Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten syömishäiriöt ilmenevät kartalla?  (Luettu 12822 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« : 16.10.2008 16:13:38 »

Hei astroilijat. Olen tällainen 19-vuotias,  surumielinen, herkkä, haaveilija-tyttö joka sairastui kolmisen vuotta kestäneeseen anoreksia-syömishäiriö kierteeseen. Sairaus vei melkein minulta hengen ja aiheutti loppuvaiheessa sairaalareissuja epileptisten kouristuskohtausten takia. NYT Viimeinkin olen päässyt sieltä mudasta ylös, alkanut rakentaa itseäni uudelleen. Anoreksia tuhosi koko edellisen identiteettini ja otti sen paikan, minä tuhosin tuon väärän ja aloin rakentaa sairaan mielen tilalle uutta, terveempää identiteettiä. Nyt, en enää edes tiedä kuka olen.

Näkyykö kartastani jotain sellaista joka voisi aiheuttaa syömishäiriöitä, anoreksiaa, itseinhoa? Sisareni on myös kärsinyt syömishäiriön. Minua on aina kiinnostanut miellaiset planeetat, merkit ja aspektit aiheuttavat sellaista.  idiot2
 
Karttani on liitteenä alla, jos joku haluaisi vilkaista.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.10.2008 17:14:15 »

Onhan kartallasi paljonkin merkkejä - Auringon ja Kuun oppositio kuvastaa usein vanhempien erilaisuutta, vanhempien mahdollista eroa sekä näin ollen oman itsen sisässä olevaan jatkuvaa kamppailua miehisten ja naisellisten energioiden kanssa, sinulla tämä näkyy vielä enemmän suhteessa minä - muut, eli mitä minä olen, millaisena muut minun haluavat olevan ja toisaalta itsenäisyyden ja sosiaalisuuden, vahvuuden, itsekeskeisyyden ja toisaalta "mielistelemiseenkin" sosiaalisissa tilanteissa. Kaikkien näiden asioiden välillä voi olla sisäistä ristiriitaa - ratkaisu löytyy kultaisesta keskitiestä.

Lisäksi sinulla on Kuun ja Saturnuksen välinen neliö, mikä kuvastaa surumielistä, ankaraa ja itsesyytöksistä tunne-elämää, usein myös kuvastaa joko kylmää tai puutteellista äitisuhdetta (jota ehkä korostaa myös Kuu Vaa'assa). Siskosi sairastuminen myös kuvastaa sitä, että ongelmia varmasti on perhesuhteissanne, ehkä äitinnekin on suhtautunut syömiseen jotenkin kriittisellä tavalla...?

Sinulla on myös todella voimakkaasti neliöity Nousumerkki, joka myös kuvastaa ulospäin annettavaa kuvaa itsestä. Sitähän tavallaan syömishäiriökin on, kuva itsestään ja siitä mitä annetaan ulkomaailmaan/mikä on totta, ovat ristiriidassa.

Lisäksi sinulla on Chiron, eli haavoittunut parantaja 7.huoneessasi oppositossa ASC:n, eli nousumerkkiin ja neliöi myös kuutasi että aurinkoasi että venustasi, joka kuvastaa sitä, että koet tulevasi helpoiten haavoitetuksi muiden ihmisten taholta, voit "pelätä" muita ihmisiä ja toisaalta sitä, millaisen kuvan he sinusta saavat. Tämän haavoittuvuuden ymmärtäminen on erittäin tärkeä tehtävä sinulle ja sinun tulee varmasti koko elämäsi ajan selvittää näitä asioita jollain tasolla. Kuitenkin mikäli pääset kohtaamaan tämän asian kunnolla ja pystyt voitttamaan tämän pelon, pystyt elämään yhä täydempää elämää ja esim. auttamaan muita ihmisiä näiden asioiden kanssa.

Lisäksi sinulla on voimakas 2.huone, joka on mm. perusturvallisuuden huone. Tähän huoneeseen liittyy myös mm. syöminen. Lisäksi 1.huoneen Saturnus kuvastaa myös vakavuutta, "vangittuna olemisen tunnetta" itseensä liittyen, mitkä myös saattavat johtaa ahdistukseen, mikä taas voi johtaa juuri tällaiseen syömishäiriöön.

Suosittelen erityisesti, että etsit netistä tietoa astrologiasta esim. Moon square Uranus, Moon square Saturn, voit löytää ehkä jotain oivalluksia. Samoin esim. Venus square Uranus ja Sun square Uranus.

Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti pääset elämässäsi eteenpäin ja opit ymmärtämään miten kaunis ihminen oletkaan!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.10.2008 18:16:56 »

ceres , ceres,liittyy myös syömishäiriöihin,
usein 6 huoneessa,"itsensä orjuuttaminen" huolehtimisen sijasta,
en tiedä tuosta sinun  ceres aspect_tri askendentti vaikuttaisiko syömishäiriöön asti,ehkä minäkuvaan kuitenkin,vaistonvarainen toiminta,
tulimerkeillä "loppuunpalaminen"?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 17.10.2008 10:10:26 »

Kartallasi on iso risti, jossa osallisena tärkeitä tekijöitä kuten juuri aurinko ja kuu oppositiossa ja näihin neliössä Chironin oppositio Uranukselle ja Saturnukselle. Näistä Ebenia jo kirjoittikin, mutta tosiaan lisätietoa kannattaa etsiä myös karttakuviosta nimeltä iso risti (grand cross).

Kuu erityisesti liittyy äitiin, kotiin, turvaan, hoivaan ja ravintoon. Kuun merkki kertoo, mistä saamme tai haemme turvaa: kuu Vaa'assa liittyy mm. ihmissuhteisiin. Koska aurinkosi on Oinaassa, veikkaisin, että yksi perustavaa laatua olevista elämänhaasteistasi on saada tasapainoon juuri itsesi arvostus ja muiden ihmisten arvostus. Mitä paremmin opit tuntemaan itsesi ja arvostamaan itseäsi, sitä parempia tulevat olemaan myös ihmissuhteesi, koska olemme kaikki yhtä ja tekemisemme heijastuvat aina toisiimme ja sitä kautta takaisin itseemme. Kuullesi kohdistuu paljon neliöitä, joten naiseutesi ilmeneminen saa paljon haasteita osakseen, ehkä juuri lapsuuden kokemusten vuoksi. Olet kuitenkin selviytynyt hienosti ja uskon, että Oinas-energialla selviät haasteista jatkossakin. Kunhan "sen oikean" itsesi vielä pikkuhiljaa löydät, olet jo niin vahva, etteivät tulevat haasteet sinua helpolla kaadakaan!

Olet jälleen yksi niistä viime vuosina kohtaamistani nousu-Jouskareista, jotka ovat kokeneet kovan Pluto-koulun ja nousseet feenikslintumaisesti tuhkasta. Transiitti-Plutohan on juuri siirtymässä Jousimiehestä Kauriiseen ja on ylittänyt sinun askendenttisi (25 astetta Jouskaria) juuri viime vuosina, joista kerroitkin. Vuoden 2006 lopulla on Pluto ollut tarkasti askendentillasi ja nyt se on jo siirtynyt ykköshuoneeseesi, eli pahin on siinä mielessä jo takana kuten itsekin totesit. Minäkuvan rakennus kuitenkin vielä jatkuu Pluton matkatessa ykköshuoneessasi ja tehden oppositiota Chironiin seiskahuoneessa. Toivottavasti kohtaat parantavia ihmissuhteita, mikä voisi olla yksi voimaannuttava tekijä tässä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #4 : 17.10.2008 17:49:22 »

Minulta pääsi itku kun luin näitä saamiani vastauksia... Elämääni luetaan kuin avointa kirjaa, vaikka kirjoitin aloituspostissa itsestäni tuskin mitään. Ole silti aina uskonut että astrologian kautta ihmisistä löytää niin paljon asioita joita ei voi pelkällä arkiajattelulla ymmärtää.

Hämmästyin miten havaitsitte vanhempien välisen skisman kartalta. Äiti ja isä ovat kuin yö ja päivä ja eroaminen on lähes sataprosettisen varmaa kunhan pikkuveljeni on kasvatettu ensin mieheksi. Äitini ja minun välit tosin eivät ole kylmät vaan hyvinkin lämpöiset. Äiti on aurinko vesimies ja nousurapu, tunteellinen, itsepäinen, naiivi, mutta rakastava. Isän ja minä olemme taas hyvin etäisiä, sillä en kelvannut hänen tyttärekseen omana itsenäni. Isän arvostus piti aina lapsena ansaita urheilun, koulumenestyksen tai muun kautta. Ehdotonta rakkautta ei isältä saanut  Cry.
  Isän kartalta löytyy paljon maamerkkejä, neitsyttä, kaurista ja myös skorpionia. Isä on perfektionistinen, kunnianhimoinen, jäätävän kylmä ihminen jonka en ole koskaan nähnyt itkevän. Äidin päinvastainen luonne ajaa isän raivon partaalle jolloin kipinöi.
  Rapu sisareni on kova mielistelemään, joten hän uhrasi oman elämänsä isän miellyttämiselle. Sisko alkoi harrastaa urheilua, lukea hiki päässä koulua varten ja ryhtyä lääkäriksi. Nuo ovat isän antamia elämänarvoja, joiden kautta ihmisen voi hyväksyä. Omia arvoja siskolla ei vieläkään ole. Minä en halunnut muuttua samalla tavalla, vaan halusin tehdä lapsenakin asioita joista itse nautin (piirtää, unelmoida, seikkailla). Isästä kaikki oli hölynpölyä ja hän hylkäsi minut. Tulin hyvin katkeraksi siskolleni, joka sai isältä kaiken mitä halusi. Minä olin vähän väliä ties mikä "huora" kun en tanssinut isän pillin mukaan...

  Äiti lihosi myös ylipainoiseksi kolmannen raskautensa jälkeen jolloin hänen kauneutensakin viimein katosi isän silmistä. Hän nukkuu päivät ja valvoo yöt, ei siivoa, ei jaksa viedä lapsiaan minnekään. Äidin lihottua isän oli yhä vaikeampaa löytää tuosta hankalasta naisesta hyviä puolia. Isä urheilee SM-tasolla kestävyysjuoksussa ja arvostaa henkeen ja vereen terveitä elämäntapoja, siisteyttä, täsmällisyyttä, kuten tyypillinen neitsytmies. Koko lapsuutemme saimme kuulla: "äiti on lehmä, lihava, ruma, laiska".

Päätin etten koskaan halua kuulla yhtä julmia sanoja, sillä tiesin jotenkin haavoittuvani kaikkein kipeimmin muiden mielipiteiden kautta. Silti en osannut luopua omasta mielikuvituksestani, kummallisuudestani (jonka luulen johtuvan Uranus-planeetastani). Silti olen aina etsinyt keinoa hyväksyä itseni toisen ihmisen rakkauden kautta. Meni vuosia ennen kuin kukaan mies huoli edes minua, sillä ulkonäköni oli aina se este. Ihan varmasti tuo ykköshuoneen kaurismuuri-tekee osansa. Se on kuin panssari kaiken tiellä. Minulla on ujo, erikoinen luonne, jotenkin julma katse ja tuimat kasvot ja minua on vaikea lähestyä vaikka sisältä olenkin hyvin ystävällinen, seurallinen ja lempeä.

Olen ollut suhteessa ensimmäisen poikaystäväni kanssa pian kaksi vuotta. Olen aina ollut hyvin tunteellinen ja rakastava ihminen, mutta tuntuu etten enää osaa rakastaa kaikkien niiden kertojen jälkeen kun tulin miesten hylkäämäksi. En enää uskalla antaa itseni rakastaa, sillä satutan itseni lopulta aina niin kipeästi ettei haava parannu koskaan... Poikaystäväni on tosin erilainen kuin nuo muut tapaukset. Hän on aurinko härkä ja nouseva leijona. Kiltti, luotettavista luotettavin ja uskollinen. Jotenkin silti, hän ei ole sellainen mies jolle voisin antaa sydäntäni, helposti. Hän ei ole vahva, turvallinen, hän ei uskalla vaatia minulta mitään. Hän on yhtä herkkä ja päättämätön kuin minäkin. Siksi minulle tuleekin mieleen oma elämäntarinani tuolta Sepon 'rakkaushoroskooppi oinasnaisesta' kirjoituksen perusteella. Aivan kuin minä! Metsästämässä jotain unelmaprinssiä joka parantaa lopulta haavani ja suojelee minua isää vastaan. Joku todella vahva mies jonka hyväksynnän saadessani tunnen viimein olevani tarpeeksi hyvä, kokonainen.

NIIN ja tuon muutos-transiitin jälkeen todella alkoi tapahtua! Ja feenikslintua minä itsekin ajattelin silloin kun sen päätin. Halusin sitä tai en, yhtäkkiä, minä vain sain uskomattomat voimat parantua tästä syömishäiriöstä. Itsensä kokoaminen pala palalta tekee kuitenkin niin kipeää. Kuin olisi sellainen tyhjä taulu. Kiitos tuhannesti kaikista vastauksista...  smitten
« Viimeksi muokattu: 17.10.2008 17:53:51 kirjoittanut Roxsheena » tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.2008 12:40:01 »

ceres , ceres,liittyy myös syömishäiriöihin,
usein 6 huoneessa,"itsensä orjuuttaminen" huolehtimisen sijasta,
en tiedä tuosta sinun  ceres aspect_tri askendentti vaikuttaisiko syömishäiriöön asti,ehkä minäkuvaan kuitenkin,vaistonvarainen toiminta,
tulimerkeillä "loppuunpalaminen"?

Minulla on 12.huoneen ceres, se on yhtymässä askendanttiini ja olen kuullut siitäkin että suhde ruokaan olisi kieroutunut. Palkitsemista, lohduttamista ja rankaisua ruuan avulla. Tunnistan sen itsessäni.

Roxsheena, olet joutunut hankalaan paikkaan mutta olen hirvittävän ylpeä sinusta sillä olet päättänyt parantua. Ja usko pois, sinä selviät ja opit tietämään kyllä kuka olet!

Itselläni on myös skorpioni, neitsyt painotteinen isä jonka lujan tahdon varjossa on pitänyt yrittää kasvaa naiseksi. Ei ole ollut helppoa.
Kerran lapsena kieltäydyin syömästä viikkoon koska en vain pystynyt syömään, voin niin huonosti. Isäni meuhkasi kuinka hän vie minut sairaalaan pakkosyötettäväksi..
Nykyään tulemme toimeen hyvin, hän on kehittynyt, onneksi. Silti minulta on aina puuttunut turvallinen isähahmo.

Hienoa Roxsheena, sinä onnistut! Ja olet hieno ihminen omana itsenäsi. Älä ikinä usko muuta!
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #6 : 22.10.2008 16:41:58 »

Minulla on 12.huoneen ceres, se on yhtymässä askendanttiini ja olen kuullut siitäkin että suhde ruokaan olisi kieroutunut. Palkitsemista, lohduttamista ja rankaisua ruuan avulla. Tunnistan sen itsessäni.

Missä merkissä  ceres on, ja miten se on aspektoitunut ? Minulla nimittäin on myös 12. huoneen ascille tuleva   ceres,  neitsyessä. Aspekteja löytyy  aspect_squ  jupiteraspect_sex    kuunsolmu / venus / uranus ja  aspect_tri  chiron.
Koska oma suhteeni ruokaan on ongelmaton,  olen katsonut prominentin  ceres :in -  ceres on ehdottomasti tärkein jumalatar-asteroidini -  selittävän lähinnä kiinnostustani ravitsemukseen ja myös haluun auttaa sellaisia henkilöitä, joilla on ongelmia ruoan ja kehonkuvan kanssa. Ehkäpä tuo trinittävä  chiron on johtanut siihen, että olen jopa pohtinut ravintoterapeutiksi kouluttautumista.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 16:53:16 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #7 : 23.10.2008 11:40:23 »

No minulla tuo Ceres 12 huoneessa on yhtymässä askendanttiini ja neliössä aurinkoon, kuuhun, marsiin ja venukseen sekä saturnukseen.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #8 : 23.10.2008 12:31:06 »

No minulla tuo Ceres 12 huoneessa on yhtymässä askendanttiini ja neliössä aurinkoon, kuuhun, marsiin ja venukseen sekä saturnukseen.

Jo ceres aspect_squ kuu voisi altistaa nimenomaan tuolle tunnesyömiselle, ja muutkin  aspektit vaatinevat kovasti työstämistä, jotta ne kääntyvät voimavaraksi.

Katsoin, löyisikö jotain vastaavaa maailman kuuluisimman tunnesyöjän Oprah Winfreyn kartalta ( http://www.astrotheme.com/portraits/jWF7shd32X3T.htm ). Ei löytynyt, mutta voisin kuvitella tuon  ceres aspect_opp lilithin vaikuttavan impulssinhallintaan ruuan suhteen, ja  ceres aspect_tri jupiter :n herkistävän painonvaihteluille. Aspektit  keskitaivas :hen ja  merkurius :kseen taas varmasti selittävät pitkälle sen, miksi ravitsemusasiat nousevat usein esille Oprahin ohjelmassa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 23.10.2008 12:52:08 »

Jostain syystä oman tuttavapiirini syömishäiriöisillä on kartallaan erittäin voimakas Oinas-painotus Aurinkomerkistä riippumatta.

Mutta syömishäiriöitäkin on erilaisia. Esim. anorektikollahan itsekuri on äärimmilleen viety, joka voisi viitata haasteellisiin Saturnus- ja Pluto-aspekteihin (tai transiitteihin, jos häiriö on väliaikainen). Vahvaa Neptunusta ja Jupiteria veikkaisin tunnesyöppöjen kohdalle, esim. hyvä ystäväni on sairastanut koko teini-ikänsä bulimiaa ja hän on  aurinko kalat (h.6), nouseva Neitsyt ja Jupiter sijaitsee askendentilla.

Toinen läheinen sairastaa kroonista sairautta, jonka takia hän joutuu noudattamaan varsin tarkkaa ruokavaliota muutenkin. Paino on kuitenkin tippunut hälyttävän alas ja luuta ja nahkaa hän enimmäkseen onkin. Oinas-stellium 4. huoneessa, AC-Skorpioni ja toinen stellium Vaa´assa (Kuu-Uranus-Pluto). Saturnus ei ole erityisen voimakas, mutta tekee kuitenkin yhtymän 6. huoneen Marsille - Saturnus itse sijaitsee 5. huoneen puolella. Tämä henkilö on ollut ikänsä perfektionisti ja siisteysintoilija - ainoa asia, joka tähän viittaa on Kuun solmujen asema Kalat-Neitsyt -akselilla.

Kolmas tuntemani henkilö on hälyttävästi luuta ja nahkaa ja pelkää lihomista (on joskus ollut ylipainoinen). Saturnisimpia koskaan tapaamiani ihmisiä. Myös hänellä on Kuun solmut Kalat-Neitsyt -akselilla.

Tässä ei tullut mitään tyhjentävää analyysia, mutta mielenkiintoisia tapauksia yhtä kaikki.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 23.10.2008 13:32:51 »

No minullahan tuo syöminen on suoraan yhteydessä siihen miltä minusta tuntuu.
Jos voin huonosti, en voi syödä, en vain voi. Kun voin hyvin, syön hyvin. Kun olen hieman maassa, herkuttelen lohdukseni. Kun olen onnistunut jossain, palkitsen itseni ruualla. Kun kaikki menee päin helvettiä, olen silloin yleensä todella tarkka siitä mitä syön koska se on ainut keino kontrolloida elämässäni edes jotain. Olen yrittänyt päästä eroon tästä ruualla palkitsemisesta, lohduttamisesta ja rankaisemisesta. Nyt voin hyvin ja painavimmillani pitkään aikaan. Ja olen onnellinen että olen saanut painoa ja mieli on tasapainoisempi kuin aiemmin.

Oinasnaisistahan löytyy myös julkisuudesta paljon luisevia tapauksia; Keira Knightley, Sarah Jessica Parker, Lara Flynn Boyle, Celine Dion... Mistäköhän johtuu oinaksilla tuo.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11 : 23.10.2008 14:19:30 »

No minullahan tuo syöminen on suoraan yhteydessä siihen miltä minusta tuntuu.
Jos voin huonosti, en voi syödä, en vain voi. Kun voin hyvin, syön hyvin. Kun olen hieman maassa, herkuttelen lohdukseni. Kun olen onnistunut jossain, palkitsen itseni ruualla. Kun kaikki menee päin helvettiä, olen silloin yleensä todella tarkka siitä mitä syön koska se on ainut keino kontrolloida elämässäni edes jotain. Olen yrittänyt päästä eroon tästä ruualla palkitsemisesta, lohduttamisesta ja rankaisemisesta.

Minulla on sama juttu. Jos olen muuten masentunut, niin en missään nimessä hyväksy sitä että vielä kaiken päälle lihoisin, edes kilon. Ja jos niin käy että kilo tulee tai pari, saatan ajatella että nyt on elämä pilalla. No en nyt ehkä enää, mutta kyllä se suututtaa ja paljon ja herättää voimakkaita inhon tunteita itseä kohtaan, jotka tosin olen oppinut käsittelemään heti siinä hetkessä, enkä kärsi enää tästä "syömishäiriöstäni" kuin max. viikon kerrallaan kunnes tulen järkiini ja alan ajattelemaan terveyttä ja asioiden oikeita mittasuhteita. Ymmärrän miten vääristynyt mieleni yrittää manipuloida minua, mutta en enää anna sille valtaa vaan hoen itselleni että olen hyvä ja rakastettava, painoin mitä tahansa 44kg- 62kg välillä..(tämä on se haitari jota olen sahannut 11-vuotiaasta lähtien jolloin olin hieman pulska ja aloin laihduttaa)

Hyvinä aikoina suhtaudun syömiseen leppoisasti ja olen oikea kulinaristi.. Herkuttelen koska tunnen ansaitsevani vain parasta, mutta samalla lasken että liikkumani määrä suurin piirtein polttaa ylimääräset kalorit..

