Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yritys..  (Luettu 4994 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 12.10.2008 23:45:18 »

Jos joku voisi jotenkin kuvailla millainen talvi on tulossa.. Onko rakkauselämää ja millaisen miehen näette minulle.. Vastauksista erittäin kiitollinen!
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 16.10.2008 19:09:30 »

jos saan sanoa kootun vastauksen (parempaa tuskin löydät):

rakkaus on ensinnäkin sinussa
suhde tulee kun on oikea aika ja se on ennen elämää päätetty
kaikki on opiksi

jne ymv..  Cheesy

no heh, me kaikki kysymme ja vastaamme itselle. jos uskallat, kokeile laittaa toiveet vaikka aarrekarttaan.. ehkä se siitä!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2008 10:02:21 »

jenima -katso hieman karttaasi ja tutkaile viikkovillityksiä. Ajatuksen tasolla voit ottaa tavaksi ajatella, että elämä on sitä miksi sinä luot sen  smitten
Todellisuus ei tietenkään ole puhtaasti näin, mutta ei ajatus olla roska elämän lainellakaan ole hirvittävän mukava... päämäärä ei olisi sinun käsissäsi silloin, mutta kun se oikeasti on  police
Rakkaudesta ja miehistä en osaa sanoa sinulle yhtään mitään, mutta nostin sinulle kortin... vaikka tulkinnnatkin ovat monasti sellaisia, että sinä silti teet ne sisällöt ja mukautat ne omaan elämääsi. Eli älä ota Raamatuksi kenenkään sanoja, koskaan  Wink
Kunziitti -on paineelle herkä kaunis, läpikuultava kivi. Se kuuluu sydänshacran alueelle ja saa sen antamaan ja vastaanottamaan hyvää. Se yhdistää sydämen ja pään, eli opit myös välttämään ihmiset jotka haluavat hyötyä sinusta. Vanhojen asioiden purkua hellästi pönkittää kunziitti ja pois ajaa pelkoa tehdä tätä, puhdistaa negaatioita energiakentistä.
Tarottina tämä edustaa sauvojen 5., eli jonkin näköistä itsesi etsimisen aikaa, ei niin helppoa mutta ei ylitsepääsemätöntäkään. Tämä taputtaa sinua olkapäälle kuin vanha tuttu ja sanoo, olet oikealla tiellä, anna mennä vaan. Tarkkaavaisuutta kuitenkin kenen pulkkaan istut, kaikki ei tahdo sinulle hyvää, vaikka niin sanovatkin. Älä sorru olemaan naiivi  police

Saman tasoisena, mutta eri kohdassa kämmentä tuntunut "enegia" sai minut nostaan myöstämän sinulle...
Topaasi suojelee ja tuo sinulle turvaa ja tukea, se auttaa sinua näkemään ihmisten verhojen taakse ja löytämään iloa pienistäkin asioista. Sillä ne ovat niitä suurimpia asioita elämässä, kuin helmet kaulanauhassa  smitten
Tarottina tämä edustaa sauvojen kuningatarta, eli sinussa on potkua, karismaa ja käyttämätöntä vahvuutta. Uskalla ottaa ne käyttöösi ja tee talvesta sellainen kuin mistäsinä pidät  smitten Onnistut kyllä, kun kuuntelet sisintäsi ja hoidat fyysistä puolta myös hyvin  angel

Mukavaa talven aikaa sinulle  smitten
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.2008 15:03:09 »

Kiitos paljon! Hyvät kortit nostit. Oivalsin sitä lukiessani että minun pitäisi todellakin näyttää se vahvempi puoli myös itsessäni. Olen karismaattinen ja vahva ihminen mutta jostain syystä miesten seurassa tunnen olevani kuin pieni hiiri, passaan ja palvon ja haluan olla hyvä, ja tietenkin toivon.. Useimmin turhaan että se tulee myös takaisin joskus. Viimeksi tänään aamulla ajattelin että monia asioita pitäis sanoa mutta jotenkin rohkeus ei vaan riitä. Kenties tässä on se kompastuskivi useimmissa suhteissani. Mies kunnioittaisi ehkä enemmän minua kun olisin enemmän jämerä ja että en olisi liian kiltti. Aamulla eräs mies sanoikin kun olin tehnyt aamiaisen valmiiksi pöytään että olenko koskaan ajatellut että olisin liian kiltti. Että minua hävetti.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 19.10.2008 11:18:15 »

miten osaat vaihtaa karismaattisuudesta hiireksi? minun kohdalla miehet voisivat pitää siitä. tosin, kun miehistä ei saa mitään tolkkua, paras olla "oma itsensä" joka onkin sitten laajempi juttu.. (että mikä se Minä olikaan). viimeksi yritin pitää asian simppelillä tasolla, sekään ei aivan mennyt putkeen.. heh..

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #5 : 19.10.2008 22:55:56 »

En mä tiedä Grin Jostain syystä niin se vaan menee. Varsinkin jos mies on jotenkin vahva persoona =)
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: