Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Värähtelyt  (Luettu 11427 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 16.10.2008 14:29:09 »

Tämä aihe on useinkin pyörinyt mielessäni. Uskon, että jos missään, niin värähtelyille olen herkkä.
Tästäkin olemme useissa aiheissa puhuneet.

Mutta...

toivoisin värähtelyn aihettä käsittelevän nyt myös planeettavärähtelyissä myös. Siis värähtelynäkökulmaa enemmän.

Sillä...

jos kaikki aine, väri ja ääni sekä viestit värähtelevät omalla taajuudellaan ja tiheydellään, niin oikeastan koko maailmankaikkeus on yhtä värähtelyä, joka tapahtuu fysiikkaan liittyvien lakien myötä. Niin kaikki erilainen värähtely vaikuttaa myös kaikkeen erilaiseen erilaisesti. (Huh!  Cheesy, mikä lause, mutta yritän jotakin.)

ja siitä johtuisi myös astrologian oikeutus tulkintoihin. Auringon värähtelevän voiman voimme todella 'tuntea' ihollamme ja usealla eri tavalla. Samoin Kuun oman magneettimaisen värähtelyn. Merkurius on kiinnostava omalla tavallaan kuuman ja kylmän vastakkaisuudellaan jne.

Saatikka sitten nuo merkkikuviomme omissa rykelmissään. Se miten Pluto värähtelee kullekin merkille eli tähtikuvion kautta.

En tiedä jäinkö tätä yksin pähkäilemään, mutta olen iloinen jos sitä muutkin pähkäilis. Ja uskon että joillakin on ihan varteenotettavaa tietoa tästä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 16.10.2008 18:47:27 »

Minulle tulee ekana mieleen ihmisten väliset värähtelytaajuudet. Siis jos ollaan samalla taajuudella, halutaanko silloin elämästä samoja asioita?

Voi koskea suhdetta kumppaniin tai vaikka työnantajan värähtelytaajuutta. Kun täällä alhaalla ei kovin paljon voi vaatia, voiko olettaa että työnantajalla tai työpaikalla olisi oikea taajuus? Vai vedetäänkö siinäkin kaltaistaan puoleensa (millaiset projektit aukeaa, millainen fiilis ja meno ja taustamusiikki töissä, työkaverit).

Korkeammalla taajuudella typeryys, alkoholi, huumeet, valehtelu tms eivät kolahda. Tai mitkään kovin karkeat harrasteet (ne osaa, mutta eivät vedä puoleensa).

Miten voi nähdä ovatko 2 samalla taajuudella= Kirlian kuvista vai, heh? Aurat? Mitkä chakrat on auki tms? No kysyn kun en mene H T Messuille nyt ilmeisesti, tosin tiedän kyllä keneltä voisi kysyä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 18:49:53 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2008 08:32:28 »

Tietyt ihmiset saavat äänellään, olemuksellaan tai katsellaan toisen värähtämään... biokemiaa  Smiley
Luonnosta löytyy paikka jokaiselle joka haluaa, jossa voi kokea synergiaa  smitten
Hetki elämässä voi tuntua ajattomalta, vaikka vain istut yksin ja katselet maisemaa... maailmankaikkeuden harmoniaa (-ko?)

Kaikkinaisesti olen lähiaikoina myös pohtinut vastaavaa... tuntuu oikeasti kamalalta kuunnella ja katsella tätä ihmisten päämäärätöntä ja lyhyt katseista koheltamista  Sad olemme todellisessa kakofoniassa planeettamma rytmin suhteen ja omien sisäisten rytmien suhteen. Agressiiviuus on ainoa tapa reagoida asioihin ja kuuntelu on OUT... my way, or hideway... mentaliteetti  Cry
Itse käytän tätä myös tietoisesti, koska sillä vain estää muiden ylikävelyn. Mutta se syö ja kalvaa sisältä, toisinaan on NIIN väsynyt kun palaa kotiin kuin turvasatamaan ja alkaa keräileen rippeitä kasaan -kohti uutta huomista. Aatella, niitä joilla se jatkuu kotonakin  buck2
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 17.10.2008 10:50:23 »

Olen samoilla linjoilla kanssasi, Esmiralda, siinä, etteivät kaikkien tuntemukset ole smanlaisia missään värähtelyissä vaan kokevat kukin sen omankin kehonsa värähtelyiden takia sen erilailla. Vaan sen jälkeen, kun on jokaisen oman chakrastonsa käynyt läpi siten, etteivät enää olekaan eri taajuudella kukaan siinä tietoisuudessaan niin selitykset tulevat olemaan jokaisella se sama.

Eli kokemuskin "värittyy" aina ihmisen tietoisuuden tason mukaan ja sen takia tästä maailmankaikkeudestakin sekä ihmisestä itsestäänkin tällaisena energiapakkauksena on annettu niin monelaista kuvaa, koska jokainen selittelee ne oman tietoisuutensa mukaan. Eli emme tiedä enää useinkaan, että mihinkä tietoonkaan luottaisimme, ellemme tunne sen omien värähtelyjemme kanssa sykkivän samaa rataa. Jolloin siis tieetoisuutemme tuntee sen värähtelyn oikeaksi ja osaa ottaa sen tietoisuuteensa myöskin "omanaan" mukaan. Eli askel kerrallaan tietoisuummekin luo sitä kokonaisuudellemme tärkeätä harmoniaa, kun se täälläkin eli maan päällä, liikkuu ihmishahmossaan.  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 17.10.2008 11:40:06 »

Olen aivan samaa mieltä kuin Kaarinakin! Smiley
Voin lukea esim.kanavointeja,mutta jos ne eivät istu omaan totuuteeni en niihin luota.
Siksi olen jokseenkin kokonaan jättänyt ulkoa tulevat kanavoinnit.
On tarvittu monen monta askelta ja virhearviointia että vihdoin voin oman totuuteni tuntea oikeaksi. angel
En silti väitä,että sen tarvitsee olla muiden totuus.
Itsestä vain tuntuu hyvältä näin. angel smitten
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #5 : 17.10.2008 22:13:34 »

Ihan Newtonilainenkin fysiikka tunnustaa värähtelyiden vaikutukset.
Ja Kvanttifysiikan luennolla (terkkuja Wink) todettiin 99,99999 prosenttisesti kaiken olevan värähtelevää energiaa.
Fyysinen, näkyvä kehohiukkasemme on siis vain 0,00001% meistä!

Mitä terveempi ihminen, sitä herkempi hän on havaitsemaan värähtelyitä, ja
sitä vähemmän hänen oma minuutensa on eri värähtelyiden vaikutuksille altis.

Näin energialääketieteellisestä näkemyksestä ainakin.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.10.2008 23:47:30 »

Minulle tulee ekana mieleen ihmisten väliset värähtelytaajuudet. Siis jos ollaan samalla taajuudella, halutaanko silloin elämästä samoja asioita?

Voi koskea suhdetta kumppaniin tai vaikka työnantajan värähtelytaajuutta. Kun täällä alhaalla ei kovin paljon voi vaatia, voiko olettaa että työnantajalla tai työpaikalla olisi oikea taajuus? Vai vedetäänkö siinäkin kaltaistaan puoleensa (millaiset projektit aukeaa, millainen fiilis ja meno ja taustamusiikki töissä, työkaverit).

Hyviä kysymyksiä sinulla!  Wink Joita mielelläni jopa jatkaisin. Mistä tietää että olemme jonkun kanssa samalla taajuudella? Ehkä sen voi todella vaistota. En tiedä haluaako silloin kuitenkaan samoja asioita. Ehkä niitäkin, mutta enemmänkin voi löytyä samoja elämän arvoja ja maailmankatsomusta. Joidenkin kanssa vain heti 'synkkaa', se on kumma juttu.

Sama varmaan pätee missä tahansa ihmissuhteessa. Työpaikalla on kyseessä niin monet muutkin asiat, ettei varmaan aina ajattele edes näitä värähtelytaajuuksia. Mutta ryhmätoiminnassa nuo värähtelyt sitten toimii tai ei toimi. Niitä olisi jännittävä seurata ihan itsekin värähtelyjen kautta. Onko ryhmässä se joku, ehkä se voimakkaimmin värähtelevä, joka vetää muita mukaan? Ja mihin se vetää? Lokaan vai eteenpäin?

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 18.10.2008 00:05:08 »

Lainaus
Tietyt ihmiset saavat äänellään, olemuksellaan tai katsellaan toisen värähtämään... biokemiaa

Tosi! Kuinka jonkun ääni voikaan kuullostaa kauniilta, rauhoittavalta. Ja jonkun toisen saada karvat pystyyn.
Ääni ei valehtele! Siitä löytää pelon, jännityksen ja teennäisyyden mm.

Ja olenpa täällä foorumilla tullut senkin eteen, että sanat värähtelevät ja niistä voi tunnistaa kirjoittajan, vaikka nimimerkkiä vaihtaisi.

Mitä tekeekään sitten kiire ja meteli ihmisen hermostolle!  Shocked

Kaarina! Kun nyt sain tutustua 13 chakraan, olen niistä kaikista iloisin siitä Maatähdestä, eli alimmasta alimpaan chakraan. Sitä olen kaivannut! Mutta varmasti kestää, että voin käydä ne kaikki läpi, niin että edes ne voisivat värähdellä harmoonisesti.

Ja Chandra! En usko että olen valmis 'uskomaan tai luottamaan' vielä omiin kanavointeihini, joita olen jopa kurssilla joskus harjoitellut. Mutta en luota ihan muidenkaan. Paljon, paljon pitää jotakin kypsyä...

Ja Rapu 76:n kanssa olen samaa mieltä ja tiedän että moni muukin, että kun pääsee puhtaaseen luontoon, voi sitä rauhaa!!! Vaikka sielläkin on paikkoja joissa joskus olen tuntenut ahdistusta ja jopa pelkoa. Taas erityispaikkoja joissa on ihmeellinen olotila. Mutta yleensä silkkaa rauhoittavaa voimaa!  smitten

Ja tässäpäs sitä;
Lainaus
Ihan Newtonilainenkin fysiikka tunnustaa värähtelyiden vaikutukset.
Ja Kvanttifysiikan luennolla (terkkuja Wink) todettiin 99,99999 prosenttisesti kaiken olevan värähtelevää energiaa.
Fyysinen, näkyvä kehohiukkasemme on siis vain 0,00001% meistä!

Mitä terveempi ihminen, sitä herkempi hän on havaitsemaan värähtelyitä, ja
sitä vähemmän hänen oma minuutensa on eri värähtelyiden vaikutuksille altis.

Näin energialääketieteellisestä näkemyksestä ainakin.

Kiitos Ikitosi!! Tuo 'mitä terveempi' havaitsemaan värähtelyjä kuulostaa lohduttavalta! Vaikka en tiedä kuinka terve olen tai että kuinka herkästi värähtelyitä voikaan tuntea.

Kuitenkin...vasta tässä illalla olin mukana yrttiluennolla ja esitelmöitsijä oli oikein 'viprato'. Joten minua häiritsi se sen verran, että esitin ryhmälle otettavaksi eräänlainen rauhoittuminen ja maadoitus alimpien chakrojen kautta. Rauhoittui hän vähäsen, mutta sittenkin...kyllä hän myönsi itsekin, että käy ylikierroksilla eikä voi mitään.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.10.2008 10:13:40 »

Kuuntelin kerran Olli Kalajoen luentoa mm. sukulaissieluista, ja hän sanoi, että kun tällaiset kohtaavat, kohtaavat myös samanlaiset värähtelyt ja tämän sekä silmien kautta nämä tunnistavat toisensa. Jos uskaltautuvat juttusille. Voihan käydä niinkin, että 'herää ihmeellinen huomio', mutta kun on outo ihminen, ei kehtaa tutustua.

Muistan Henry Millerin. Hän kirjoissaan usein kertoi tästä ilmiöstä ja meni rohkeasti aina tällaisen ihmisen juttusille. Ja ystävyys oli taattu! smitten

Kumma että juuri tällaiset jutut ovat jääneet mieleen...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 18.10.2008 12:13:38 »

Kaarina! Kun nyt sain tutustua 13 chakraan, olen niistä kaikista iloisin siitä Maatähdestä, eli alimmasta alimpaan chakraan. Sitä olen kaivannut! Mutta varmasti kestää, että voin käydä ne kaikki läpi, niin että edes ne voisivat värähdellä harmoonisesti.

Mielenkiintoisia chakroja teille on ilmeisesti opetettukin, koska itselläni on vasta kaksitoista auki ja niiden jokaisen paikan tunnen ja tiedän- sekä että aukeavat jo sekä eteen että taakse. Eli mikä on tuo kolmastoista chakra tai tuo Maatähti, koska ne olivat ihan uutta itseillenikin?  Shocked
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 18.10.2008 12:36:02 »

Voinpa kertoa ihan tässä senkin.

Minä olen vesimerkki ja huuhaaihminen ja taivaanrannanmaalari ja 'valonkantaja' ja mitä kaikkea. Näissä symboleissa kuljen aina vähän tuolla leijaillen tuolla yläilmoissa. Kärsin siitä, vaikka olenkin aika rationaalinen ja jopa osaan organisoida asioitani. Mutta elementeistäni 'maa' on piilossa, kuten sanotaan, että jos sitä kartalla ei näy, se on piilossa ja käyttämättömänä.

Siispä olen viimeisinä vuosina kaivannut kauheasti ÄitiMaan energioita. Kivistä sen löydän ja yrteistä, voi niiden värähtelyjä! Luonnosta, asunhan suorstaan luontoäidin sylissä.

Nyt minulle kerrottiin ja tämähän on taas niitä tulkintojen tulkintoja, että kun meillä on aura, joka ulottuu jalkojemme alapuolellakin ainakin 30 cm alas. Niin ymmärrän, etteiväthän chakrat toimi vain kehossamme vaan ne kulkevat myös auroissa. Tämä alin chakra olisi siellä alapuolellamme maan kamaralla ja yhteydessä maan energioihin. Sitä kutsutaan näiltä näkymin 'Maatähdeksi' ja sen kerrotaan olevan magenta väriltään (punasininen). Ja kun avasimme ryhmässä sitä, se TUNTUI  ja pystyin nostamaan sen ylöspäin.

Tämä on vain minun tuntemaani värähtelyä Maan ja itseni välillä, mutta toki sen muutkin tuntevat (se 16 hengen ryhmä, missä harjoiteltiin). Se vain tuntuu niin hyvältä. Tunnen olevani turvassa, konkreettisesti Maan pinnalla ilman illuusioita ja muita heikkouksia, jotka kytevät usein alimmissa chakroissa, kuten haasteita kohdatessa. Pyrin sen kontaktin luomaan nyt joka päivä. Sieltä lähtee se valoputki energioineen ja ulottuu kristalliseen stellaariseen porttiin, ja kun se energia kulkee, sen värähtely tuntuu kylmänä kutkuttavana huminana. Se tekee naurun.

Mutta tiedän, että näitä asioita voi käsitellä ja ymmärtää hyvin monella tavalla ja niillä on eri nimityksiä.

Miten sinä Kaarina ymmärrät tämän?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 18.10.2008 13:43:13 »

Joo, mielenkiintoinen tarina tuokin ja ymmärrän sen kyllä nyt oikein hyvin, mitä tarkoitetaan sillä Maatähdellä. Jotenka kiitos tuosta kattavasta selityksestäsi, Esmiralda.  Smiley

Itselleni se ei ehkä näy ihan samoin, koska olen oppinut koko chakrajärjestelmäni uudella tavoin eli sen oman kokemukseni kautta. Ja siinä on nykyään sekin uutta, ettei ole erikseen niitä kiinnikkeitä alas eikä ylöskään päin vaan olemme siirtämässä sitä jokaiselle siihen sydämemme kohtaan, joka on ikään kuin se kristallinen Lootuksen kukka. Ja siitä lähtee alas sekä ylös päin sitten niitä valomme heijastuksia kullakin ensin omin tavoin ja sen jälkeen, kun se sydämemme on puhdas niin se suunta on vain yläkertaan.  Cheesy smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 18.10.2008 13:54:56 »

Kaarina, hassu juttu tulee tässä mieleen. Mutta mikäs sinä olitkaan aurinko-kuu-nousumerkiltasi?

Ehkä koemme chakrajärjestelmänkin värähtelyt hyvin eri tavalla. Mutta vain kokemalla tosiaan itse.

Eräs kokeilee kundaliinijoogaa ja sanoo, että sen kautta tulee valtavia luomisinspiraatioita. Hän kertoo, että oma opettaja kesken joogan saa kauhean hihittelykohtauksen ja pyytelee vain anteeksi ja pyytää muita jatkamaan eikä välittää. Hän vetää silloin tällöin kundaliinijoogaa.

Ehkä sekin on yksi tapa, mutta minua minunlaisenani se pikkuisen pelottaisi. Huh
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 18.10.2008 14:18:35 »

Aurinko merkiltänihän olin se  kalat, nousumerkkini on  skorpioni ja kuuni on  jousimies.

Mutta pelottavin kokemus kyllä oli aikoinaan itselleni se, kun kaikenlaisia kokemuksia ja tuntemuksia tapahtui kehoni energioissa eikä kukaan ihminen eikä edes mitkään kirjat osanneetkaan selitellä, että mitä tai miksi se kaikki tapahtui. Kunnes tämä korkein tietoisuuteni, johon sen Karunan teoilla sain yhteyden, aloitti tämän oivallusteni esiin tulon eli opettaja-oppilassuhteeni sen kanssa, joka totuudellisestikin siis olen.

Jotenka sen turvallisempaa tapaa en koskaan olekaan kokemuksenakaan saanut tähän henkiseen opiskeluun eli itsetuntemukseni tielle kuin miksikä tämänkin laatuisen opiskeluni olen nyt kokenut. Koska se AINA on opettanut itseäni oikeilla teoillaan eikä vain selitellyt etu- tai takakäteen, miksi en jossain onnistunut. Eli olen kokenut se opetuksena siihen värähtelyjenkin tuntemukseen siten kuin sen kuuluikin olla eli vetovoimana kokemusteni tuottamiseen aina oikealla tavalla, että olen myöskin oppinut läksynikin oikein.  Wink Grin

Ja mikä parasta niin tämänkaltainen opiskelu toi energianikin todella hyvään balanssiin aina sen jälkeen, kun jotain oli oppinut. Eli ne energiakokemuksetkin aina kertoivat sen, jos tein jotain "väärällä" tavoin, kuten yleensä aina ensin tein nähdäkseni tekojeni eron.  :Smiley smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 18.10.2008 20:26:26 »

Kaarina, olet elementeiltäsi pitkälle kaltaiseni, astrologisesti! Paljon vettä ja villi jouskari!  Grin

Mutta toisenlaisiin värähtelyihin! Minä en ymmärrä näitä asioita ja toivoisin että joku tietäisi enemmän.

Mistä johtuvat juuri ne värähtelyt, kun planeetta siirtyy toisiin tähtikuvioihin. Ja mistä esim. johtuu Pluton hermostuneisuutta tuottava värähtely juuri ennen sen siirtymistä Kauriin kuvioon. Onko siinä siirtymävaiheessa jotakin tyhjyyttä, vierasta energiaa, vai mikä?

Ymmärtäisin, että vuosituhansien saatossa on jonkinlaista käytännön kokemusta ei pelkästään eri planeettojen vaan jopa eri tähtirykelmien (tähtimerkki) omankaltaisesta värähtelystä, joka vaikuttaisi jopa pienen syntyvän lapsen luonteeseen ja kykyihin toimia maan päällä!!!! Shocked

Vai mitä ihmettä se on?!

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen