Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuttu tuntematon outo omituinen  (Luettu 2764 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« : 12.10.2008 15:02:28 »

Tiedättekö tunteen, kun tapaa jonkun ihmisen, niin välittömästi tulee aavistus, että tämä tulee olemaan jollain tapaa merkittävä henkilö minulle? Vaihdoin puolitoista vuotta sitten työpaikkaa ja silloin sain eräästä henkilöstä tällaisen fiiliksen. Tuntui että meidän välillä on jotakin todella outoa. Henkilöä ei ollut eikä ole mitenkään helppo lähestyä, mutta hänen läheisyydessään olen kokenut todella omituisia ja voimakkaita tunteita! Tuntuu että tyyppi vaikuttaa minuun jollain tasolla mitä en pysty hahmottamaan ja mihin en pysty vaikuttamaan. Meni pitkään ihan normaalisti, olin jo unohtanut mitä koin silloin kun aloitin tuossa firmassa. Nyt yhtäkkiä rytisee taas!  Shocked

Kellään vastaavia kokemuksia? Näkeekö kukaan mitä ihmettä tämä on!? Karmallista? Voin antaa lisätietoa tarvittaessa yv:llä, jos joku voisi paneutua asiaan jollain keinoin. Syntymäaikaa ei ole, vain vuosi ja aurinkomerkistä on aavistus...
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 14.10.2008 11:36:12 »

Monesti on käynyt näin.

Ehkä kaikkein voimakkain oli tapaaminen ex:n kanssa. Ekasta kohtaamisesta toiseen oli välissä yli vuosi, mutta koko ajan kumpikin ajatteli toista.
veto oli todella voimakas, eikä sitä pystynyt vastustamaan. Kuitenkin koko ajan siinä oli jotain surullista mukana. Ja lopullisuuden tunnetta-vaikea selittää..

Kaunis se tarina ei todellakaan ollut-kaukana siitä. Ystävät ympärillä näkivät ja tunsivat sen "uhan" selvästi.
Paljon sain vihjailuja ja varovaisia neuvoja tulevasta myrskystä, tavallaan tunsin sen itsekkin, mutta
selvääkin selvempi oli että siinä oli joku mikä vaan piti tehdä.

Se suhde oli vaan koettava loppuun asti  Cry knuppel2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: