Kiitos, Lilli, postauksestasi! Mielenkiintoista pohdittavaa jälleen seksuaalisesta vetovoimasta... Meillä sitä tuntuu löytyvän roppakaupalla, ja jos ei seksuaalista, niin jotain muuta vetovoimaa :
Kun toisen henkilön Mars osuu 5. huoneeseesi, himot heräävät ja välillenne voi syntyä kiihkeä, joskin lyhyt suhde, elleivät muut synastriset kuviot tue suhteen jatkoa. Myös toisen henkilön Marsin osuminen 8. huoneeseesi herättää syviä, fyysisiä intohimoja.
Mun
osuu miehen 5. huoneeseen - huhhuh! Toisinpäin taas kombinaatio rauhallisempi, nimittäin miehen
osuu mun 7. huoneeseen.
Marsin yhtymät, neliöt ja oppositiot Auringolle ovat usein fyysisen vetovoiman merkki synastriassa, joskin nämä kuviot voivat tehdä toisesta myös ärsyttävän.
Meillä miehen kanssa synastriassa
lähes asteentarkkana, miehen
ja mun
. Roihuaa, roihuaa, joskus kiivaastikin, vaatii paljon huomioimista, mutta selvitettäessä asiat ja yhteen hiileen puhallettaessa oikea voima-aspekti
Venuksen ja Marsin yhtymät ja neliöt synastriassa pistävät helposti sukat pyörimään jalassa, sekstiilit ja kolmiot samoin, mutta eivät ehkä niin päätä sekoittavalla tavalla kuin ensin mainitut aspektit.
Meillä synastriassa myös
ja vieläpä "oikeinpäin", eli mun
ja miehen
. Ei liene ihme, että ilmassa oli vetovoimaa jo heti alussa, kun tapasimme...
Venuksen ja Uranuksen väliset yhtymät, neliöt ja oppositiot synastriassa voivat luoda hullaantumiseen asti menevää kiinnostusta ja vievät helposti osapuolet seksisuhteeseen jo ennen kuin he tuntevat toisiaan kunnolla. Suhde voi olla pitkässä juoksussa hämmentävää ja epävakaata vuoristorataa ja Venus-osapuoli näkee usein Uranus-osapuolen suhteessa epäjohdonmukaisena.
Meillä Urkki on erittäin vahvasti esillä synastriassa... Miehen
tekee
mun
:lle ja vastaavasti mun
tekee
miehen
:lle. Ja meillä esiintyy Urkkia vielä enemmän, ei pelkästään Venus-kontakteissa...
Urkki vaatii kieltämättä huomioimista. Juu, olemme ehkä outolintuja yhdessä, mutta tämä yhteenkuuluvuuden tunne on sitten käsittämätön... Välillä vähän pelottaa, tekeekö Urkki suhteesta vain lyhytkestoisen, mutta sitäkin sähäkämmän. Toisaalta, en halua pelätä sitä, katsotaan, mitä aika näyttää - kihlat on ainakin vaihdettu. Kumpikaan meistä ei halua "normaalia" perhe-elämää, oma liikkumatila ja vapaus olla oma itsensä ovat suhteessamme varmaan tärkeämpiä kuin monissa muissa suhteissa.
Marsin ja Pluton yhtymät ja neliöt luovat helposti vastustamatonta seksuaalista vetovoimaa toisiinsa vasta tutustuvien ihmisten välille. Kolmiot eivät ole niin magneettisia, mutta jos suhde syntyy kolmiosta huolimatta, voidaan saada aikaan hyvinkin tyydyttävä suhde fyysisessä mielessä.
He-hei, täällä
, tosin väljänä 9 asteen orbilla. Miehen
, mun
...
Edellisessä suhteessa oli sama aspekti ja nimenomaan miehen
ja mun
. Tässä orbi oli tosin tarkempi, vain 1 aste - ja vaikutus oli tuhoisa...
Nyttemmin en tunne samanlaista painostusta tai alistusta (
:han dominoi
-osapuolta) tai sitten hankala aspekti on selvitetty ja kääntynyt voimavaraksi
Nousumerkkien yhtymät, sekstiilit ja triinit tuottavat mukavaa fyysistä harmoniaa.
:
Orbi muistaakseni 3 astetta.
Kun toisen henkilön 8. huoneen planeetta tai 8. huoneen planeettahallitsija tekee vahvan aspektin yhdelle tai useammalle planeetallesi, herätät todennäköisesti tuossa toisessa henkilössä voimakasta intohimoa.
Miehen
- olikohan siellä muita - osuvat mun 8. huoneeseen. Omassa 8. huoneessani sijaitsee myös karttani hallitsija (
), joten Skorpioni mussa elää vahvasti ja tod.näk. aktivoituu noista miehen planeettojen osumista mun 8. huoneeseen...
Tarkoitetaanko tuolla 8. huoneen hallitsijalla sitä merkkiä ja hallitsijaplaneettaa, mihin 8. huoneen kärki osuu? Tällöin mulla 8. huoneen hallitsija olisi
(8. huoneen kärki
) - pitää katsoa aspekteja, kunhan olen vähän pirteämpi...
Että... Kuka haluaa vielä puhua vetovoimasta :
Meillä ei synastria ole mitään ihan lällyä ja hempeää tavaraa
Pikemminkin voimakas ja erikoinen, ajoittain oikukas, sopisi paremmin kuvaukseen
Mutta haasteissahan se suhde punnitaan ja vastoinkäymisistä suhde kasvaa vahvemmaksi...
Kompositio taas on aika ainutlaatuinen (kaikki planeetat 7. huoneessa, paitsi
) ja Davison näyttää myös lupaavalta (Davisonin kartalla stellium 5. huoneessa ja toinen 11. huoneessa).