Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten toimisit 'alienin' edessä?  (Luettu 19035 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 12.10.2008 10:08:59 »

Kokeilisin/käyttäisin telepatiaa  smiley6600

Ja laita vielä Ippuska, tuultasi mukaan Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #31 : 12.10.2008 13:13:27 »

Niin että ihmiskunta olisi kuin hemmoteltu pikkulapsi, joka ei ole oppinut siivoamaan itse omaa huonettaan leikkien jälkeen

Sehän on. Lyhyen olemassaolonsa aikana kykenee saamaan aikaiseksi sellaista tuhoa ettei vastaavaa ole nähty 250 miljoonaan vuoteen... No saavutus sekin, jättää maailman rotille ja torakoille.

Eikä syy ole sen kummoisempi kuin että tuhoaminen on helpompaa kuin rakentaminen. :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 12.10.2008 21:53:12 »

Tuli mieleen...minkälaisethan horoskoopit heillä on? Miten on astrologia muualla?

Siinä on tulevaisuuden avaruusasemilla ja muilla kappaleilla, esim. Kuussa tai Marsilla syntyvillä astrologian harrastajilla päänvaivaa, riippuu ensinnäkin käyttääkö heliosentristä vai kappalekeskeistä järjestelmää. Jälkimmäinen merkitsisi omaa astrologiaa jokaiselle kappaleelle missä syntyy ihmisiä, ja jos synnytään vielä liikkuvilla avaruusaluksilla...valonnopeutta nopeammin...madonreiässä... Heliosentrisen kartan saa silloinkin tehtyä ilman että pitäisi alkaa keksimään itselleen henkilökohtaista väliaikaista aliavaruusastrologiaa, mutta sen tulkitseminen on karua, tyyliin "kuka sinä olet avaruudessa? ei merkittäviä aspekteja? et kukaan!" 

Oikeastaan koko ongelman voi ohittaa käyttämällä vaikka jotain Uranian-koulukunnan tyyppistä hypoteettisista tekijöistä ja niiden keskipisteistä käytettävää mallia, mutta lopputulos on silti aina vähän omituinen.

Onneksi tälläkin hetkellä ziljoona eri astrologista koulukuntaa riitelee mikä on "oikea" ja "paras" zydeemi ja tulkinta, tulevaisuudessa ongelma luultavasti tuplaantuu.

Varmaan joku sanoisi että eihän futuajalla enää tarvita astrologiaa mutta asia näkyy olevan päinvastoin.

Eihän sentään!  Grin Kylläpä siellä on tietoa, järkeä ja mielikuvia!!!  Cheesy
Niin, mihinpä me enää kohta tarvitaan astrologiaa, minä ainakaan, voisin haluta vaikka alieneiden matkaan!
Siihen taitaisi jäädä nämä harrastukset.  Tongue
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 12.10.2008 21:55:46 »

Jestas sentään, kun luen näitä tekstejä, en pärjää enää alkuunkaan!  coolsmiley idiot2 Grin

Taijatte olla saaneet Alienin kosketuksen!  Huh
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #34 : 15.10.2008 14:52:26 »

No, kuinkas moni jäi tänne Telluksella?

Katselin komeaa kuuta viime yönä ja pohdin, jotta miltä näyttäs kun tuolta laskeutus jotakin ja mitä tekis  Shocked Ilmeisesti tämä topic mielessä, kun tuollaista pohdin  Wink
Jotakin muuten tais olla "ilmassa"... nukuin kuin uppotukki, vaikka olikin täyskuu  Shocked ihan pimeetä, sitä on tullut ihmeteltyä, varsinkin kun olen väsynyt... kuin en ois nukkunut  idiot2 enkä nähnyt uniakaan, mikä on ihan ufoa minulle  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 15.10.2008 17:56:34 »

Minulla taas on ollut ihmeellisiä päänsärkyjä, kun tavallisesti ei ole sitä vaivaa.
Liekö tuo ufojen energia vaikuttaa, tai sitten nämä uudet chakrajärjestelmät, joit olen opiskellut.

Kolmas syy liene varmin; työhuolia!  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 15.10.2008 22:15:07 »

Mä olen nähnyt viimeset pari yötä ainakin ufounia.. Jännää. Smiley Tuntuu välillä kanssa jotain jänniä energioita ilmassa, mutta tiedä sitten mistä nekin tulee.

Mutta aiheesta, varmaan aluksi säikähtäisin jos yhtäkkiä joku avaruusjäbä ilmestyisi eteen, mutta pian uteliaisuus voittaa ja lähestyisin sitä. Kyselisin ummet ja lammet. Cheesy Mitään astrologisia hommeleita en osaa sanoa.. olen astrologiassa niin nyyppä. Liekkö tämä kyllästyisi uteluihini, mutta olisin kuitenkin kiitollinen.
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: