Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirjoitatteko runoja/tarinoita/lauluja??  (Luettu 61673 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 26.10.2005 18:17:03 »

Olen lapsesta asti kirjoittanut tarinoita. Rakastin koulussa aineiden kirjoittamista  Smiley
Tarinani olivat hyvin värikkäitä ja käytin niihin tuntikausia aikaa. Vanhemmiten en ole oikeastaan pahemmin kirjoitellut.
Olisi ihanaa osata kirjoittaa lauluja tai runoja, mutta niihin minulla ei ole lahjoja.
Mielikuvitukseni on aina ollut kyllä hyvä ja saatan päässänikin muodostaa tarinoita ollessani yksin ja tylsistynyt  Smiley Näen paljon päiväunia, eli haaveilen paljon ja unelmoin. Nykyään vaan tulee harvoin puretuksi niitä ajatuksia paperille. Päiväkirjaa olen pitänyt paljon mutta en viime vuosina enää.
Olisi ihanaa olla kirjailija, siihen taidot tuskin kuitenkaan riittävät  :Smiley
Olisi ihanaa myös osata maalata taikka piirtää.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #16 : 27.10.2005 14:14:07 »

Taitaa olla tää  kuu aspect_con neptunus kolmoshuoneessa joka luo päähän satunnaisia melodioita ja saa kirjoittelemaan sanoituksia. Tosin jos kaverin bändiprojekti etenee, onpahan jotain tarjottavaa.  Smiley
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #17 : 27.10.2005 21:26:13 »

Ensimmäiset varsinaiset päiväkirjamuotoiset "kirjoitelmani" kirjoitin luettuani Nietzscheä; Näin puhui Zarathustra.Tietysti yritin heti jäljitellä Nietzschen mahtipontista tyyliä, mutta turhauduin ja lihotin itseni. crazy2 Cry   Ja sitten taas laihdutin ja lihoin ja nyt olen adonis ja epätyydyttynyt karvaleukainen simpukka. :Smiley Kannattaa muuten hankkia sellainen, te kaikki epätyytyväiset..siis simpukka. Se asetetaan....lukekaa itse ohjeet. police
tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 01.11.2005 13:03:27 »

Rakastin ihan penskana ja ala-asteikäisenä kirjoittaa tarinoita. Runoja aloin kirjoittamaan kun tapasin mieheni (Hän osaa oikeasti kirjoittaa upeita runoja) joka sai minussa sen puolen heräämään.
21.10.05 aloitin kirjoittamaan päiväkirjaa, tekstiä tulee lähes joka päivä, arkisista asioista syvimpiin tunteisiin ja tajunnanvirtoihin...
tallennettu
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 01.11.2005 13:25:24 »

Kirjoitin joskus runojakin, mutta nolottaa lukea niitä. Samoin päiväkirjoja. Ne tuntuvat aina niin lapselliselta ja typerältä tekstiltä että hävettää   idiot2. Tarinoita kirjoitan mielelläni, sellaisia jossa ei tosiaan syvimmät fiilikseni tule esiin. Silloin pystyn lukemaan ne uudestaankin.
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**

ylämäkialamäkiylämäkialamäki

Profiili
« Vastaus #20 : 02.11.2005 12:40:09 »

Kirjoitan. En tänne.  angel
Säästän teidät henkeni tuotteilta. Ehkä joskus kokeilen julkaista luokattomia tuotoksiani. idiot2

Tarinat ovat lempparihommoo, koossa on muutama tuhat sivua tarinaa, erinäisiä lauluja sävellettynä ja runuakin on läjittäin. Pitäsi joskus käydä läpi koko kasa.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 12:41:54 kirjoittanut Dorian » tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Kuusenkerkkä
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 02.11.2005 12:59:18 »

Dark Rock,
mikä on blogisi osoite? Olisi mukava käydä lukemassa.  coolsmiley

Minusta olisi oikein hyvä juttu, jos kaikki laittaisivat näkyville oman kotisivunsa, bloginsa tai muun hengentuotteensa osoitteen, niin päästäisiin me muutkin tutustumaan.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 02.11.2005 23:50:00 »

Kyllähän noita runoja ja muita juttuja tulee välillä rustailtua. Silloin kun on aikaa ja inspiraatio iskee. knuppel2

Tässä yksi runoseni:

KAKSOISLIEKKI

Aikojen alussa
meidät luotiin yhdeksi.
Me olemme alfa ja omega.
Sinä olet minä ja minä olen sinä.
Yhdessä olemme kokonaisia.
Rakkautemme ei tunne aikaa, ei paikkaa.
Mikään ei voi meitä erottaa.
Rakkautemme on,
se on ikuinen.

smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
jade-66
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 03.11.2005 00:09:51 »

Mie oon ollunna sellanen "arkistoija" koko ikäni elikäs meleki kaik pittää pisttee ylös ja säilyttääkki vielä. ensin päiväkirjat, kirjeet, kortit ja toisten runoja vihkotolkulla vintillä. ( onpaha sitte vanhana ajjaankuluva  ko niit lueskellee ) vuodesta 2002 olen kirjottanu itte runoja netissä www.rakkausrunot.fi. sinne vaan kaikki pöytälaatikkorunoilijat ;o) esiin mars.
rakkausrunoilijoiden kirjaanki runojani jo pääsi mutta omakustanne haaveena....joskus. suap nähhä. : rapu ja nouseva  jousimies
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 03.11.2005 17:42:04 »

Rakkauden enkeli, se oli hieno runo  smitten
Yritin itte kirjottaa tänään, mutta oon kyllä auttamattoman kehno runoilija...
Siitä tuli melkeen kirje!!! Grin idiot2
Kirjotan siis paremmin asiatekstiä kun luovaa, joka pitäis olla vielä fiksun kuulosta  Smiley

Kuusenkerkkä, mulla oli blogin osoite tuossa jonkin aikaa. Mutta jutut alkoi mennä sen mukasiks, että otin ensin osotteen siitä pois, sen jälkeen pistin blogin yksityiseks ja lopulta suljin koko homman  Grin Toi on tota mun tyyliä pitää blogeja ja päiväkirjoja  smiley6600 Kymmenen ekaa sivua täynnä jotain turhuuksia ja sitten alotan uuden. Ei kiva  crazy2

Oon vähän kade niille, jotka pystyy ja osaa kirjottaa hienoja blogeja  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Vertsu
Satunnainen astroilija
*

Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)

Profiili
« Vastaus #25 : 03.11.2005 18:43:51 »

Mä pidän ihan oikeasti päiväkirjaa.. Tosin nettisellaista - vaikkakin väliin tulee päiviä, etten kirjoita lainkaan kuulumisiani.

Runoilu on lähellä sydäntäni. Juuri viime kuussa tulikin kymmenen vuotta täyteen, kun olen runoillut väliin enemmän ja väliin vähemmän aktiivisesti. Runoilu on mulle tällä hetkellä (ja viimeisen 10vuoden aikana ollut) todellinen henkireikä, että selviän. Kesällä innostuin kirjoittamaan pitkästä aikaa runoja vuoden inspiraation etsimistauon jälkeen.

Muutama jonkinlaisen väkerryksen olen saanut aikaiseksi, joita sanoituksiksi kutsun. Grin

Ja tarinoita...(?) Joskus ala-asteella ja yläasteella aineita kirjoitellut.. Ja siihen ne ovatkin jääneet.
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 03.11.2005 22:36:15 »

Dark Rock,
mikä on blogisi osoite? Olisi mukava käydä lukemassa.  coolsmiley

Minusta olisi oikein hyvä juttu, jos kaikki laittaisivat näkyville oman kotisivunsa, bloginsa tai muun hengentuotteensa osoitteen, niin päästäisiin me muutkin tutustumaan.

Samaa mieltä Kerkkis  smitten mäkin harjoittelen jo tota vuodatus-juttua...  Cheesy ihan sairaan hyviä juttuja, luulen et tänään jatkan ja laitan teille esiin Smiley kiitos winkistä hani !!!!
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 06.11.2005 09:30:55 »

Kirjoittelen mielelläni kaikenlaista. Ajatuksiani, uniani ja käsittelen elämäni merkityksellisiä tapahtumia kirjoittamisen kautta. Usen kirjoitukseni ovat jollain tapaa lyyrisiä ja niitä sanota runoiksi, vaikka ne olenkin kirjoittanut suorasanaiseen muotoon. :Smiley En ole koskaan ajatellut miten tähtitaivaani olisi vaikuttamassa kirjoittamisilmiööni, koska olen aina pitänyt sitä geeniperimänä. Astrologisissa tulkinnoissakaan se ei ole mielestäni tullut mitenkään merkittävänä esille.  :Smiley olisiko sitten noususkorppari, joka vaatii minua ilmaisuun, enpä tiedä.
 tickedoff Kauneimmat runoni olen kirjoittanut niissä tilanteissa joissa olen tullut syvästi loukatuksi ja kiukkuinen,  Cheesy terapoin vain itseäni, siitä kai on kysymys.  angel
tallennettu
åska
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 06.11.2005 23:10:50 »

Joo, samoin kuin Jade-66 kirjoitan mäkin tuonne rakkausrunot.fi-juttuun. Päiväkirjat on aina ollut intohimona Smiley
Olisiko syynä merkurius huoneessa 3 ??

aurinko-jellona   Acs-kaksonen
kuu-vaaka
merk-rapu

Rakas
Kuulen Sinut,vaikka en kuuntele
Näen Sinut,vaikka en katso
Tunnen Sinut,vaikka et koske
Olet minussa
tallennettu
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 06.11.2005 23:25:42 »

Kirjoitin joskus pienempänä paljon tarinoita. Yläasteiässä rustasin runoja ja lauluja. Taisin lopettaa siihen kun hävetti itseäni lukea niitä  uglystupid2. Mieluummin piirrään tai maalaan ajatukseni paperille. Nekin yleensä kyllä lentävät järjettömän itsekritiikkini ansiosta roskiin liian usein (hävettää katsoa niitä). Inhottavaa kun häpeän jotenkin omia tuntemuksiani, en siedä katsoa niitä kirjoitettuna tai ikuistettuna mihinkään. Jälkeenpäin kyllä kadun aina jok'ikisen taulun poisheittämistä tai lahjoittamista  Sad.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: