sinikiviuhko, tuo on vähän sama kuin skorpioni-leijonakombo, eli tiedän mistä puhut. Sehän on totta et itsessään tuli ja vesimerkit ei sovi kovin harmonisesti yhteen, mutta jos muut planeetat kompensoi tätä tilannetta niin pelastaa aika paljon. Teillä on nouseva merkit samaa elementtiä (tärkeä asia), samoten mars (skorpioni ja kalat). Mutta vielä tärkeämpiä on aspektit, kuinka ne toimivat suhteessa toisiinsa vai toimivatko ollenkaa. Sinulla kuu ravussa varmasti luo ymmärrystä kalan herkälle ja syvälliselle mielelle, jota yksin jousimies ei pysty ymmärtämään.
mutta... Minulla oli leijonaystävä taannoin, alussa meni lujaa ja oltiin tosiaankin se paita ja peppu. Vaikka molemmat on kiinteitä merkkejä, hänen kartaltaan löytyi mm.
,
,
, synastriassa helppoja aspekteja mm. kuun ja auringon välillä, ei se aina riitä. 5 vuoden jälkeen tajusin kuinka erilainen ihminen loppujen lopuksi hän on, onhan hän leijona. Tulta ja tappuraa, eteenpäin
menevä (sanan jokaisessa merkityksessä), levotonkin sielu jonka kanssa en kuitenkaan ole käynyt yhtäkään syvällistä keskustalua jossa olisin tuntenut todellista saavani vastakaikua ajatukselleni, leijona
rakastaa huomiota, niinkuin mielestäni muutkin tulimerkit, rakastavat kilpailua, voittamista, ovat mun makuun ylioptimistisia ja ylienergisiä. Se viehätti aluksi, mutta rasitti lopussa.
Eli oman kokemukseni mukaan kyllä, aurinkomerkit vaikuttaa paljon mutta sen vaikutuksen näkee useimmiten pidemmällä aikavälillä. Se aurinko vaikuttaa sinuun kokonaisvaltaisesti, muut planeetat sitten tuo lisäväriä, heikentää, vahvistaa, tekee ristiriitaiseksi tai paikkaa puutteitasi... jotain tällästä :
Minulla kans syntyy vahva vetovoima
leijonien,
jousimiesten ja erityisesti vesimiesten kanssa (useimmiten tän on selittänyt myös
), heidän kanssaan on hauskaa ja puheenaihetta ja meininkiä riittää, mutta minusta tuntuu ettei heiltä saa
sitä jotain, henkisen puolen tyydytystä kuin mitä esimerkiksi kalat pystyvät minulle tarjoamaan täysin vaistomaisesti. Ja tuntuu vielä, etteivät nämä menevämmät merkit
tajua sitä, koska ei se tunteellisuus, syvissä vesissä jammailu ja mystinen mielenmaailma ole ollenkaan heille ominaista, toisinkuin vesimerkeille. Minun kokemukseni mukaan Aurinko tulee aina paistamaan jossain vaiheessa läpi, ennenmmin tai myöhemmin ja jos se tarkoittaa ristiriitoja ja epäsopusointua, niin sitä on myös luvassa. Aina. Ymmärrys ei vain riitä, toinen touhottaa menemään ja toinen hiljaa miettii, että tajuaakohan tuo edes miltä minusta tuntuu. (Ja niin, pikku vinkkinä, vesimerkit ei helposti tunteista jaarittele, he nimenomaan
tuntee, ja olettaa sinun suunnilleen lukevan ajatuksia. Osaatko, tai tajuatko pysähtyä ja nähdä toisesta jotain ilman että hän sitä sinulle kertoo?)