Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Painajainen, varoitusuni vaiko irtautumisriitti. Vaiko mitä lie?  (Luettu 2962 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SeriousSam
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.09.2008 17:09:17 »

Moi.

Toivoisin tulkintaa jos jotain irtoaa.

Taustaa:
Isäni menehtyi aika hiljattain (äkillinen, luonnollinen kuolema). Emme olleet läheisiä ja isä oli sairauksiensa takia muutenkin "vähän ulkona kuvioista". Ei ollut muutenkaan lempeimmästä päästä.

Unen toinen "päähenkilö": Isän siskon miesystävä, ihan mukava ja hauska vanha mies (elossa). Ikäisekseen vireä vilpertti. Olivat väleissä isäni kanssa, ei erikoisia skismoja.

Uni:

Olen isäni siskon miesystävän luona, yhdessä isäni kanssa. Ko. miesystävällä ja isälläni tulee jotain kinaa jostakin asiasta (uni alkaa kinan loppumetreillä, enkä tiedä aihetta).

Miesystävä toteaa että otetaan miehestä mittaa, puukoin. Alkavat sivallella toisiaan, ja tähtäävät aina kasvoihin/päähän.

Miesystävä on niskan päällä vaikka on vanha (niin kuin todellisuudessakin) ja pienempikokoinen. Isäni on tuossa tilanteessa jo nykyisessä (menneessä) kunnossaan, eli ei fyysisesti hyvässä kunnossa.

Isä horjahtelee väistellessään ja pyllähtelee pariin otteeseen kumoonkin. Muutaman sivalluksen isä saa perille, mutta sitten miesystävä toteaa "että nyt tehdään tästä loppu". Ajaa raivoisa ilme kasvoillaan isän perääntymään minua kohti (isä selin minun päin), tarttuu isää päästä kiinni ja viiltää kurkun auki.

Juuri ennen viiltoa laitan unessa silmät kiinni, jotten näkisi, mutta kuulen kuinka veri pulppuaa tulvimalla lattialle.

Tässä kohdassa pakotan itseni hereille ja olo on varsin ahdistunut ja kyynelehtivä.

Yst.terv.
 kauris
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.09.2008 21:30:40 »

vähän noita kaikkia,
riittipä hyvinkin,
asioiden tiedostaminen ja puhdistautumisriitti (siihen liittyy veri)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: