Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä hirvet merkitsee?? Todella kaunis uni!!  (Luettu 7448 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 30.09.2008 14:00:46 »

Näin jollain tapaa kauniin unen.. kokonaan en sitä muista mutta unessa kuljin kangasmetsässä jossa oli harvakseltaan mäntyjä. Oli kuulas aurinkoinen luultavasti iltapäivä ehkä. Kuljin tavallaan polkua ja ajattelin siinä vielä ottä olen kulkenut tätä polkua aiemminkin, heinää oli kaatunut siitä joka teki siitä ns "polun". Erikoista unessa oli että mukanani kulki hirvi. Ihan siinä melkein vieressä. Yritin vielä unessa katsoa onko sillä sarvia mutta en huomannut.. kenties jotain ihan pientä tynkää mutta en ollut varma oliko ne sarven tyngät. Hirvi johdatti mut sellaiselle mäenharjalle josta aukesi tolella hulppea järvimaisea!! Järvi oli sellainen juuri niin raikkaan syksyinen kuin vain olla saattaa. Siinä se hirvi ihasteli vieressäni maisemia. Mitähän tällainen uni tahtoo kertoa?? Niin todellakin.. heräsin siihen että itkin sydämenipohjasta unessa mutten muista mistä syystä!! Smiley Smiley
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 30.09.2008 14:10:30 »

Se oli varmaankin sielun maisemaa tuo metsä. Usein unet puhuvat ikiaikaisilla symboleilla ja eläimet/luonto ovat osa tätä. Olen itse nähnyt pienenä unessani joskus valaan jonka kanssa sukelsin meressä ja tunsin syvää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tunne oli niin syvä että itkin kun heräsin, en olisi tahtonut pois sieltä.
 Hirvessäsi on varmasti jotain samaa, ehkä se oli oppaasi tai korkeampi minäsi joka unessa otti itselleen tuollaisen muodon. Olet varmaan jossain sisimmissäsi valmis ottamaan askeleen kohti tätä puolta itsessäsi ja sielusi ehkä muisti juurensa siellä ollesssaan. Helpotuksen ja ilon kyyneleitä.

Jotain sellaista tuli mieleen  smitten. Kaunis uni!
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 01.10.2008 16:26:20 »

Voi hyvinkin olla. Seuraavana päivänä olo oli TODELLA seesteinen ja ihana. Illalla sain kerrottua asioita joista en ollut uskaltanut aiemmin kertoa, tunteistani. Tuntui jotenkin niin vahvalta olo että oli vastaanotto mikä tahansa niin minun on saatava asiat esille.. Harmi vain ettei vastapuoli ollut nähnyt samaa unta vaan takerteli eikä osannut kertoa omista tunteistaan. Silti näin asioita uudelta kantilta ja kiitin niistä vähistäkin sanoista ja eleistä. Nyt täytyy vain miettiä onko tämä kannattavaa vai jatkanko vain omaa polkua. Toisaalta on kyllä tunne että pitäisi silti vielä antaa aikaa ja katsoa. Pitää varmaan pyytää jotain katsomaan korteista.. Jos olis joku vapaaehtoinen?
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: