Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voisko joku enempi ymmärtävä/tietävä auttaa..?  (Luettu 3281 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 28.09.2008 15:09:57 »

 Olen monesti miettinyt minun ja mieheni yhteensopivuutta astrologisessa mieles... Itse olen aurinko härkä, nouseva kauris ja kuu kalat. Mies taas aurinko jouskari, nouseva härkä ja kuu rapu.
Yleisesti ottaenha härkä ja jouskari ei yhtee sovi...mut härkä ja kauris kyllä...sekä sit kalat ja rapu aika ihanteellinen pari...ainaski lukemani perusteella...joten...
Mitä mieltä olette?? Smiley
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #1 : 28.09.2008 15:42:32 »

Olen monesti miettinyt minun ja mieheni yhteensopivuutta astrologisessa mieles... Itse olen aurinko härkä, nouseva kauris ja kuu kalat. Mies taas aurinko jouskari, nouseva härkä ja kuu rapu.
Yleisesti ottaenha härkä ja jouskari ei yhtee sovi...mut härkä ja kauris kyllä...sekä sit kalat ja rapu aika ihanteellinen pari...ainaski lukemani perusteella...joten...
Mitä mieltä olette?? Smiley

Tiedä tässä olenko kaipaamasi osaavampi/ ymmärtävämpi, mutta pistän sanoja peräkkäin kuitenkin.

Aika hyvä peruste yhteisen sävelen löytämiseen, kun miehesi nousumerkki osuu Auringollesi. Vahvistat miehesi  persoonallisuutta ja sen kehitystä. Samoin miehesi paistattelee aurinkosi lämmössä. Kuka nyt ainaisesta paisteesta tahtoisi pois. Varsinkaan mies...
Teidän kuunne tekevät kolmiota tai ainakin ovat kolmion hallitsemissa merkeissä, kumpikin siis vesimerkissä. Lisäksi miehesi kuu osuu lähelle, ellei sitten ihan yhtymäänkin laskevan merkkisi kanssa.  Vahvistatte toinen toistanne näillä kuvioilla. Tokihan nämä planeettasijainnit ovat vain pieni osa kokonaiskuvaa, minkä kartoilta voisi löytää. Alku silti kuitenkin, eikä niin huono. Kokonaistulkinnat ovat asia erikseen. Tulkitsen lyhyesti ja intuitiolla. En tee kokonaistulkintoja täällä sivustoilla, onhan neuvonta ja tulkinta yksi rinnakkaisammateistani. Smiley

Alkuun tällä kuitenkin pääset. Jokin muu sinua kuitenkin tuntuu askarruttavan. Mieti kuka ja miten sellaisen tulkinnan sinulle tekisi. Aina on hyvä lähteä tulkintaa tahtovan omasta pyynnöstä liikkeelle. Kun ongelmia ilmenee, on hyvä käydä asiat avoimin mielin läpi, jotta aikaa ei tuhlaannu tilanteen vaikeutumiseen  - ja jos ongelmakenttä on ylitsepääsemätön - aikaa suhteen ylläpitoon.
Uskon että suhteessanne kuitenkin on enemmän valoisia kuin synkkiä puolia. smitten
« Viimeksi muokattu: 28.09.2008 15:45:03 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.2008 15:58:34 »

Kiitos,olen ehkä vähän valaistuneempi nyt mut heräs kyl lisää kysymyksiii...mulla ei omaa konetta ja pienen vaahteramäen eemelin äippä niin en hirveesti oo ehtiny perehtyy tohon syntymäkarttaani eikä ole tullut tulkintoja tilattua.
Olisi kyllä kiva jos joku pystyis vertailee kumppanini ja mun karttoja...just tuon yhteensopivuuden kannalta ja miten suhteemme ristiriitoja tulis käsitellä...meillä pitkä historia ja aikamoista vuoristorataa on ollu...
Kiitos sulle ja pirteää syksyä!!
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: