Hei! Tässä sellaista karttaa kaksos-skorppari-vaikutteisista ihmisistä, jonka voisin laittaa myös jonkin musta kuu lilith -topicin tai karmisia suhteita käsittelevän topicin alle, mutta koska mielenkiintoista mielestäni on tarkastella ihmissuhteita kokonaisuutena ja tämä topicci on muutenkin todella hyödyllinen ja paljon tietoa antava
niin ajattelin laittaa tänne, mikäli tämä jotakuta kiinnostaa ja tästä jollekin muulle kuin minullekin on hyötyä
Kysymyksenäni siis olisi lähinnä paremmin asiaa hallitseville, että mihin teidän huomionne tässä synastriassa kiinnittyy?
Liitteenä olevassa kuvassa minä olen sisäpuolella ja tuntemani mies ulkokehällä. Mies on kuulunut tuttaviini ainakin n. kymmenen vuotta, aluksi ainoastaan moikkailukaverina yhteisten tuttujen kautta, sitten myöhemmin n. 5 vuotta sitten meillä oli lyhyt suhde, joka kuitenkin lopahti. Jälleen viime talvena lähennyimme ja näemme satunnaisesti. 5 vuotta sitten kunnollista keskusteluyhteyttä oli vaikea löytää, vaikka tai ehkä jopa siitä syystä, että seurassaan minulle tuli varsinkin ennen hyvin kummallinen olo ja vetäydyin ikäänkuin sisääni miettimään itseäni. Edelleen näin tapahtuu, mutta välillämme vallitsee jo lämmin ja kaverillinen yhteys. Minulla on itselläni kummallinen tunne siitä, että juuri hyvin syvä henkinen yhteys olisi meille mahdollinen.. Mutta ei kovin helposti. Ollaan aika vahvalla kuorella varustettuja ihmisiä. Ja vaikeita ainakin monen muun mielestä
Asia siis mietityttää kovasti ja oli syy, miksi jälleen rupesin tutkimaan astrologiaa uudelleen, koska mies osui paikalle sellaiseen tilanteeseen, jossa häntä tarvittiin ja melkein aavistin sen etukäteen.. Samalla epäilen itseäni, että olenko tulossa hulluksi
Olisi kuitenkin kiva tietää mistä tässä on kysymys
Tavallaan en usko, että normaali perinteinen parisuhde ainakaan meillä onnistuisi tai olisi todennäköinenkään, mutta kiitos jos joku viitsii vilkaista ja kommentoida mitä tästä mieleen tulee teille??