Mio
|
|
« : 02.10.2008 12:36:38 » |
|
Heips! Avasin just astrolaisille uuden ryhmän facebook.comiin niin voidaan sitten tutustua sitä kauttakin lähemmin..
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1 : 02.10.2008 12:44:30 » |
|
no apua
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2 : 05.10.2008 22:07:36 » |
|
Täh! Minä en ossaa semmosia ollenkaan!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #3 : 09.10.2008 11:58:33 » |
|
Ryhmä löytyi ja liityin siihen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #4 : 09.10.2008 13:43:51 » |
|
PRKL!!! Miten sen ryhmän löytää? Minkä niminen? mitä? mitä? missä? milloin? Oon kyllä facebookissa mut en mitään astroryhmää löydä! mulla menee hermoo...
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #5 : 09.10.2008 13:49:38 » |
|
hehee... kannatti vähän hermoilla Heti löyty ja liityin
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 09.10.2008 14:36:08 » |
|
jostain syystä intuitioni sanoi aikaisemmin, siis ennen kuin tämä ketju perustettiin, että "ei facebookkia meikäläiselle"...en tiedä miksi, mutta intuitioni on aina oikeassa itseäni koskevissa asioissa.
mitäs hyötyä facebookissa olemisesta niin kamalasti onkaan. jos joka puolelle nettiä alkaisi rekisteröitymään, sehän veisi koko elämän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #7 : 10.10.2008 22:53:32 » |
|
Voiks Mio laittaa ryhmän sellaiseksi, että vain tän foorumin tyypit tai niiden kaverit pääsisi sinne? mua kauhistuttaa jotenkin kun tilitän sitä sun tätä ja sielä oon nimelläni... En kyllä tiiä miten se ois mahdollista kun tsekkailin asetuksia.. ? Perehtymällä siihen me-olemme-avoimia-kirjoja~filosofiaan pääsee jollain lailla noista persoonallisuusheijastumista hieman 'ohi' :
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #8 : 11.10.2008 08:40:49 » |
|
Face Bookissahan on ainakin puolimaailmaa-omat pojatkin ja he sanoivat jos aiti tulee-me menemme pois-haha En kerkiaisi-enka haluaisi menettaa yksityisyyttani-siella on paljon hyvaakin, mutta myos konnia ja....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #9 : 12.10.2008 13:27:34 » |
|
jee yks kaveri oli kans ottanu sen starmatchin, mut meijän yhteensopivuusprosentit oli vaan 20 % ja 24 % ..ois kiva nähä toi omasta ukosta mut sehän ei astrologiaan päin ees halua kattoa! mur.. ois kiva nähä noita enemmänki ihmisistä
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #11 : 19.11.2008 13:41:17 » |
|
vaikka olen naamakirjassa niin en taida ryhmään liittyä.Naamavärkkini pysyköön vain kavereideni tiedossa.Tää palsta riittää mulle.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 19.11.2008 15:36:00 » |
|
Olen itsekin siellä, enkä tunnistanut kuin Elämänilon minäkään Vaan mitäpä tuolla merkitystä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #14 : 22.11.2008 20:19:45 » |
|
Ihastelin noita ihmisiä, jotka ovat liittyneet ryhmään enkä tunnista teistä yhtäkään.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|