K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #45 : 25.12.2008 13:10:44 » |
|
Vaihtoehto nro 2 tulee tässä: Päällisin puolin OK kartta. Vaaka nousee, yhtymässä Spiccaan (tämä on hyvä), kuunvaihe kasvava, tosin triniä ei kartalle tule mutta kasvava kuunvaihe kuiteskin. Mutta joo, pilalle meni tämäkin: Saturnus tekee neliön Kuuhun. Ei onnaa. Jos taas päivää aikaistaa niin että Kuu osuisi Vaakaan niin Aurinko tekisi opposition Plutoon, joka ei ole suositeltavaa avioliitossa plutonikon kanssa... voi rähmä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.12.2008 13:18:42 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #46 : 25.12.2008 13:25:11 » |
|
Ja se viimeinen vaihtoehto tulee tässä: Aika hyvä. Aurinko Leijona, Vaaka, Vaaka, ja kaunis suurkolmio Kuun, Venuksen ja Jupparin kesken. Ainut ikävä puoli on Venus oppositiossa Plutoon, eli onkos tässä nyt sittenkin plutonikon intensiiviset tunteet vähän liian kovaa pelissä mukana?
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.12.2008 13:28:07 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #47 : 25.12.2008 13:36:57 » |
|
Vetäisin tuosta vielä lonkalta yhden vaihtoehdon. Mehän menimme viime vappuna kihloihin, joten miksi ei sitten naimisiinkin? Vappuaattohäät, ei hassumpi tämäkään. Äh, Venus liian lähellä Uranusta. Mie en jaksa enää!!!!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.12.2008 13:39:19 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 25.12.2008 15:38:38 » |
|
Kyllä se hääpäivä sieltä suttaantuu, älä hätäile. Kunhan et vain täysikuun aikaan mene naimisiin, tai jos menet, niin en tule niihin, koska täysikuu tekee minut vahinko -ja tapaturma-alttiiksi.
Voi kauheaa...! Saatan kompastua ja kaatua suoraan boolimaljaan tai kaataa hääkakun! Tai kauheampaa, voin saada jonkun hallitsemattoman röyhtäisykohtauksen juuri kun se pappi kysyy, että sanooko joku tätä liittoa vastaan nyt vai vaikeneeko iäksi...!
Tai sitten joku lirauttaa liikaa alkoholia booliin ja olen ihan tiuterissa ja tanssitan mummoasi tai/ja Jaskaa ja lopuksi istun kylppärin lattialla pää ammeessa (kuten viimeksi ja silloin oli täysikuu ainakin hiljattain..!)...! Tai mitä vielä, -ainakin siitä tulisi hauska ja "hauska" video pätkä maailman kauheimmat ja naurettavimat töppäykset-tv-ohjelmaan ja sitten olisin munannut hääsi ja kauniin päiväsi ja apua..!
Luettavanani on Lori Reidin "Kuun taikaa ihmissuhteissa, mielen ja kehon hoidossa, työ- ja perhe-elämässä" ja tulitte te mieleen kappaleessa "Suotuisa aika koidn perustamiselle".
Reidin mukaan paras aika kodin perustamiselle tai naimisiin menemiselle on kasvavan Kuun aika -eli uudestakuusta aina päivään ennen seuraavaa täysikuuta. Näin suhteella on alusta asti hyvät edellytykset kehittyä ja kukoistaa. Täysikuu sekä sitä edeltävä ja seuraava päivä ovat epäsuotuisia: erilaiset jännitteet saattavat kiristää itse häätilaisuutta ja koko suhde voi osoittautua epävarmaksi. Myös vähenevän Kuun aika on epäsuotuisa, sillä se vähentää onnen ja menestyksen mahdollisuutta.
Heh..! Kun tuossa pikaisesti katsoin suhteitteni alkamisia ja loppumisia, niin suhteeni on aina alkanut kasvavalla kuulla ja loppunut joko täysikuulla tai vähevällä kuulla.
Yleensä kyllä täysikuulla olen joutunut johonkin onnettomuuteen tai sitten partnerin kanssa jumalattomaan riitaan ja sitten se suhde on hiipunut tai tehty lopullinen päätös, että mennään eri teille.
Aivan kuin nousu -ja laskuvesi.
Kumman herkkä sitä on tuolle kuulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #49 : 25.12.2008 16:12:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #50 : 25.12.2008 19:32:01 » |
|
Vilkaisin meidän yhteiskarttaa: Aurinko Oinaassa, Jupiter nousee (se tosin on 12. huoneen puolella mutta kuitenkin) ja parasta yhteiskartalla on (ihan tarkka, 1 aste vain orbi) konjunktio 10. huoneessa. 10:ssä tietää yleensä julkisuutta, ja 10:ssä että osaa olla parhaimmillaan julkisuudessa ja muiden kanssa. Minullahan on omalla kartallakin 10:ssä ja itse koen sen niin, että esim. töissä haluan olla laitettu enkä voisi kuvitellakaan olevani töissä ruman näköisenä. Jospa sitten yhdessä saavutamme sitä positiivista julkisuutta? : Rapu lähtee keväällä kehään, aikoo kirkastaa SM-hopean kultaan, jonka jälkeen voisi vielä yrittää ammattilaisuraa. Ja jos se onnistuu niin käy kuten kartta sanoo että positiivista julkisuutta ja hyvinvointia (merkki: Härkä) piisaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 26.12.2008 23:31:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #52 : 01.01.2009 20:43:38 » |
|
No kyllä te menette.
Eikä mennä. Se on vaikea tapaus. Rapu-mies taitaa ollakin se kaikkein vaikein. Pitikin sattua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #53 : 01.01.2009 21:02:42 » |
|
Ei se aurinkomerkistä ole kiinni. Minulle sopisi ennemmin Leijona, Jousimies tai Oinas koska itse olen kävelevä 5. huone (=Leijona) mutta nyt vaan on Rapu-mies. Ensimmäinen avomieheni oli Oinas ja toimi tosi hyvin muuten kuin makuuhuoneessa. Aviomieheni taas oli Kauris, ja aika pitkään oltiin. Nyt sattui Rapu, jolla on tosi vahva 9. huone (=Jousimies) ja muuten plutonikko ( =Skorpioni). Kyllä saa vääntää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #55 : 01.01.2009 21:22:06 » |
|
Nyt sattui Rapu, jolla on tosi vahva 9. huone (=Jousimies) ja muuten plutonikko ( =Skorpioni). Kyllä saa vääntää. Toivottavasti vääntö auttaa ja asiat selviää. Mulla on ollut niin huonoja kokemuksia rapumiehistä, että oksat pois. Tosin oon kyllä tavannut pari erittäin kehittynyttäkin saksiniekkaa (S.Tanhua ja S.Edelman), mutta usein noilla miesravuilla on pitkähkö kypsymisaika.... Ja siis tämähän on aivan totaalista yleistystä, eihän se pelkkä aurinko mitään ratkaise. Voimia sinulle, Kaurisenergiaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 01.01.2009 21:26:33 » |
|
Eikä mennä. Se on vaikea tapaus. Rapu-mies taitaa ollakin se kaikkein vaikein. Pitikin sattua. Ymmärrän, mutta vaikeimmat tapaukset ovat niitä rakkaimpia. Helppoa tietä ei ole. Jotenkin minusta tuntuu, että teillä nuo rakkauden ja kiintymyksen tunteet on niin voimakkaita, että sitten väännötkin on voimakkaita. Kolikolla on aina kaksi puolta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #57 : 01.01.2009 21:39:30 » |
|
Kiitos ystäväni Synapsi ja Sasha Ei tämä tilanne nyt niin paha ole, kunhan vaan pitää miettiä mitä itse haluaa. Rapu-mies on tosi rakastunut mutta kun itsellä on se 5. huone niin vahva niin kaipa se vika on täällä päässä. Ei muuten olen helppoa olla 5. huonepainoitteinen yksilö! (Sasha, milloin pidetään hauskaa? )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 01.01.2009 22:12:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 01.01.2009 22:20:27 » |
|
Häästressiltä tuo Kauris minusta kuulostaa. Yritä nyt ottaa rennosti ja usko että se teille sopiva päivä vielä selviää. Niin ja vielä tuo huoltajuusjuttu... oh boy... Eipä se varmasti olekaan helppoa olla 5.huone painotteinen. On paljon parempi olla 6.huone painotteinen kuten minä. Oikeasti ole onnellinen tuosta 5.huone painotuksestasi ja mieti rauhassa mitä oikeasti haluat ja miettikää Ravun kanssa yhdessä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|