Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavointia olisin vailla :)  (Luettu 4237 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Valkoinen Enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 01.10.2008 16:55:15 »

Olen ensimmäistä kertaa täällä ja siihenkin on varmasti syy ja tarkoitus. Smiley Saisinko kauttasi oppaaltani tai enkeliltäni viestiä? Elämäntehtävästäni tai mitä he nyt haluavat minulle tähän päivään ja hetkeen viestittää?
tallennettu
Valkoinen Enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 02.10.2008 15:55:11 »

Eikö kukaan? Sad Tänään ollut vähän surullinen päivä muutenkin.. Parisuhteeni kanssa asiat aivan pielessä.. Jos tähän jotakin tulee kauttasi?
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #2 : 02.10.2008 18:21:13 »

Hei  smitten

Minä en ole näkijä, mutta koitapa sinä täältä Selvännäkö ja ennustukset aiheen alta kysyä suoraan noilta ihmisiltä, joilla on "kysy-ketju". Siellä on ainakin AthaMaarit, Elwyn, rhodonite ja annaelen... ja paljon muita. Kaikista en tietdä miten katsovat, mutta näkijöitä on paljon.

Voimia  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Valkoinen Enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 04.10.2008 19:22:35 »

Kiitos Neela vinkistä. =)
tallennettu
Valkoinen Enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #4 : 06.10.2008 11:07:46 »

Olen saanut tänään tiedon, että minulla saattaa olla syöpä. Sad Jos vain joku kuulee tämän pyyntöni, voisin ottaa siihen viestiä.. Olen vasta alle kolmen kymmenen ja minulla on pienet tyttäret..
tallennettu
Tanja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #5 : 07.10.2008 17:23:43 »

Hei Valkoinen Enkeli,

Voimia ja jaksamista sinulle tähän hetkeen. Kaikella on tarkoituksensa, vaikka emme haluaisikaan kärsimysten kautta oppia. Ota yhteyttä esim. intuitiivisiin parantajiin (löydät nettisivut vaikka googlettamalla), he tekevät kanavointeja puhelimitse. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi toivoen.  angel angel
tallennettu
Valkoinen Enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #6 : 18.10.2008 10:46:23 »

Kiitos paljon sinulle Prinsessa ja herne. Smiley Ajatukset ovat jo vähän selkiintyneet alkujärkytyksen jälkeen. Ei minulla vielä syöpädiagnoosia onneksi ole mutta odotan jatkotutkimuksiin pääsyä tässä kovasti ja mitä sieltä sitten löytyy. Se pitää ottaa vastaan mitä annetaan! Toivottavasti asia kääntyy vielä hyväksi. Tiedän tälläkin olevan tarkoituksensa elämääni. Smiley Olotilani on tällä hetkellä ihan levollinen ja tyyni- kumma kyllä. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: