Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 477264 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #240 : 27.09.2023 18:03:36 »

Onkos kellään kokemusta suhteesta, jossa miehen  mars on sun DC:llä?
Miten olet tämän kokenut? Voimakkaana seksuaalisuutena?

aurinko  aspect_con DC oli jonkinlaista, jopa miellyttäväksi kokemaani vallankäyttöä, ja kyseisen miehen kanssa halusin kiivetä tikkaat aina avioliiton satamaan asti.

Mutta jos  aurinko oli vallankäyttöä, niin entäs sitten  mars? Pitääkö olla huolissaan?

Olisin aina huolissani jos suhteessa esiintyy vallankäyttöä. Sitä on vaikea ehkä aluksi ottaa vakavasti, kyseessä on todennäköisesti eräskin luonnehäiriö.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #241 : 28.09.2023 13:59:07 »

Juu, siis tuo  aurinko  aspect_con DC mies oli juurikin narsku. Vallankäytössä ei tietenkään ole koskaan mitään hyvää.

Tuo  mars  aspect_con DC ei kestänyt niin  pitkään, että osaisin sanoa, mistä siinä oli kyse.

venus aspect_con DC on ainakin iloa ja miellyttävyyttä, nautinnollista ja leikkisää energiaa.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #242 : 19.09.2024 15:00:07 »

Tietyissä määrin olen tavannut tai siis tuntenut erään jo kymmenisen vuotta, seurustellut tämän kanssa, mutta se ei jotenkin onnistunut muista syistä. Piti vielä molempien hakea elämän kokemusta.

Ärsyttävää on se, että melkoisen usein mulla ja ihastuksillani on sama ikätyypin aspekti  pluto aspect_opp  kuu mars ja  saturnus  aspect_opp  kuu mars
Hankalaa. Mutta sen olen oivaltanut että tämä nykyinen handlaa plutoonisuutensa melkoisen hyvin (oikeen super super skorppari) eikä hyöki niin paljoa mun kimppuuni, saati sitten joskus höpisin täällä tuosta  saturnus  aspect_opp  kuu aspektista että sillä saturunuksen omaavallakin on vastuuta ettei murenna ja ettei katso alas päin mua tietyisssä asioissa, mm. aiempien kanssa keiden kanssa oli tuo aspekti niin piti mua epäkypsänä koska olin nuorempi ja kokemattomampi kuin he. Mulla on vastaavana itellä  saturnus  aspect_opp  aurinko ni kyllä mä kirin ja opin kaikkee ja on halua kehittyä.
Nyt löyty kerranki sellanen joka ymmärtää tuota eikä ala heti lyttäämään.

Sit mulla on myös  kuunsolmu  aspect_con hänen  askendentti ja hänen  venus ja  mars  aspect_con mun  askendentti
plus muita vetovoimaisia aspekteja. katsotaan.

OIkeesti eniten tuo häiritsee:  kuunsolmu  aspect_con  askendentti on  vesimies ja mulla kilahtaa vesimiesten kanssa pidemmällä juoksulla. liekö sitten että tuo kipupiste on itellä tuo  kuunsolmu niin, opettelua opettelua, sinnehän se suunta on.  Shocked

tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
  Tulostusversio  

Siirry: