Voi kiitos suuresti minsa pitkästä ja analyyttisestä vastauksesta
Ihana oli lukea ja paljon kyllä osui yksiin tuntemusten ja ajatusten kanssa, oon tää astrologia vaan jännää, vaikka osin niin vaikeaa onkin tulkita näitä
Teillä on sama AC/DC akseli joten siitä syystä toinen tuntuu pitkälti siltä mitä etsii, enkä nyt tarkoita sitä et tuleva kumppani olis Kalat vaan tietty tapa olla ja esiintyä sekä toimintatapa jne.
Tämä tuntuu tosiaan, kummassakin on kyllä havaittavissa sitä neitsyttä ja renttumaista kalaakin jotenkin
Ja kummassakin on sitä pedanttiutta ja muita neitsyen piirteitä paljonkin. En kyllä edes tätä osannut huomata, ennenkuin katsoin karttansa, mutta on se tunnistettavissa siellä kyllä
Ja
siinä sitä magnetismia tosiaan on.
viehättyy
erikoisuudesta mutta
toki voi myös käydä
hermoille, tämä aspekti on useimmiten ystävien kartalla kun etäisyys välillä tekee terää eli liika läheisyys ei ole välttämättä eduksi.
On täysin juuri noin, on suoraan sanonutkin noin, että on erikoisuudestani viehättynyt ja kovastikin on sitä lumoutumista välillä havaittavissa
Toisaalta tuntuu tuokin, että ei päivittäin kyllä voitaiskaan olla tekemisissä, kun jokin alkais hiertää tai menis hermot..
Joo tuota.. Kovastikin on mies pehmentynyt tässä välillä ja kummallakin kokemusta ja kasvua tapahtunut samalla. Ja tosiaan mukavat
ja
piirteet näkyvät vähän paremmin
On ollut nuorena aika kiivaskin ja nythän on niin, että alunperin joskus kymmenen vuotta sitten en ymmärtänyt tai saanut tolkkua ollenkaan, viitisen vuotta sitten oli varmasti tätä tuplatsekkausta ja kommunikoimattomuutta asioista, kun se on itselläkin ollut haasteena, että jos on jostain on kiinnostunut ollut niin sen kanssa ei ole osannut olla yhtään.. Ja sitä kautta epävarma mikä tietty aiheuttaa itseinhoa ja se nyt ei ainakaan auta yhtään vaan tekee vaan hallaa. Oon itekin tässä kasvanut varmasti, ja en ota enää sellaista ressiä asioista ja suhtaudun positiivisemmin kaikkeen läpikäytyjen koettelemusten kautta
mutta kyllä toi on ihan totta, miten miehet pehmenee iän (ja lasten) myötä
Ja tässä henkilössä huomaa kyllä sen, on hyväntahtoisempi ja pilke silmäkulmassa enempi, lämpimämmin suhtautuu ylipäätään ihmisiin nykyään kuin joskus muinoin
on haastava mikäli sopusointu häviää, tosin tuossa auttanee kun
useimmiten kuitenkin haluaa sitä sopusointua mutta siis tuossa on mahdollisuus
agressiivisuuteen ja
taas voi tiedostaen tai tiedostamatta tuoda sadistista kohtelua mutta älä nyt käsitä sitä niin, että se varmasti tapahtuu mutta jos joskus ryhdytte suhteeseen niin jos lähdetään esim. liian äkkipikaisiin tempauksiin tai manipuloivuuteen niin silloin voi syntyä suurempiakin juttuja mutta sehän riippuu myös pitkälti ihmisten iästä kun kokemushan se on mikä näissä asioissa puhuu tietysti kun karman lakihan on "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja minkä taakseen jättää sen edestään löytää" niin jos kommunikoi partnerin kanssa oikein ilman toiminnallista tai sanallista manipulointia tmv. niin silloinhan tuossa ei ole ongelmia kun karmaa ei synny.. positiivisuus on siis avain tässä aspektissa.
Huh, tämäkin kyllä kolahti.. Kummallakin on määrättyä ihmistuntemuskykyä tai mitä se nyt on jos sellaista nyt on olemassa, mitä voi käyttää tietysti myöskin väärin.. Niin olen tätä asiaa jo ennemminkin pitkälti miettinyt, tietämättä tästä kuviosta.. Että mahdollisuus on myöskin ilkeisiin juttuihin.. ja tunnistan tuon sovittelevuuden, no sehän myöskin voi väärinkäytettynä toisen ihmisen puolelta tuoda ikäviä juttuja tai just tiedostamatta lisää onkelmaa.. mutta toisaalta olen myöskin miettinyt, että mikäli ollaan mahdollisimman avoimia ja hyvillä mielin, niin tällaista ongelmaa ei pitäisi tulla.. Mutta tuo on ehkä juuri se vaaran tunne, verrattuna siihen aiempaan mönkään menoon, mikä sellaista pientä huolta tuo.. Voi olla siis tosi kylmäkin tuo mies, ei kuitenkaan naisille väkivaltainen vaan ennemmin puolustaa heikkoja.. mutta voi olla halutessaan myös kylmä tai epärehellinenkin
Ja ite voin olla alistuvakin.. vaikka oma tahtokin voi sitten pompsahtaa.. ja liihotteleva
mietityttää mua itteeni.. Tästä on kyllä tavallaan ollut puhetta, ja luulisin, että vastakin on, joten ainakin nyt on toivoa, että pysytään kartalla
Mutta yksi merkittävä syy, miksi juuri rauhassa omastakin mielestä täytyy katsoa ja tutkailla..
Tämä on erittäin mielenkiintoista
Itse en valitettavasti muista entisiä elämiä tai yleensä muista mitä untakaan olen nähnyt, mutta kieltämättä mulle on tällainen vaihtoehto hyvin vahvasti mieleen tullut, että oltais pidemmältäkin ajalta "tuttuja"
Silloin viitisen vuotta sitten mun työ liittyi koteihin ja nähtiin mun kotimatkalla kun olin tulossa töistä ja siitä lähti.. Tiedettiin siis ennestään, mutta siitä sattuman kautta syventyi.. Mutta siis niinkuin muuten työn kautta ei kyllä, sitä olen kyllä ihmetellyt, että mitähän nuo huoneet meinaa, että tehdäänkö joskus töitä yhdessä, en ajatellutkaan että aiemmin.. Työasioista toki puhutaan aina paljon, mut oisko se toi
Nyt viimeksi hiljan meidän sattumakohtaaminen liittyi muiden kotiin ja mun elämän haastekohtaan, josta pääsin eteenpäin hänen avullaan..
Ei oltu nähty pitkään aikaan ja käväisi mielessäni, että mitähän hälle kuuluu, ja yleensä ottaen elämässä tuskastelin toista juttua, että miten tästä pääsee.. Samana iltana oli tilanne päällä ja mä
tää herra osuneena paikalle, siis aika todella erikoinen tilanne oli, mut hän vei turvaan
Nää on kyllä olleet jälkikäteen ajateltuna jänniä ja maagisia tilanteita
Ja tosi läheisen lämpimältä tuntui tukensa tässä viimeisimmässä sattumassa.. Ja oli tosi vahva tunne mulla, että olin tullut takaisin "kotiin"
Aina kun näkee sattumalta niin tuntuu väreilyä, mitä ei todellakaan kenenkään muun aiemman kakslahkeisen kohdalla tapahdu, jos sen on jo kertaalleen lopettanu
Meillä on myös saman tyylisiä elämänkokemuksia, joista aika usein jutellaan.. Jaetaan ajatuksia niistä ja osutaan yksiin. Multa tosin uupuu vielä yksi kokemus joka onkin aika merkittävä.. jännä nähdä että tuleeko sekin vastaan
Tämmöttis, muistathan sen et tässä voi olla se, että teidän pitää ensin oppia tiettyjä asioita jonka jälkeen taas mietitte mitä jos kuitenkin, joten anna sydämen ja sielun kertoa kun kyllä sä tiiät jos oikeesti tulee MOLEMMILLE sellainen olo, että olisitte mieluummin jottain muuta kuin ystävä. Kuulostele ja kattele kun siten se aina selviää kun sehän riippuu pitkälti siitä ollaanko samalla kehitysasteella kun ei tässä oikein ole sellaisia aspekteja mistä syntyisi II maailmansota..
Nauti elämästä, kyllä se sydän kertoo kuka on se oikea sitten kun sen aika on eli miettimiset sikseen niin oikia tulee luo ilman et huomaatkaan ennen kuin alkaa tapahtua..
Minna
Olen täysin samaa mieltä, että tutkailla tässä täytyy
Tällä hetkellä ainakaan kumpikaan ei halua suhteeseen rynnätä, kumpikin tunnistaa sen kaipuun, mutta nauttii vapaudestansa
Todella vahvasti tuntuu siltä, että haluan hänet elämässäni säilyttää vastakin ja eniten tällä hetkellä syventää meidän ystävyyttä, koska se on mahtava asia
Todella ihanaa tää elämän tutkailu ja seikkailu, kun tällaisia ihmisiä tuntee
Ei tunnu siltä, että vielä haluaisin asettua, joten voihan se olla sitäkin, että joku juttu täytyy vielä hoitaa.. Mutta nautittavaa ja mielenkiintoista tää elämä on ja ihana, tärkeä ihminen tuokin on oli mikä olikaan sitten
Kiitos sinulle ihan tositosi paljon hienoista kommenteistasi
Muutkin kohdat oli tunnistettavia, mutta nämä ehkä ne tällä hetkellä tärkeimmät.. On tää vaan jännää kun noin hyvin osuu yksiin huh