|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #107 : 02.06.2009 21:10:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #108 : 03.06.2009 07:23:42 » |
|
Kiitos kaikille onnitteluista! Mikä oli kellonaika vihkimiselle? klo 10.50 Hyvinkää. Mitäs sanot avioliiton kartasta?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #109 : 03.06.2009 14:37:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #110 : 04.06.2009 08:42:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #111 : 04.06.2009 09:43:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #112 : 13.06.2009 09:54:43 » |
|
Kauris & Rapu lahettavat kaikille terveiset Thaimaasta! Meilla on nyt menossa ne naimisiinmenon ihanin osa eli haamatka. Tulimme tanne lampoon pariksi viikoksi ja kylla taytyy sanoa etta ihanaa on ja etta Rapu on koko hotellin ihanin mies! Vietamme taalla kahdenkeskeista laatuiakaa mika on Suomessa vaikeeta jotan nyt nautitaan koko rahan edesta! On se ihanaa kun sain noin ihanan miehen!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #113 : 14.06.2009 12:46:04 » |
|
mitkä on muuten suhteenne pitkäkestoisuuden aspektit? kun itse menin eron jälkeen "vakavasti kimppaan" kanssa, joka oli vastaavalla tavalla hulluna meikäläiseen, niin arki kuitenkin osoitti ettei pelaa. se oli silti ehkä parasta toistaiseksi.. tunnepuolella, ja henkisesti. kun olisi mies menestynyt uudessa kaupungissa. noh, sen jälkeen ei ole voinut ottaa kovin vakavasti (tai, otin liian vakavasti ja sitten ei).. etenkään rapua, joka oli kyllä hahaha aikansa. eli.. ? mikä viittaa kestoon, sehän olisi hyvä lastenkin kannalta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.06.2009 12:51:17 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #114 : 14.06.2009 19:32:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #115 : 15.06.2009 09:31:58 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.06.2009 09:34:46 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #116 : 15.06.2009 11:53:17 » |
|
Ai onko sinunkin ravullasi pluto suoraan askendantilla?? Niin minunkin! Onko hän nouseva neitsyt vai vaaka? Omani on neitsyt. Ja tosiaan lempeä miekkonen on mutta kun suuttuu niin pluton näkee oikein pullahtavan esiin Silmät muuttuu ihan täysin. Vaikka harvoin tuo mulle suuttuu, saa niitä plutokohtauksia ennemminkin liikenteessä Minun Ravulla on Pluto ihan just askendantilla, nouseva Vaaka. (Eli minun Rapu on sinun Rapua nuorempi) No joo, nuo kohtaukset ovat aika pahoja, pystyn kuvittelemaan. Saako hän niitä auton ratissa ("v-tun m-lkku edessä, antaas mennä siitä.... ") vai miten? Suuttuuko hän sinulle existä? Kyllä kyllä, road rage on tuttu juttu Hei, ihanaa honeymoonia teille! Nauttikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #117 : 26.07.2009 16:59:48 » |
|
Ai niin, en ole vielä kertonut häämatkan jälkeisiä kuulumisia. No itse häämatka onnistui loistavasti, oli aivan ihanaa ja kyllä täytyy sanoa että Rapu on romanttinen ja IHANA mies kaikinpuolin... Matkakuvat ovat muuten fb:ssä eli katsokaa sieltä te ketkä pääsette sinne. Häämatkan jälkeen onkin ollut paluu arkeen, meillähän oli muutto uuteen kotiin ja paluu töihin lomien jälkeen, mutta myös arki Ravun kanssa toimii mainiosti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #118 : 26.07.2009 21:28:09 » |
|
Minä en ole tainnut tulla onnitelleeksi teitä ollenkaan, No, nyt! ONNEA!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #119 : 27.07.2009 17:36:17 » |
|
Tack Neela! On se ihmeellistä, miten sekä minulla että Ravulla on tunne, että tämä on jotain aivan uskomattoman ihanaa. Niinkuin että Rapu sanoo usein, että "on se uskomatonta että löysin noin ihanan naisen" ja minä ajattelen monesti että mitä ihmettä olen tehnyt kun sain noin ihanan miehen... Mutta kaipa se on tämä elämä kohdellut aikaisemmin meitä kumpaakin niin kurjasti että nyt kun on löytänyt hyvän kumppanin niin sitä osaa arvostaa. Heh, en voi tässä olla mainitsematta että molempien exät olivat Kauriita...
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2009 18:46:06 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|