Minulla on  askendentti jousimies joka on  aspect_con saturnus ..

Joskus siis liioittelen syömistä, suorastaan ahnehdin jupiterimaiseen tapaan, mutta sitten  saturnus itsekurilla saatan jopa kiduttaa itseäni jonkin aikaa syömättömyydellä ja tiukilla treeneillä.

Minulla on myös, kuten ketjun aloittajalla, 7. huoneen chiron oppositiossa nousumerkkiin sekä 1. huoneen uranukseen..
Melkein kaikki oppositioni ovat 1. ja 7. huoneen välillä, näissä mukana myös  ceres joka on yhtymässä  mars kanssa 7. huoneessa.

Minä olen halunnut aina tietää, minkälainen minä olen toisten näkökulmasta ja joskus elin elämääni ihan täysin muiden ihmisten kautta. Ulkonäköpaineet tulevat siitä, kun minuus ei ole jotenkin tarpeeksi vahva, tai tuntee sen olevan ristiriidassa sen kanssa "minkälainen pitäisi olla toisille ihmisille"..

Tulikohan sekava sepustus?

Nykyään pakkomielteeni ruokaan liittyy lähinnä vitamiinien ja hivenaineiden monipuoliseen saantiin ja kyttäämiseen.. Rakennan ruokavalioni päivittäin ajatellen saanko kaikki tarvittavat vitamiinit. Luulen että vitamiinivalmisteiden jatkuva syöminen on haitaksi sisäelimille, joten on parempi hankkia ne suurimmaksi osaksi suoraan ravinnosta ja syödä vitamiinivalmisteita vain kausiluontoisesti, esim flunssa-aikaan..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 23.10.2008 14:25:14 »

Oinaan merkin mahdollisesta yhteydestä syömishäiriöihin: onhan Oinas varsin fyysinen merkki itsessään, joten kehollisuus voi kyllä korostua elämän eri vaiheissa.

Aiheeseen liittyen, eräs miespuolinen Oinas-tuttavani soitti juuri, ja hänen syömätapansa ovat suorastaan hengenvaaralliset. AC-Kauris, kartan hallitsija Saturnus Leijonan viimeisissä minuuteissa, Kuu-Rapu, voimakkaat ykkös- ja seiskahuoneet. Jupiter sijaitsee vielä tarkalleen askendentilla.

Fyysisesti kaveri on mallia "Kukkakeppi" - ei ehkä liian laiha, mutta erittäin jäntevää ja hoikkaa mallia. Hengenvaaralliseksi hänen syömätapansa ovat siksi, että hän on aktiiviurheilija ja kuluttaa siksi paljon energiaa, mutta syö kuitenkin vain satunnaisesti. Aika tavallista on kuulla hänen suustaan, että söi viikon aikana vain yhden kärkkärin. Tämän lisäksi alkoholia kuluu nykyisin enemmän, kuin olisi terveellistä (myös erittäin vahva Neptunus kartalla). Tämän lisäksi Pluto on kartalla erittäin voimakas, mikä näkyy erityisesti urheiluharrastuksessa, jossa treenit menevät joskus rääkin puolelle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #13 : 23.10.2008 14:32:53 »

Minä harrastin rääkkiä myös urheillessani. Nykyään osaan ottaa pehmeämmin.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 23.10.2008 14:53:11 »

Oinas-stellium 4. huoneessa, AC-Skorpioni ja toinen stellium Vaa´assa (Kuu-Uranus-Pluto). Saturnus ei ole erityisen voimakas, mutta tekee kuitenkin yhtymän 6. huoneen Marsille - Saturnus itse sijaitsee 5. huoneen puolella. Tämä henkilö on ollut ikänsä perfektionisti ja siisteysintoilija - ainoa asia, joka tähän viittaa on Kuun solmujen asema Kalat-Neitsyt -akselilla

No mutta 6.huoneen Mars-Saturnus-yhtymä vasta onkin merkki perfektionistista! Mars (tekeminen) yhdistettynä rajoittavuuden, hallinnan ja kontrollin planeettaan Saturnukseen Neitsyen huoneessa 6.  Wink Tähän vielä neloshuoneen voimakkuus (koti) ja vaakapainotteisuus (kauneus, miellyttävyys), niin vaikea kuvitella, että tämä henkilö viihtyisi sotkussa kovinkaan pitkään!  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: