Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen paluu ja samanaikainen oppositio uranukselle, apua!  (Luettu 5306 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 15.10.2008 15:17:15 »

Mieltäni askarruttaa n. vuoden päästä tapahtuva saturnuksen paluu.
Saturnus siis asettuu vaakaan ja on samalla oppositiossa uranukselle joka on sitten oinassa.
Uranus on siis silloin yhtymässä syntymäkarttani aurinkoon, kuuhun, venukseen ja marsiin. Samaan aikaan saturnus on oppositiossa noihin samoihin.
Kaiken kruunaa tietenkin pluton neliö oinas stelliumille.

Kuinkahan rankkaa aikaa on luvassa  Tongue  :Smiley Mitä on odotettavissa?

Olisin todella iloinen jos jollain olisi antaa näkemystä asiaan..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.10.2008 15:51:40 »

Saattaa olla elämäsi kyytiä tiedossa.

Voi olla, että kaikki menee uusiksi. Veikkaukseni on, että saatat myös innostua pesänrakennuspuuhista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 15.10.2008 16:49:00 »

Hei voiko joku selittää miltä kartalta katsotaan Saturnuksen paluu? Oon vaan löytänyt tietoa että silloin ja silloin se palasi mutta miltä kartalta sen näkee?
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 15.10.2008 17:28:28 »

Hei voiko joku selittää miltä kartalta katsotaan Saturnuksen paluu? Oon vaan löytänyt tietoa että silloin ja silloin se palasi mutta miltä kartalta sen näkee?

Ei tätä näe pelkästään yhdeltä kartalta. Tarvitaan syntymäkartta ja transittikartta. Monissa ilmaisissa nettipalveluissakin - esim. Astrodienstillä -  on kuitenkin mahdollisuus saada kartta, jolla nämä yhdistetään samaan näkymään. Kun näiden karttojen yhdistelmässä sitten ovat saturnukset yhtymässä samassa merkissä ja samalla asteluvulla, eli kartat yhdistäessä päällekkäin, paluu tapahtuu.

Minulle muuten tuo saturnuksen paluu kesällä 2006 oli odotettua huomattavasti helpompi tapahtuma. Oikeastaan minulle ei tuolloin tapahtunut yhtään mitään pahaa, jännitteet olivat sisäisiä. Pari sitä edeltävää vuotta, jolloin saturnus neliöi tarkasti vaa'assa ja skorppionin alkuasteilla olevia planeettoja, olivat olleet paljon raskaampia. Tämän jakson seurauksena olen jotenkin oppinut pitämään saturnuksen vaikutusta kohdallani raskaimpana juuri neliössä - ehkäpä, koska löysempiä neliöitä (oikeasti niin löysiä, etteivät jotkut astrologiaopukset edes niitä neliöiksi laske) löytyy pari myös radix-kartalta.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #4 : 15.10.2008 17:43:53 »

Kiitos La Papessa. Saturnus siis palasi mun kartalla vuoden 2007 alussa. Se aika oli kyllä aikamoista sisäisten ristiriitojen syntymistä, uskon että Saturnuksen paluun siemenet kylvetään tuolloin mutta milloin ne itävät ja lopulta antavat hedelmää on toinen, yksilöllinen asia.
 Voisin oikeastaan sanoa niin että vuonna 2007 heräsi tiettyjä sisäisiä ristiriitoja mutta eivät ne heti olleet edes täysin tiedostettuja, vasta vuoden kulttua koko hommasta alkoi sen prosessointi. Ehkä myös pitkät piuhat vaikuttavat asiaan :Smiley.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 15.10.2008 18:06:29 »

Kaunis kiitos vastauksista!

Hieman kauhun sekaisin fiiliksin odottelen tosiaan.
Ensin mietin että mahtaa olla niinsanotusti p*skamainen saturnuksen paluu edessä mutta sitten huomasin että "onnekseni" tuo T-ristikin ilmaantuu samaan aikaan Cheesy
Ja kivasti siellä kohdistuu oinasstelliumiini.
Voi perhana mä sanon Cheesy

Voisiko joku veikata että voinko repiä tuosta ajasta jotenkin hyödyn irti? Se on varmaan hyvin opettavaista rytinää. Tuolla kun lueskelin jotain tekstejä niin povattiin eroa, terveysongelmia, masennusta, kaikenlaista haihattelua ja muuta.. Ne eivät kuulosta hyvältä.

Voisiko ajatella että tuo aika auttaisi minua löytämään kutsumukseni, työtä ajatellen?
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 16.10.2008 17:33:04 »

Pitänee nyt vähän rauhoitella. Nimittäin katselin itse omia 1996-2002 tapahtuneita saturnusopposioitani, järjestyksessä aurinko-pluto-mars- solmu/uranus/venus-kuu. Tosiaan tuntuu, että noille transiteille on sattunut vain ja ainoastaan positiivisia asioita, esim. rakastuminen solmu/uranus/venustransitin aikana ja ensimmäisessä vakituisessa työpaikassa aloittaminen kuutransitin aikaan. Kasvun paikkoja ne kyllä ovat olleet, sillä kaikki on tapahtunut vaikeamman kautta, esim. tuota solmu/uranus/kuu -transiitia seurannut suhde oli pitkään etäsuhde (ennen Skypeä ja halpalentoja...) ja naisvaltaisen työpaikan ilmapiiri oli aluksi tulehtunut. Mutta siis mitään ei ole minulta noiden transiittien aikaan otettu pois, toisin kuin sitten saturnuksen neliökaudella tapahtui...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 16.10.2008 18:06:29 »

Taannoin tutkin erään ystäväni transiitteja, jolloin hän teki suuria päätöksiä lyhyen ajan sisällä. Saturnus ei tuolloin ollut kuvioissa, mutta Pluto ja Uranus kumpikin teki transiittia sekä Auringolle että Kuulle.

Aikaan liittyi kyllä plutonis-uraanisesti erään ystävän äkillinen menehtyminen liikenneonnettomuudessa, mutta noin muuten ajanjaksoon liittyvät suuret muutokset olivat pääosin positiivisia.

Joka tapauksessa ystäväni oli tuolloin niin sinkku kuin työtönkin. Kuvioihin ilmestyi uusi kiinnostava mies, jonka kanssa suhde eteni nopeasti. Kun mies sai työpaikan Karibialta (!), niin ystäväni lähti hänen mukaansa. Yhdessä he asuivat parissakin maassa 6 vuotta kestäneen suhteensa ajan.

Suhteen alkuvaihetta varjosti kuitenkin plutonisesti miehen kesken ollut avioeroprosessi. Kimppaan mennessään ystävästäni tuli samalla myös äitipuoli.

Tämä suhde alkoi vedellä viimeisiään sitten ystäväni Saturnuksen paluun aikoihin - kotirouvan elämä edes paratiisisaarella ei enää tyydyttänyt. Tarve toteuttaa itseään tuli tärkeämmäksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 17.10.2008 07:21:00 »

Kiitos Lilli ja LaPapessa! Kiva kuulla positiivisiakin kokemuksia Smiley

Olen valmis ottamaan kaiken vastaan. En pyristele vastaan. Katsotaan mitä elämässäni tulee tapahtumaan. Joihinkin asioihin toivonkin muutosta ja niitä saa tulla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: