Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valaistuminen ja seksi?  (Luettu 28240 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 16.10.2008 17:38:09 »

eli kaikki pojuset ja miehet on leluja, kunnes Se oikea.. heh heh heh..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 16.10.2008 17:52:07 »

entäs jos itse koen olleeni parille kolmelle viimeiselle lelu. miksi he olisivat sen enempää
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 16.10.2008 17:59:34 »

heh, ei ole edes kyse esineellistämisestä,

vaan siitä minkä olen sanonut 1000 kertaa: kun MINÄ olen ottanut sielukumppanuuden tosissaan kaikkineen, toinen ei ja meneekin lukkoon - eli he eivät ole välittäneet tunteista loppukädessä; eli siiheksi kun joku EI mene lukkoon ja pystyy olemaan, leikin, jos leikin edes. mutta se että itsekseen kehittelisi jotain SEKSITUNTEMUKSIA kuulostaa ihmeelliseltä, kyllä se kundalinin ohjaaminen henkiseen kasvuun kuulostaa järkevämmältä. nimim eräs jolle olisi "ihana seksisuhde"  tarjolla mut ei vaan -
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 18:16:51 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 16.10.2008 18:11:42 »

ovatko voimakkaat tunteet ja vetovoima valtaa, enpä ole tullut ajatelleeksi, varsinkin kun miehet ensin haluavat kokea ja selostusta riittää, ja yhtäkkiä säikähdys? (ei se nyt NIIN vakavaa ole, mutta jos oli kyse "tiedostavasta ja voimakkaasti tuntuvasta fyysisyydestä 2 kesken") ja miksi ihmeessä minun tosiaan pitää selittää kellekään? tai - kokea yhtään mitään?

miksi seksi on olemassa?

miksi mitään on olemassa?

nyt aletaan päästä valaistumisen ytimeen..
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 18:13:45 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 16.10.2008 18:16:03 »

joopa joo..

minusta kaiken analysoiminen ja kaiken vääristely maistuu puulta sen sijaan että kokisi

oikeastaan väitit tuossa, että rakkauden voimakkaat tunteet ovat valtaa, menee vähän yli hilseen

http://www.natha.fi/opetus/TantranIntensiivit.htm
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 16.10.2008 18:25:18 »

Tietenkin tunteet ovat valtaa.. se joka tuntee eikä osaa hallita sitä -se pelkää. Kaikki eivät tietenkään reagoi näin vaan juuri ne jotka ovat tavallaan syntyneet johtajiksi ja vallanpitäjiksi Cool Sellaiset ihmiset pelkäävät eniten joilla on sitä karismaa ja egoa vaikka muille jakaisi.

*En oikein ymmärrä, olen johtajatyyppiä, mutta tiedostan, enkä pelkää tunteita. Voimakkaat tunteet ja halu olla lähellä vaan ei synny kaikkien kanssa. Mutta ei siinä minun osaltani mitään pelkoa ole, vaan yleensä miesten, oli niillä valtaa tai ei (sanon 2-3 viimeisen kokemuksen jälkeen, juuri kun päästiin jonnekin.. he friikkaavat).

Tantran ensimmäinen intensiivikurssi (Tantra 1) on nopea tapa sukeltaa tantran ja joogan maailmaan ja aloittaa välittömästi oma harjoittelu, niin pariskunnille kuin ilman pariakin. Tämä yleensä kolmena viikonloppuna (kuutena päivänä) pidettävä kurssi ei vaadi mitään esitietoja tai kokemuksia, vain hiukan uskallusta ja avointa mieltä. Eroottiset harjoitukset jäävät kotitehtäviksi.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 18:27:17 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 16.10.2008 19:29:14 »

Voi hyvät ystävät!

Tunteita ei voi mitata, ei millään numeroilla. Usein vain luulemme, että juuri 'Minä tunnen enemmän kuin joku toinen'.

Tunteihin tulee tuo egon voima ja valta mukaan, useimmiten tietämättämme ja silloin mennään mehtään.

Mutta tunteistakin saamme kaikki uskoa ja nähdä omia näkemyksiämme.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 17.10.2008 07:39:48 »

juttu meni kyllä niin Sivuraiteelle kuin olla voi..  Lips Sealed
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 18.10.2008 10:19:39 »

heh, ei ole edes kyse esineellistämisestä,

vaan siitä minkä olen sanonut 1000 kertaa: kun MINÄ olen ottanut sielukumppanuuden tosissaan kaikkineen, toinen ei ja meneekin lukkoon - eli he eivät ole välittäneet tunteista loppukädessä; eli siiheksi kun joku EI mene lukkoon ja pystyy olemaan, leikin, jos leikin edes. mutta se että itsekseen kehittelisi jotain SEKSITUNTEMUKSIA kuulostaa ihmeelliseltä, kyllä se kundalinin ohjaaminen henkiseen kasvuun kuulostaa järkevämmältä. nimim eräs jolle olisi "ihana seksisuhde"  tarjolla mut ei vaan -

Ehkä menikin...
Nakkasin ajatukseni vähän irrallisena. Palaan takaisin, miksi sanoin tunteista noin.

Minun mielestäni tunteita, olkoonpa sitten jotakin mitä ottaa tosissaan (tunteet siinäkin mukana), ei voi tietää, en usko että omiakaan saatikka sitten toisten. Voimme erehtyä myös toisen sielun tasosta, tai itsemme sielun tasosta.

Kuka voi olla varma?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #39 : 23.10.2008 23:48:19 »

Enkkulinkki pyhästä seksuaalisuudesta, josta löytyy mm. maailman uskontojen näkemyksiä aiheeseen:

http://sacred-sex.org/

" The mutual fulfillment of man and woman is like the mutual dependence of heaven and earth. Because heaven and earth have attained the tao of union, they are eternal; because mankind has lost the tao of intercourse, he suffers the onset of early death. If we could but avoid those things that gradually injure our bodies and learn the art of yin and yang, this would truly be the tao of immortality. "
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: