Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirjoitatteko runoja/tarinoita/lauluja??  (Luettu 61760 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #60 : 23.01.2006 22:44:23 »

smitten Cry Kiss
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #61 : 31.01.2006 21:22:15 »

Kirjoitan runoja sivustolle www.rakkausrunot.fi
Olen joskus yrittänyt kirjoittaa tarinoita, mutta ei riitä kärsivällisyys, joten olen miettinyt että ehkä laulujen kirjoittaminen olis mun juttu Smiley
Monesti alan kirjoittamaan tarinoita, mutta en jaksa! Tylsistyn! Cheesy
Kirjoitan useasti rakkaudesta, elämän tarkoituksesta tai ystävyydestä, mutta useimmiten rakkaudesta.
Kirjoitan aina rakkausruno-sivustolle kun haluan vuodattaa tunteeni.. "teokseni" ei todellakaan ole mitään ammattilaisluokkaa, mutta omaksi iloksi kirjottelen ja joskus on kiva saada muiden ihmisten kommentteja! Ystävilleni en ole kertonut mitään.. Saavat luvan olla tietämättä Cheesy
Päiväkirjaa tulee joskus kirjoitettua jotain suuria asioita elämältä, mutta todella harvoin..monesti kaikki sydänsurut kirjoitan ylös ja jotkut todella onnekkaat hetket! Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #62 : 05.02.2006 21:32:38 »

Jasnaja, olen samaa mieltä kuin Mi-Olea   Cry  smitten  Cry  smitten  Kiss
Aivan ihana!
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #63 : 11.02.2006 13:05:45 »

Aina silloin tällöin... Tässä muutama oma tuotokseni.
KAIVO
Kurkistan alas kaivoon ja karjaisen. Kaiku vastaa: "Älä huuda, minullakin on korvat." (2.8-1994)

UNELMAT
Unelmat ovat kuin saippuakuplia, jotka aina poksahtavat rikki. Kuin ilmapalloja, jotka pääsevät karkuun, kuin elefantteja ilman kärsää. Kuin putous kesken makeimman unen maahan, josta taas alkaa todellisuus. (2.8-1994)

Koskaan ei voi olla niin yksin, kuin yksin toisen kanssa. (2.8-1994)

TUULI
Tuuli, tee minuun tehotuuletus. Käy läpi ruumiini päästä varpaisiin, puhdistaen ja raikastaen. Synnytä uutta, tuhoa vanhaa, muovaa luontoa mielesi mukaan. Auta kaikkia luontokappaleita eteenpäin tässä elämän kiertokulussa. Ole lempeä ja hellä, ole vahva ja raakakin. Sillä vastakohdat tukevat toisiaan, synnyttävät ehjän ja vankan perustan. Tuuli, maailmankaikkeuden hengitys. Jos se lakkaa, sammuu elämä. (3.2-1995)

Rakkaus on ainoa asia, jota kannattaa varastaa, ellei sitä muuten saa. Sillä kukapa nyt maksettua rakkautta arvostaa ? (6.2-1995)

Elokuvista suurin on itse elämä, jonka käsikirjoituksessa me kaikki olemme mukana. Roolit jatkuvasti vaihtelee, riippuen siitä, miten elämä heittelee. Tee siis parhaasi tässä spektaakkelissa, voit vaikka saada monta Oscaria. (8.2-1995)

KUOLEMA
Olipa kerran olemassaolo, jota ei enää ole. On vain olevaisen olemattomuus ja olemattomuuden olevaisuus, loppu. (2.8-1994)

Mielen sotku on pahin sotku. Sitä ei välttämättä saa ikinä puhtaaksi. (8.2-1995)

Unen kauniin näin, voiko se olla totta ? Totuus ja uni sekoittuu, kaikki on unta ja kaikki on totta. (7.8-1999)
Noh, tuossapa nyt oli joitakin...  laugh
« Viimeksi muokattu: 11.02.2006 13:23:58 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #64 : 11.02.2006 13:50:08 »

Ihania! Surullisiakin!  smitten

Tuo Ozzetten runo 'Tuuli' osui johonkin.  smitten Kiitos.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #65 : 11.02.2006 15:53:59 »

Kiitokset metsätonttu !  smitten Haluan jakaa vielä kanssanne tämän:
Tule, kulje kanssani ! Jaa kanssani ilot ja surut, yhdessä kokemisen taika. Sillä yksin en voi jakaa, yksin en ole mitään. (7.8-1999)  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #66 : 28.04.2006 12:08:51 »

Miksi vielä soditaan, sodat kuuluu manalaan. Siellä niille oiva kehto, paholaisen elinehto. -Gigianne 28.04-2006-
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #67 : 06.06.2006 20:58:14 »

Näin suoraan sielusi ytimeen, se kosketti mua sydämeen.
On tunne tää niin voimakas, kirkas, puhdas, arvokas.
Joka tasolla mua kosketit, sydämeni aukaisit.
Sillä rakkaus onhan tunne pyhin, siinä hehkuu olevaisuuden ydin.
Kun sydämensä avaa, rakastaa, ympäröivää maailmaa. Silloin kaikki tiivistyy, luomakunta yhdentyy. Kohdatkaamme maailma sydän täynnä rakkautta.
-Gigianne 06.06-2006-  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #68 : 06.06.2006 20:59:39 »

Näin suoraan sielusi ytimeen, se kosketti mua sydämeen.
On tunne tää niin voimakas, kirkas, puhdas, arvokas.
Joka tasolla mua kosketit, sydämeni aukaisit.
Sillä rakkaus onhan tunne pyhin, siinä hehkuu olevaisuuden ydin.
Kun sydämensä avaa, rakastaa, ympäröivää maailmaa. Silloin kaikki tiivistyy, luomakunta yhdentyy. Kohdatkaamme maailma sydän täynnä rakkautta.
-Gigianne 06.06-2006-  smitten

Ihuna.  smitten
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 07.06.2006 04:36:30 »

pikemminkin olen kertoja tyyppiä....kerroin etenkin silloin kunveljen lapset oli pieniä heille satuja.Niitä on helppo kertoa jos ei vaan tarvi aloittaa alusta...koska en  millään muista miten mikäkin alkoi tai mitä siinä sattui missäkin vaiheessa...koska tein ja teen vieläkin sitä tosta vaan muta tunteella 2funny Mutta kirjoitan myös joskus,ja vain satuja tarinoita mielikuvituksen tuotteita....niissä elon saa kauniiksi ja mukavaksi,juuri kuten haluaisi asioiden olevan. 2funny smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Ozzette
Vieras
« Vastaus #70 : 07.06.2006 19:58:40 »

Silmäsi kuin kristalli, huulesi kuin sametti.
Hiuksesi kauniit suortuvat, tuulen vireestä ne hulmuavat.
Tulvahti sydämeeni tunne lämmin, aloin hymyillä leveämmin.
Sinä minua syvältä kosketit, sydämeni vangitsit.
Sanasi, äänesi lämmin ja pehmoinen, oli kuin laulua enkelten.  smitten
-Gigianne 07.06-2006-

tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #71 : 07.06.2006 20:13:58 »

You make my day, you lighten me up.
I'm drinking your wine from a wooden cup.
My heart's so full of love, that it's almost steaming, please tell me that I am not dreaming...  smitten -Gigianne 07.06-2006-
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #72 : 07.06.2006 21:47:43 »

Ja taas runosuoni sykkii...  Wink  smitten

Sä mistä löydät rakkauden, on sydämesi koti sen.
Levitä sen sanomaa, ympärilles maailmaan.
Se tunteista on ihanin, syvin, kallisarvoisin.
Ei mikään oo niin mahtavaa, kuin sydämestään rakastaa. -Gigianne 07.06-2006-

tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #73 : 09.06.2006 11:24:52 »

Wau ! Hienoa annaelen ! Todella ihailtavaa.
Rohkaise vain mielesi kirjan julkaisemiselle, ei siinä ainakaan mitään menetä. Siis sitten, jos ja kun se tuntuu oikealta ratkaisulta.  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #74 : 09.06.2006 11:37:05 »

Mikä onkaan tunnetila tää, joka käy läpi ruumiin, sielun, sekä pään.
Ei mitään sen ihmeempää, kuin että rakastan mä elämää. -Gigianne 09.06-2006-
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: