai et justiin ajattelin sitä. en mä tiiä miks me pelataan näin hyvin yhteen, mut näin se vaan menee.

mä oon aurinko jousimies, mullei oo mitään samaa miehen kans muuta ku et mies on aurinko leijona ja nousujousimies. noh, molemmat tulta mut..

mun ex-bestis oli aurinko vesimies ja mulla kuu vesimies, meilläkin oli jonkunlaista telepatiaa. mut ikinä en oo tällasta kokenu ku mun ukon kans.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 29.09.2008 17:19:42 »

Olen kauhuissani, koska tunnen itseni täysin alastomaksi, sillä en pysty peittämään häneltä mitään. Puhuminen hänen kanssaan on aivan mahdotonta ja turhauttavaa, sillä jo silmiin katsomalla tiedän että hän jo tietää. Keskusteluista on tullutkin lähes koomisia kun sanat on turhia...kysymykset on muuttuneet toteamisiksi jne. Raskainta on se, että pystyn lukemaan häntä myös, paljonkin, mutta en läheskään yhtä paljon kuin hän minua. Hän näkee paljon enemmän ja syvemmälle kuin minä.

Tilanne ei tunnu normaalille ja on minulle täysin uutta. Olen mestari peittelemään itseni useiden savuverhojen taakse ja olotila, jossa joudun täysin toisen eteen "paljaana" on inhottava. Tätä ei voi kuitenkaan verrata tapaamisiin nousevan skorpionin (aurinko oinas) kanssa, jossa olet tuijotuksen ja tutkivan katseen alla. Tämä on PALJON PAHEMPAA, sillä tässä ihminen tuijottaa suoraan sieluun...ja näkee perille saakka.
Häntä itseään tilanne ei hätkäytä. Enemmänkin huvittaa, sillä hän vaistoaa niin selvästi että olen kauhuissani.

Ei sitä kannatta pelätä, yritä ottaa se mielummin haasteena, kehityshaasteena. Niin kauan kun haluat peittää muilta ihmisiltä jotain sisimmästäsi, siellä on jotain mistä olet itse epävarma. Tämä tilanne pakottaa sinua käsittelemään sitä ja opettaa olemaan avoin todellisuudelle.
Ota kuitenkin huomioon myös se, että kaikissa tilanteissa ei välttämättä ole kysymys telepatiasta, psykologista järkeä käyttävä voi päätellä paljon pelkästä käyttäytymisestäsi.
Itse en edes usko kirjaimellisesti telepatiaan, uskon vain että joillain ihmisillä vahva intuition ja järjen sekoitus aiheuttaa sellaisia kokemuksia.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #5 : 29.09.2008 19:45:35 »

Jaa no.. Paha sanoa, että onko joidenkin ihan tiettyjen aurinkomerkkien välillä telepatiaa. Mutta omista kokemuksista on pakko sanoa, että nykyisen kanssa on aina ollut jotain sanatonta.. Tämä sanaton tuntui eniten juuri silloin, kun vasta tutustuimme, nykyisin, kun olemme jo hiukan tottuneet toisiimme, ei tämä vaisto ehkä toimi enää samalla tapaa - no, tarvitseeko sen enää toimia, kun sopivan tuntuinen ihminen on jo korjattu talteen  2funny 

Mies sanoi tuossa äskettäin, että mä olen ainoa, joka on oikeasti yrittänyt ottaa selvää tämän hiukan vaikealukuisen persoonan sielun syövereistä. Vaikka en ole miehelle ihan kaikkea edes kertonut, mitä meikäläisen mielessä aina välillä liikkuu, niin mies on tuntunut tajuavan ja pistää sanoiksi ajatukseni - jotka muuten liippaavat pelottavan läheltä.. Ja välillä vaan tunnen jotain tosi omituista ymmärrystä tätä hiukan omalaatuista miestä kohtaan, jonka sielu on syvä kuin valtameri ja josta on välillä tosi vaikea ottaa mitään selvää..

En vain edes osaa selittää tätä.. Nykyisen kanssa kaikki tuntuu vaan niin paljon syvemmältä kuin exän kanssa. Epäilisin vahvasti, että yksi selitys tähän sielujen sympatiaan on se, että mun  pluto tekee asteentarkkaa  aspect_con hänen  aurinko :n kanssa. Meillä on tarkka  kuu aspect_opp kuu , mikä saattaapi tuoda omaa viehätystään, vaikkakin myös hiukkasen sopeutumista, koska tunnemaailma on hyvin erilainen.

Noh, turhauttavaakin kaikki on välillä, koska ajoittain mies on maailman hellyydenkapuisin ja halittelevin otus koko maan päällä, joka paljastaa enemmänkin sielunsa saloja (on muuten syvämietteinen ja varmaankin hiukan vähäpuheisempi  merkurius skorpioni - ainakin verrattuna tähän hölösuu-  merkurius jousimies :een  :Smiley ). Ja välillä taas vetäytyy omaan kuoreensa, raivaa omaa tilaa ja vapautta eikä pahemmin multa kysele menemisiään..

Elikkä mä olen siis

 aurinko jousimies (10. huone)
 kuu leijona (7. huone)
 askendentti kauris

Mies:

 aurinko vaaka (3. huone)
 kuu vesimies (5. huone)
 askendentti neitsyt

Eli tommoista meillä..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.2008 15:10:20 »

miten niin aurinkomerkkien välillä? tietäispä nyt mitä eräs kelaa? teknisiä vai tunneongelmia? piilottelee?

en halua olla liian psyykkinen sen kanssa koska se taas Pelottaa. eli en pidä asiaa kovin tärkeänä. oliskohan selvänäkökyky kätsympi.. 
« Viimeksi muokattu: 06.11.2008 15:27:25 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.2008 15:33:05 »

Tosta mc82 kartoista tuli mieleen, että mun poikaystävä vuosien takaa on  vaaka  aurinko kympissä,  kuu kaksoset seiskassa,  neptunus myös  vaaka ysissä. Mulla  aurinko  jousimieskuu skorpioni Molemmat ollaan jousimies nousuisia.
Silloin lähes teininä tuntu lähinnä pelottavalta, jos vaikka autolla oltiin ajelemassa, molemmat oli hiljaa, mä mietin jotain ja tää mun poikaystävä hetken päästä vastas ääneen mun pohdintoihin... siis suoraan luki mun ajatukset... toistu enemmän kuin yhden kerran. Se oli sen verran outoo että en uskaltanu ottaa sitä koskaan puheeksi.  Shocked :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 06.11.2008 15:33:37 »

tätä juuri tarkoitin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 07.11.2008 00:22:59 »

Minäkään en sanoisi, että aurinkomerkillä on merkitystä telepatiassa. Kyllä se johtuu ihan muista tekijöistä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 07.11.2008 09:13:35 »

ehkä telepatiassa tosiaan on kyse muusta? vai mitä nousumerkki-aurinkomerkki kertoisi? mulla on mun leijonan kans tällanen uskomaton juttu.. eilen haettiin pitsat yöllä, mies mietti viimestä ainesta mitä pitsaan ottas, justiin ku sain silmiini listasta punasipulin, niin mies sano ääneen et "teillei vissiin enää oo sitä punasipulia" johon mä sanoin et "onhan, mä justiin ajattelin sitä, tuolla se on". yleensä se vielä menee silleen et toi mun ukko joka on nopeampiälysempi ku minä kerkeää sanomaan ääneen aina kaiken, jolloin mä joudun aina sanomaan et höh, mä justiin meinasin sanoa tai et justiin ajattelin sitä. en mä tiiä miks me pelataan näin hyvin yhteen, mut näin se vaan menee.

mä oon aurinko jousimies, mullei oo mitään samaa miehen kans muuta ku et mies on aurinko leijona ja nousujousimies. noh, molemmat tulta mut..

mun ex-bestis oli aurinko vesimies ja mulla kuu vesimies, meilläkin oli jonkunlaista telepatiaa. mut ikinä en oo tällasta kokenu ku mun ukon kans.


Meillä käy miehen kanssa samalla tavalla. Mies sanoo ääneen sen mitä sekunti aikaisemmin ajattelin Smiley Kumpi lukee kumman ajatukset? Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 07.11.2008 13:03:52 »

Olen nyt sellainen tylsä ilonpilaaja, mutta
ihmisellä on taipumus hankkiutua sellaisten ihmisten seuraan, joiden ajattelu muistuttaa omaa. Myös suhteen alkaessa molemmat tiedostamattaan muuttuvat toistensa seurassa toisen kaltaiseksi, jotta suhde muuttuisi kiinteämmäksi. Ja vielä sekin, että kun on pitkään elänyt jonkun ihmisen kanssa sitä alkaa jo tuntea hänen ajatuksenjuoksunsa aika hyvin.
Joten en usko, että monessakaan tapauksessa on kyse telepatiasta.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #12 : 07.11.2008 13:07:46 »

Minäkään en usko että aurinkomerkillä olisi mitään tekemistä telepatian kanssa.

Kun itse tapasin nykyisen kihlattuni, niin ihmettelimme molemmat sitä miten uskomatonta on vaistota toisen ajatuset ja tunnetilat... Ja yksi selitys löytyy Kuun asemasta. Minun Kuuni on täsmälleen trinissä (120 astetta siis) hänen Kuustaan.

Kuiden asema vaikuttaa varmasti tähän. Itse olen ollut suhteessa, jossa toisen osapuolen  kuu opposioi omaani. aurinko :t olivat yhtymässä (synttäreiden välissä päivä, tosin olemme syntyneet eri vuosina) ja myös nousut oppositiossa. Ymmärsimme toisiamme todella intuitiivisesti (miehellä oli muutenkin "intuitiivinen" kartta, voimakas neptunus ja kehtokuvio kartalla) ja jopa "kanavoimme" toistemme tunnetiloja. Valitettavasti vain tämä kanavointi johti raskaina aikoina kierteeseen, jossa toisen ahdistus ruokki toista, ja lopulta eroon.

tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #13 : 07.11.2008 13:38:19 »

Olen nyt sellainen tylsä ilonpilaaja, mutta
ihmisellä on taipumus hankkiutua sellaisten ihmisten seuraan, joiden ajattelu muistuttaa omaa. Myös suhteen alkaessa molemmat tiedostamattaan muuttuvat toistensa seurassa toisen kaltaiseksi, jotta suhde muuttuisi kiinteämmäksi. Ja vielä sekin, että kun on pitkään elänyt jonkun ihmisen kanssa sitä alkaa jo tuntea hänen ajatuksenjuoksunsa aika hyvin.
Joten en usko, että monessakaan tapauksessa on kyse telepatiasta.

Niin,  minäkin kyllä puhuisin pikemminkin nimenomaan jostain herkkyydestä toisen tunnetiloille - eli empatiasta - kuin varsinaisesta telepatiasta noiden  kuu-yhteyksien kohdalla. Nykyisessä suhteessa on kyllä  kuu (miehen) aspect_tri neptunus (miehen ja minun)  -aspekti synatriassa, mutta en kyllä pistä melkein päivittäin toistuvia tilanteita, joissa jompi kumpi meistä on ajatellut jotain asiaa, ja sitten toinen sen tekee, sen piikkin.  Me vain olemme niin samikset... Grin
tallennettu
bettina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #14 : 26.11.2008 21:30:11 »

Telepatiaa on selvästi hankala ymmärtää - niin se oli myös minulle ennen kuin tämä kokemus eteen tuli. Voihan se olla ettei selitystä astrologiasta löydy. Kyseinen kokemus ei liittynyt rakkaus- tai ihmissuhteeseen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: