Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris & Rapu: HÄÄPÄIVÄ!  (Luettu 79696 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #75 : 03.02.2009 18:04:26 »

Meillä menee Ravun kanssa hyvin.  smitten

Näillä näkymin olemme ostamassa omakotitaloa ja kun se on kauniisti sisustettu, kutsumme kaverit "tupareihin" jotka todellisuudessa ovatkin häät. Emme kumpikaan oikein välitä kirkkohäistä, joten tuollaiset rennot häät sopisivat meille. Ja hyvät bileet on tarkoitus järjestää (ja mikä on järjestäessä koska talossa on uima-allaskin!  Wink).

Mutta ennen kesää ei vielä ehditä naimisiin mennä, niin paljon tässä on työjuttuja kesken meillä molemmilla.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #76 : 03.02.2009 21:30:31 »

Cheesy

Kuullostaa ihan superille! Cheesy
Ihanaa.. smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 17.02.2009 19:48:38 »

Olen tässä viime aikoina miettinyt paljon suhdettani Rapuun.  Kaikki alkoi yllättäen, ja sillä lailla että kun Rapu eka kerran näki minut, hän ihastui heti tietämättä kuka olen. Itse ajattelin että ompa kiva tyyppi, mutta sitten varsinaisilla treffeillä iski ja lujaa...  Tongue

Meillä on vuosipäivä tulossa ja kyllähän tässä hyvin menee. Rapu on töissä ruotsalaisessa yrityksessä ja on nytkin Ruotsissa työmatkalla, ja...

MINULLA ON IKÄVÄ!

Siitäkin voi päätellä että kyllä meillä on yhteinen tulevaisuus.  Smiley Kesähäät siis.
tallennettu

Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #78 : 17.02.2009 22:42:07 »

No niin kauris hyvä, kun sulla on toi AC ja kuukin siellä ravussa ja aurinko merkki ravun oppositiossa, niin ikään miehelläsi vain aurinko niin välillä kuulostaa siltä että olet enemmän rapu kuin monet aurinkoravut yhteensä  Grin

Paras hääpäivä varmaan olisi silloin kun kun aurinko on lähellä teidän  aurinko tai  kuu eli joskus kesä-heinäkuussa... varmasti romanttinen tilaisuus luvassa, noilla merkeillä meinaan *huoh* menenköhän mä enää koskaan naimisiin...
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 18.02.2009 08:39:19 »

Olen tässä viime aikoina miettinyt paljon suhdettani Rapuun.  Kaikki alkoi yllättäen, ja sillä lailla että kun Rapu eka kerran näki minut, hän ihastui heti tietämättä kuka olen. Itse ajattelin että ompa kiva tyyppi, mutta sitten varsinaisilla treffeillä iski ja lujaa...  Tongue

Meillä on vuosipäivä tulossa ja kyllähän tässä hyvin menee. Rapu on töissä ruotsalaisessa yrityksessä ja on nytkin Ruotsissa työmatkalla, ja...

MINULLA ON IKÄVÄ!

Siitäkin voi päätellä että kyllä meillä on yhteinen tulevaisuus.  Smiley Kesähäät siis.

Onnea paljon jo näin etukäteen  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 18.02.2009 09:58:47 »

Kiitos Artemis.  Smiley

Rapu tuli yöllä Ruotsista, oli jo niin myöhä että olin nukkumassa mutta tunsin märän pusun ja hän kuiskasi että pöydällä on lahja. Aamulla kun heräsin, hän oli jo lähtenyt töihin (itse olen lomalla nyt) ja pöydällä oli Lacosten "Touch of pink".  Cheesy Ihanasti ajateltu!

Theus kyllä taidatkin tietää Ravun romanttisuudesta aika paljon... Taitaa nimittäin käydä niin että koko hääjuhla menee Ravun tunteillessa. Hän on ulkoisesti varsin karskin näköinen 190 cm lihaskimppu, mutta sisältä taas ah niin romanttinen ja tunteellinen, että silmät kostuvat useasti...  Jos joku muistaa Rocky -elokuvat niin aika paljon Rockyn tyyppinen kaveri.  Wink
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 20.02.2009 13:00:53 »

smitten Siis voi kun minä olen RAKASTUNUT!  smitten  smitten

Mietiskelin eilen Theuksen aloittamaa hyvä elämä -juttua ja koin pienen ahaa-elämyksen. Nimittäin: Jos ajatellaan, että me olemme täällä kehittymässä elämämme aikana, niin  kuunsolmu osoittaa sen suunnan, mihin tulee kehittyä kun taas sen vastapuoli, laskusolmu, kertoo minkä jo hallitsemme hyvin ja mistä tulisi päästä pois.

Niin miten se tähän Rapu-mieheen liittyy? No siten, koska laskusolmu on minulla 5:ssa Vaa'assa ja joo, aikasemmin on tullut irroteltua ja kaikenmaailman romanssit ja iskemiset ym. flirtit ovat minulle tuttua puuhaa. Joskus parikymppisenä sain ihailua osakseni niin paljon, että välillä tuntui ettei mikään riitä. Ja että kaikkea saa yrittämättä, ja ihailijoita riittää.

No eihän sillä asenteella pysyvästä parisuhteesta mitään hyvää seuraa! Mutta nyt, hieman kypsyneempänä, osaan keskittyä parisuhteeseen ja arvostaa sitä, jos kohdalle on osunut noin hyvä mies. Siksi siis uskon, että tapasin Rapuni juuri oikeaan aikaan eli vasta nyt kun 1. avioliitto on jo harjoiteltu.

Kaikella on tarkoituksensa!  smitten
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 20.02.2009 14:44:36 »

Kiitos Artemis.  Smiley

Rapu tuli yöllä Ruotsista, oli jo niin myöhä että olin nukkumassa mutta tunsin märän pusun ja hän kuiskasi että pöydällä on lahja. Aamulla kun heräsin, hän oli jo lähtenyt töihin (itse olen lomalla nyt) ja pöydällä oli Lacosten "Touch of pink".  Cheesy Ihanasti ajateltu!

Theus kyllä taidatkin tietää Ravun romanttisuudesta aika paljon... Taitaa nimittäin käydä niin että koko hääjuhla menee Ravun tunteillessa. Hän on ulkoisesti varsin karskin näköinen 190 cm lihaskimppu, mutta sisältä taas ah niin romanttinen ja tunteellinen, että silmät kostuvat useasti...  Jos joku muistaa Rocky -elokuvat niin aika paljon Rockyn tyyppinen kaveri.  Wink

Ravut on sellaisia. Oma rapumieheni on varsinainen pehmo mutta kätkee sen hyvin kauris kuun ansiosta. Moni ei sitä pehmeyttä näe Smiley
Oma mieheni lahjoo välillä myös pienillä lahjuksilla mutta vähänkö repesin ystävänpäivänä kun sain häneltä lahjaksi sellaisen johdon jolla laitteet kytketään toisiinsa Cheesy Minulta sellainen puuttui ja käytännönmiehenäkin (asc neitsyt) hän oli ajatellut että hankkii minulle sen Smiley Silti kovin huomaavaista vaikka lahja olikin kaikkea muuta kuin romanttinen  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 20.02.2009 16:24:54 »

Oma mieheni lahjoo välillä myös pienillä lahjuksilla mutta vähänkö repesin ystävänpäivänä kun sain häneltä lahjaksi sellaisen johdon jolla laitteet kytketään toisiinsa Cheesy Minulta sellainen puuttui ja käytännönmiehenäkin (asc neitsyt) hän oli ajatellut että hankkii minulle sen Smiley Silti kovin huomaavaista vaikka lahja olikin kaikkea muuta kuin romanttinen  smitten

Hih!  Grin

Minä sain hiiren.  Wink
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #84 : 20.02.2009 16:43:03 »

2funny 2funny

..ja mie sain kynsienhoitovälinesarjan, kun mulla on ikävä tapa purra kynsiäni  Smiley ja sytkäripaketin, kun ne ovat aina hukassa.. Grin

Käytännöllinen Kauris-mies ajatteli järjellä...mutta kai siinä oli sitä huumoriakin vähän mukana! Wink
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #85 : 20.02.2009 18:02:50 »

smitten Siis voi kun minä olen RAKASTUNUT!  smitten  smitten

smitten :smitten:Ihanaa...nauti tunteestasi! smitten Rakkaushan on tunne. Smiley

Mietiskelin eilen Theuksen aloittamaa hyvä elämä -juttua ja koin pienen ahaa-elämyksen. Nimittäin: Jos ajatellaan, että me olemme täällä kehittymässä elämämme aikana, niin  kuunsolmu osoittaa sen suunnan, mihin tulee kehittyä kun taas sen vastapuoli, laskusolmu, kertoo minkä jo hallitsemme hyvin ja mistä tulisi päästä pois.

Ei minusta tuosta laskusolmun asioista pidä päästä kokonaan pois, vaan jättää itselle sen hyvät puolet, mutta jättää menneisyyteen ne huonot puolet! ( minun näkemys!) smitten

Mulla kun  kuunsolmu  vaaka 10.h.  aspect_con Juno ja Pallas, ja siis  Laskusolmu  oinas ja se kodin huone 4, olen hyvinkin omaehtoinen , määräilevä kotona,
opettelen ottamaan toisen huomioon..työskentelemään parina...parisuhteessakin( olen:en ole ikinä ollut naimisissa, enkä mene-tyyliiä)
Itsenäisyyden, omat raha-asioiden hallinnan, riippumattomuuden ja tavan osata toimia itsenäisesti, haluan säilyttää Laskusolmuni mukaisesti, mutta
koen,
että minun tulisi oppia jakamaan asioitani ja tunteitani muiden kanssa...

Vaakamaisesti, rauhassa, sopusoinnussa...
Kun kuitenkin itsellä on Laskusolmun hallitsija  mars  aspect_squ  uranus, olen yhdenlainen rämäpäinen suoraan sanoja...teen ja mietin sitten mitä tein...
 kuunsolmu  vaaka on alkanut avautumaan minullekin ihmisenä, kiitos astrologian, jotta olen alkanut miettimään, kuinka omaehtoinen, omilla säännöilläni toimiva ihminen olenkaan... Lips Sealed

Niin miten se tähän Rapu-mieheen liittyy? No siten, koska laskusolmu on minulla 5:ssa Vaa'assa ja joo, aikasemmin on tullut irroteltua ja kaikenmaailman romanssit ja iskemiset ym. flirtit ovat minulle tuttua puuhaa. Joskus parikymppisenä sain ihailua osakseni niin paljon, että välillä tuntui ettei mikään riitä. Ja että kaikkea saa yrittämättä, ja ihailijoita riittää.

Mulla tuota ihailua on riittänyt nuoresta tähän asti...enkä mie sitä kyllä halua pois antaa.... Wink

No eihän sillä asenteella pysyvästä parisuhteesta mitään hyvää seuraa! Mutta nyt, hieman kypsyneempänä, osaan keskittyä parisuhteeseen ja arvostaa sitä, jos kohdalle on osunut noin hyvä mies. Siksi siis uskon, että tapasin Rapuni juuri oikeaan aikaan eli vasta nyt kun 1. avioliitto on jo harjoiteltu.

No ehkä mie en vieläkään halua semmoista parisuhdetta, joka kestää koko elämän, vaan semmoiisen, jossa kumpikin rakastaa ja toisiaan arvostaa, vaikka se kestäisi vain tietyn ajan. smitten
Kaikella on tarkoituksensa!  smitten
[/color]

Mutta kaikilla meillä on oman näköinen elämä edessä... smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 21.02.2009 21:23:40 »

Niimpä, rovatar!  Smiley

Minulla oli juuri tyttöjen bileet, 6 tyttökaveria oli kylässä, ja oli niin hauskaa että he olisivat halunneet jäädä saunomaan mutta olivat sitten ulos lähdössä, joten poistuivat vielä meikkaamaan...

Itse en pääse ulos kun pojat ovat minulla. Silti, oli kyllä hauskaa katsella heidän ilmeitään kun Rapu-rakas touhusi ja kaatoi heille kahvia ja kuola valui tyttöjen suusta...  Grin 

He olivat kovasti sitä mieltä, että naimisiin meidän pitää mennä ja odottavat kovasti kutsua häihin.

Ehkä Rapu on SE OIKEA!  smitten
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 14.03.2009 09:37:26 »

No niin, suhde on taas syventynyt ja nyt ollaan jo niin pitkällä että ollan laitettu paperit vetämään avioliiton esteiden tutkinnasta! Sen lisäksi olemme ostaneet unelmiemme talon (yli 200 neliötä + harrastushuone + uima-allas + iso tontti) ja pääsemme muuttamaan sinne kesäkuussa.  smitten

Tässä olisi todennäköinen hääpäivä: 2.6.2009 klo 11.

Numerologian mukaan siitä tulisi 2 + 6 + 2 + 9 = 1 + 9 = 10  eli siis 1 ?

Uskalletaanko lyödä lukkoon?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 09:43:21 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 14.03.2009 17:05:24 »

No niin, suhde on taas syventynyt ja nyt ollaan jo niin pitkällä että ollan laitettu paperit vetämään avioliiton esteiden tutkinnasta! Sen lisäksi olemme ostaneet unelmiemme talon (yli 200 neliötä + harrastushuone + uima-allas + iso tontti) ja pääsemme muuttamaan sinne kesäkuussa.  smitten

Tässä olisi todennäköinen hääpäivä: 2.6.2009 klo 11.

Numerologian mukaan siitä tulisi 2 + 6 + 2 + 9 = 1 + 9 = 10  eli siis 1 ?

Uskalletaanko lyödä lukkoon?  :Smiley

Onneksi olkoon! smitten

Mutta hittolainen, tuli ihan sama mieleen, kuin Saturnalialla,
että onko ihan viisasta puhua noista jutuista täällä,
kun kerran täällä on lukemassa, maybe kirjoittamassakin sen verran monta,
jolla ei ihan kaikki muumit ole laaksossa, saati sitten joku lääkitystä vailla oleva exä..? Huh
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 14.03.2009 18:43:46 »

Mutta kun exä ei saa kutsua häihin eikä saa selville missä meidät vihitään. En sitäpaitsi ymmärrä mitä se häntä haittaa, koska hänellähän on se "lady"  Grin

Minusta tuo päivä on aika hyvä.  Smiley

tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: