8. huoneen hallitsijaplaneetta on tosiaankin 8. huoneen kärkimerkin hallitsijaplaneetta, elikkäs ihan oikein olette mc82 ja Casperiina sen katsoneet.
Neliöt ovat synastriassa mielenkiintoisia, ne tuovat suhteeseen särmää. Runsaat Mars-aspektit voivat aiheuttaa sen, että vähintäänkin kerran päivässä saadaan riidanpoikanen aikaiseksi, mutta toisaalta myös tietynlainen jännite säilyy pitkäänkin yllä, mikä on seksisuhteen toimimisen kannalta monelle tärkeää. Huonona puolena on tietysti se, että jatkuva riitely on kuluttavaa, jopa tuhoavaa. Marsilla ei ole myöskään juuri mitään tekemistä rakkauden kanssa, eli jos synastriassa ei muodostu niitä syvällisemmän suhteen merkkejä, niin alkuinnostus saattaa lopahtaa hyvinkin nopeasti.
OK, kiitos, Lilli tiedosta
Meillä on kieltämättä aika väkevä Mars kartalla ja siitä huolimatta suhde tuntuu hyvin tasapainoiselta
Kyllä niitä ärinöitäkin tulee (erityisesti, jos olotila on jo valmiiksi turhautunut), mutta miehen diplomaattisella ilmapainotuksella ja mun oikeudentajuisella Jouskari-luonteella istumme riidan jälkeen alas, mietimme järjellä epäkohtia ja puhumme asiat selviksi, kunhan ensin on höyryt päästetty ulos
Eli meillä rähistään, MUTTA myös jälkikäteen selvitetään asiat, mitään ei jätetä kytemään...
Mitäs näitä muita Marsin aspekteja meillä olikaan:
Mun
miehen
- vielä asteentarkka
Mun
miehen
- asteentarkka
mun
miehen
Miehen
mun
(okei, voi aiheuttaa aika kipakkaa sananvaihtoa
)
Miehen
mun
Miehen
mun
(sumentaa, tekee hankalaksi lukea toisen motiiveja...)
Meillä oli sen sijaan kompositio- ja Davisonin kartat melkeinpä kohtalonomaista laatua, synastria vähän sähäkämpää :
Exän kanssa meillä oli synastria varsin lempeää laatua, mutta homma kääntyi painajaiseksi (erittäin hankala kompositio, Davisonkaan ei mitenkään paras mahdollinen)
Olen aina ihmetellyt miten suhteessamme voimme samaan aikaan olla niin onnellisia ja myös ärsyttää toisiamme niin paljon.
Sama homma. Yleensä meillä rakastetaan, ja paljon, mutta välillä se toisen naama vaan v***ttaa niin ankarasti...
Mutta tähän asti selvitty, enkä mä vaihtaisi tuota toiseenkaan