K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« : 13.10.2008 17:22:04 » |
|
Kuten olette jo varmaan useista viesteistäni lukeneet, niin alkuvuodesta tapasin ihanan Rapu-miehen jonka kanssa koimme salamarakastumisen. Päivä päivältä suhde on syventynyt ja nyt ollaan jo tosissaan keskustelemassa hääpäivästä. Luulin jo keksineeni hyvän päivän (29.11.) mutta kun nyt tein sille kartan niin pahalta näyttää: http://www.astro.fi/images/radix_web/29.11.2008_14:00_0_-02:00_60.112_-24.549_00.pngEihän tuosta mitään tule! Pahannäköinen T-risti joka kuitenkin jossain vaiheessa räiskähtää... Että mitä tässä nyt tekisi? Pitäiskö häitä sittenkin lykätä vaikka ens keväälle?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1 : 13.10.2008 19:38:42 » |
|
Kuten olette jo varmaan useista viesteistäni lukeneet, niin alkuvuodesta tapasin ihanan Rapu-miehen jonka kanssa koimme salamarakastumisen. Päivä päivältä suhde on syventynyt ja nyt ollaan jo tosissaan keskustelemassa hääpäivästä. ..... Että mitä tässä nyt tekisi? Pitäiskö häitä sittenkin lykätä vaikka ens keväälle? Hei "Kaurisenergiaa"
Kuulostaapa elämäsi ihanalta.
Hääpäivä.
Missähän huoneessa ja olis parhaimmillaan? - tämä tuli aivan intutiolla mieleeni Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #2 : 13.10.2008 20:34:16 » |
|
Missähän huoneessa ja olis parhaimmillaan? - tämä tuli aivan intutiolla mieleeni Venuksen luontainen huone olisi huone 2. Muita hyviä ovat 5, 7, 8. Huonoimmat huoneet rakkauskartoilla ovat 6 ja 12. Onnea Kaurisenergialle. Itse menisin naimisiin sinä päivänä mikä intuitiolla tuntuu oikealta, mutta jos itseä on alkanut tutisuttaa nyt tuo päivän kartta, niin ehkä siirto olisi hyvä?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #3 : 14.10.2008 08:12:33 » |
|
Kiitos! Mutta hei... Miten olis tämä: 1.12.2008 klo 12.00 Siinä muodostuu kaunis Venuksen, Jupiterin ja Kuun konjunktio aivan :lle. Jos tuollainen kartta kuvaa hääpäivää, niin voiko mikään mennä enää pieleen?
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 08:57:39 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4 : 14.10.2008 08:15:38 » |
|
miksi haluat naimisiin asti, muuten?
lesken eläke.. no ei.. Sasha vähän opettaa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 08:32:43 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #5 : 14.10.2008 09:32:07 » |
|
Kiitos! Mutta hei... Miten olis tämä: 1.12.2008 klo 12.00 Siinä muodostuu kaunis Venuksen, Jupiterin ja Kuun konjunktio aivan :lle. Jos tuollainen kartta kuvaa hääpäivää, niin voiko mikään mennä enää pieleen? Hei "Kaurisenergiaa"
Laita kartta näkyviin. Jospa tässä oppisi siitä jotakin. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #7 : 14.10.2008 09:34:44 » |
|
saanhan minä kirjoitella mitä esim K-energian ystävä ehdottaa? miksei? tukiraha kuulosti niiiin hyvältä motiivilta..
siis sitoutua -
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #8 : 14.10.2008 09:43:44 » |
|
Elämänilo, yritin jo laittaa karttalinkkiä näkyville mutta se näytti erään toisen henkilön kartan... Onnistuisko näin liitteenä? Näyttää pelittävän...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #9 : 14.10.2008 09:51:28 » |
|
Mutta eipä nyt nahistella... Pohdin tässä miksi haluan naimisiin. Se onkin hyvä kysymys. Ei minulla ole mitään taloudellista intressiä siinä, minulla on hyvä vakituinen työpaikka ja elätän itse itseni sillä. Rapu-mies on kyllä hyvin koulutettu ja hänelläkin on vakiduuni joten ei meillä kummallakaan ole tarkoitus hyötyä toisesta taloudellisesti. Kai siinä on vaan se, että on niin kiva ja turvallinen olo yhdessä! Kun menimme kihloihin, järjestimme kolmet bileet. Ensin mun työkavereille, sitten sukulaisille ja sitten molempien kavereille. Sen jälkeen, alkukesästä, tapasimme muuten vaan niitä kavereita ja tuttuja, jotka eivät päässeet paikalle. Ja mikä tässä on ihmeellistä: Kukaan, siis ei KUKAAN, ole sanonut meistä yhtään negatiivista kommenttia! Yleensä kun on aina joku joka sanoo että "ei tuo sulle sovi..." yleensä se on jommankumman äiti tai isä tai kaveri, mutta nyt ei ole ketään. Ihmeellistä. Esim. minun vanhempani inhosivat ensi hetkistä minun ex:ää (lasteni isää siis), samoin Rapu-miehen vanhemmat inhosivat hänen ax-avopuolisoaan. Eihän tässä periaatteessa tarvi naimisiin asti mennä, mutta kun on vaan niin kiva olla yhdessä! Ja pojat tykkää Ravusta hurjasti! Ja Rapu heistä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 09:54:50 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #11 : 14.10.2008 10:00:32 » |
|
Kaurisenergiaa, sinä ansaitset onnen! Toivottavasti hääpäivänne on kaunis ja ikimuistoinen. Olen onnellinen puolestasi! (Mutta mietin kyllä vähän samaa kuin Tigrix, esim. ASC Kauriissa ei välttämättä ole ihan niin lempeä kuvaava asetelma...)
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13 : 14.10.2008 10:11:00 » |
|
siis oliko sinulla K-energia muuta transiittia kuin kun romanssi alkoi? Kyllähän vähän veikkailinkin että näin voisi käydä, koska transiittina pluto aspect_sex venus ja jupiter 7:ssa. Kaiken lisäksi ensimmäisen tapaamisen aikaan oli tarkka proge kuu aspect_sex venus joka sinällään on myös varsin harvinainen juttu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 13:37:08 kirjoittanut ^^Celaeno^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #14 : 14.10.2008 10:23:43 » |
|
Tuota karttaa katsoin niin itse miettisin hääpäivän kartassa että onko kiva kun on kauriissa....
Tai saturnus neitsyessä 7. huoneessa, joka kuvaa avioliittoa.
Jotenkin kovin "järkevä" kartta, pitäiskö saada enempi kepeyttä ja lämpöä?? Mutta tämä on vain MINUN mielipiteeni, nimimerkillä kuu kauriissa... Erittäin hyvä kommentti! Samoin tuo Ebenian mainitsema Kauriissa... Kylmä liitto? Tunnekylmä liitto ( Kauriissa)? Kannattaa nyt ottaa rauhallisesti. Rapu soitti maistraattiin ja ne alkaa nyt tutkia, onko mitään esteitä avioliitolle, ja jos ei ole, niin sitten olisi 4 kk aikaa mennä naimisiin. Mistä tuo 4 kk tulee, en tiedä, mutta sen jälkeenhän homman voi tehdä uudestaan. Taidan suosiolla katsoa uutta päivää, jossa on hauskassa merkissä... Ehdotuksia otetaan vastaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|