Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tietää rakennuksista unissa?  (Luettu 4917 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« : 03.10.2008 22:05:39 »

Semmosta kysyisin et mun unissa on toistunu nyt kolme kertaa sama rakennus. Hassun siitä tekee et sen sisältö on vaihtunu näiden unien ainaka, mut rakennus on sama. Ensimmäisessä unessa jonka näin, talo oli hyvin ruskea ja ikkunat himmeitä.Paljon pieniä keltaisia ja oransseja valoja sisällä ja paikka oli täynnänsä ihmisiä. Se oli joku markkinapaikka sillon. Rakennuksen katto on täynnä ikkunoita joissa pientä ruutua. Tulee mieleen vähän joku kasvihuone. Toisessa onusse, jota en muista valveilla, muistin sen vasta kolmannen unen yhteydessä oli sellainen, että paikka oli muuttunut kauniiksi kahvilaksi jossa olin ystävieni kanssa pöydässä. Viimeisimmässä unessani yritin etsiä paikkaa mutta kun menin sisään ovesta, siellä olikin hieno sauna ja kylpyhuone. Ainoa mitä oli jäljellä kahvilasta oli kyltti ovessa jossa luki "Cafe Garden". Kuitekin vähän sen jälkeen löysin ystäväni kanssa oven josta menimme sisään ja löysimme kahvilan, se oli vain kutistettu puoleen siitä mitä se oli aikasemmin ollut. Olin ikionnellinen ja kaaduin maahan itkemään.

Olis kiva jos joku kertois mitä merkitystä tällä paikalla on?
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 04.10.2008 12:39:09 »

Rakennukset kuvastavat sinua ja sinun sisälläå olevia mielenrakenteita. Vaihtuvat elementit kertovat jokainen jotakin jostakin  angel
tuli pikaisesti mieleen, jotta oletko muuttunut.. rauhoittunut "markkina" melusta ja aikaan saanut rauhaisan, lataavan paikan mieleesi, jossa voit kohdata itsesi eripuolia? Kun tämä oli "hukkunut" ja vihdoin löysit sen, kuvastaa tämä mielestäni sitä, että tämä alue on sinulle tärkeä ja osa sinua. Mielen puutarha, joka olisi ehkä nyt syytä saada laajennuslupaa  Wink angel
tallennettu
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #2 : 10.10.2008 07:52:13 »

Kiitos paljon *Kide*  Smiley
Antoi ajattelemisen aihetta. Mietin itsekin että se voisi jotenkin ehkä kuvastaa minua. En kyllä sitten osaa sen tarkemmin sanoa. En oikeen osaa selittää noita jutttuja elämäntilanteilla. Kai sekin on taito  Embarrassed
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Musicat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #3 : 02.01.2009 00:45:59 »


Hmm...  Mitähän mahtavat unet parvekkeista tarkoittaa ? Jos talo kuvastaa minua itseäni, niin mikä on parvekkeen rooli  Shocked Olen viimeisen vuoden verran nähnyt usein unta erilaisista taloista jonne olen muuttamassa ja näissä taloissa on parvekkeilla jostain syystä suuri osa.

Kertokaa ihmeessä ajatuksia, jos mieleen tulee jotain  Smiley
tallennettu

VALKOINEN GALAKTINEN MAAILMOJEN SILLANRAKENTAJA
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 02.01.2009 23:02:31 »

no voihan sen tulkita niinkin että ensin oli tärkeää maalliset markkinat, sitten ystävät, sitten lepo ja lopulta maallinen maja kävi tarpeettomaksi, olit onnellinen kun olit kokenut tämän elämän ja pääsemässä henkistä kotia kohti.. tms..

parvekkeet voisi olla uusia ulottuvuuksia itsessä, uusia tapoja kokea vanhat tilanteet. jotenkin tulee sana "uusi" ja "vaihtoehtoinen" mieleen.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 23:08:36 kirjoittanut ^^Celaeno Chan^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 03.01.2009 17:49:55 »

Musicat
minä näin viime vuonna parvekkeellisista asunnoista unta,
olin sairaslomalla ja miettimässä uusia tulevaisuuden kuvioita,
jotka tässä pikkuhiljaa ovat toteutumassa,
eli tuo sana uusi vois hyvinkin kuvata tilannetta,
parveke voi olla myös ns. asunnon "henkireikä",
mahdollisuus laajempaan perspektiiviin
ja
onnea,
sinullahan on huomenna synttärit,
ja ap- kuu oinas kuvannee paremmin kuin hyvin uusia alkuja,
niin opiskeluissa ( askendentti jousimies) kuin ehkä myös pieniä matkoja,
3 huone,
Vesa-Matti Loiri on muuten syntynyt samana päivänä,
music yhteistä?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.2009 22:36:17 »

Parveke kuvaa tarvetta sosiaaliseen kanssakaymiseen-tarvetta laajentumiseen
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: