Äänestys
Kysymys: Missä merkissä sijaitsee Venuksesi?
Oinas - 39 (11.3%)
Härkä - 20 (5.8%)
Kaksonen - 29 (8.4%)
Rapu - 25 (7.3%)
Leijona - 28 (8.1%)
Neitsyt - 29 (8.4%)
Vaaka - 19 (5.5%)
Skorpioni - 42 (12.2%)
Jousimies - 27 (7.8%)
Kauris - 25 (7.3%)
Vesimies - 33 (9.6%)
Kalat - 28 (8.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 303

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä venuksesi on kartallasi?  (Luettu 64180 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Simiko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #45 : 27.01.2006 01:23:47 »

kirj. Simiko

Mitähän tämä merkitsee? Huonolta näyttää  smitten

Venus Skorpionissa ja huoneessa 8
tallennettu

Mieluummin uskon aina parasta jokaisesta;  se säästää niin paljolta huolelta. -  Rudyard Kipling
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #46 : 27.01.2006 01:28:49 »

...............
se on mulla sideerisestikin kauriissa  Embarrassed

kai siitä voi löytää jotain hyviäkin puolia..vai voiko? paitsi että kai nuo kuu ja asc kaloissa lievittää kylmyyttä..  Smiley

Varmasti lievittää ja eikös luovuus ole ilmeinen sid.kauriilla?!  Cheesy Cheesy
Sitäpaitsi oli merkit siellä tai täällä, niin rakkaus ratkaisee!  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #47 : 27.01.2006 01:46:51 »

Moi
VENUS 23 ASTETTA JA 46' OINAASSA, 9 HUONE
Diamond
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #48 : 27.01.2006 09:49:43 »

Venus 6. huoneessa Sepon sanoin..

Arvomaailmaa ja mieltymyksiä ja rakkauden moni-ilmeistä maailmaa hallitseva Venus työn, velvollisuuksien ja itsensä huolehtimisen huoneessa saa sinut rakentamaan rakkauttasi toisen odotusten varaan. Sinulla on mestarillinen taito nähdä mitä rakastettusi sinulta odottaa, mutta näiden odotusten täyttäminen ei valitettavasti ole hänelle minkäänlainen osoitus rakkaudestasi vaan ennemminkin ahdistava vaatimus tehdä vastaavasti jotain sinun mieliksesi. Ihastuessasi olet valmis melkoisiin uhrauksiin rakastettusi vuoksi. Tulet lähes huomaamatta luopuneeksi monesta itsellesi tärkeästä asiasta suhteen alkuvaiheessa ja pikkuhiljaa alat kokea oman elämäsi jollain tavalla tyhjäksi vaikka sinulla on jatkuvasti paljon tekemistä. Jotta pääsisit kokemaan aidon ja lämpimän rakkauden tulee sinun ensin tiedostaa taipumuksesi ostaa toisen rakkaus omilla teoillasi. Vain sellainen toisen hyväksi tekeminen josta voit jo tehdessäsi nauttia, voi kantaa hedelmää keskinäisessä rakkaudessa. Niin kauan kun odotat mitään vastapalvelusta olet koko ajan tuhoamassa rakkautta väliltänne.

Siellä huonessahan tuo Venus minullakin möllöttelee, ja todellakin vaatii työstöä aikaajoin.. Onneksi minulla on sellainen mies, joka ei päästä minua tässä asiassa helpolla  smitten
tallennettu
kuikui78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #49 : 27.01.2006 14:23:38 »

Mitäs vikaa venus kauriissa on?Itse olen  aurinko kauris ja  venus kauris ja rakastan lämpimästi, arvostavasti ja intohimoisestikkin.Ei me kauriit niin kylmiä olla Wink

rakkautta ja lämpöä kaikille smitten smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #50 : 27.01.2006 14:50:53 »

Kiitos Almah asian valaisusta, kun minulla juuri tuossa huoneessa ja kalan merkissä Venus on.  smitten

Venus 6. huoneessa Sepon sanoin..

Arvomaailmaa ja mieltymyksiä ja rakkauden moni-ilmeistä maailmaa hallitseva Venus työn, velvollisuuksien ja itsensä huolehtimisen huoneessa saa sinut rakentamaan rakkauttasi toisen odotusten varaan.

Näin tein pitkään. Nyt kuitenkin olen n. kolmen vuoden ajan pikkuhiljaa oppinut tästä pois avioliitossani, sekä muissakin ihmissuhteissa.

Lainaus
Sinulla on mestarillinen taito nähdä mitä rakastettusi sinulta odottaa, Ihastuessasi olet valmis melkoisiin uhrauksiin rakastettusi vuoksi. Tulet lähes huomaamatta luopuneeksi monesta itsellesi tärkeästä asiasta suhteen alkuvaiheessa ja pikkuhiljaa alat kokea oman elämäsi jollain tavalla tyhjäksi vaikka sinulla on jatkuvasti paljon tekemistä.


Tuostakin kyllä tunnistin itseäni. Olen kuitenkin pikkuhiljaa "ottanut" takaisin elämääni nämä tärkeät asiat, kun tuli juuri tuo tilanne, että kaikki tuntui tyhjältä. Tajusin vasta silloin tämän seikan ja totesin, ettei tässä ole näin mitään järkeä. Ilokseni suhde on kestänyt ja voi tällä hetkellä juuri paremmin sen ansiosta, kun en uhraudu liiaksi enää. Se kun ei loppuen lopuksi palvele kumpaakaan.

Oppia ikä kaikki...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #51 : 27.01.2006 19:00:43 »

Varmasti lievittää ja eikös luovuus ole ilmeinen sid.kauriilla?!  Cheesy Cheesy
Sitäpaitsi oli merkit siellä tai täällä, niin rakkaus ratkaisee!  smitten

luovuus ? en ole ajatellut..  Smiley

rakkaus ratkaisee, ja tässä kun mietin niin kauris tuo varmaan vähän viisautta siihen..  :Smiley kun esimerkiksi kalat tuppaa niin hullu olemaan..
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #52 : 27.01.2006 19:16:22 »

Kiitos Almah tuosta luonnehdinnasta Venuksesta 6. huoneessa. Piti todellakin paikkaansa. Varsinkin kun tuohon kuvaukseen yhdistää vielä itselläni Saturnuksen rakkauden ja ilon huoneessa 5. niin saa aika hyvän kuvan siitä millaista rakkauselämäni on ollut ja millaisia ihmissuhteita minulla on ollut.
 buck2

Onneksi kun tuon tiedostaa, niin siitä voi opetella pois, vähitellen, vaikka se joskus haastavaa olisikin...

 smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #53 : 27.01.2006 21:13:55 »

Moi
Minua kiinnostaa juuri toi 9 huone, olen venus oinaassa 23 ast.46' juuri 9 huone
osaako joku valaista???
Toivoo Diamond
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #54 : 28.01.2006 00:14:03 »

Kalat. Smiley
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #55 : 28.01.2006 14:59:02 »

Kiitos tästä kuuluu kyllä yksinomaan Sepolle!

Mutta eipä ole minullakaan ollut aina ihan yksinkertaisia nämä ihmissuhteeni...

Laitan tähän listan miten tämä oma Venukseni on aspektoitunut, niin eiköhän siitä voi jo päätellä, ettei oo helppoo, vaan paljon helpompaa...  2funny

Venus  venus Ravussa  rapu 6.huone
 aspect_con saturnus
 aspect_squ jupiter
 aspect_squ uranus
 aspect_opp askendentti
 aspect_tri kuunsolmu
 aspect_ssx merkurius
 aspect_squ chiron
 aspect_tri pallas
 aspect_tri vesta
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #56 : 28.01.2006 16:59:01 »

Lumor, jos tähdet ovat sinulla tuohon asemaan asettuneet niin tuskin on liian suuret haaveet, jotta älähän nyt.  Wink
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #57 : 28.01.2006 18:02:41 »

Venukseni on jousimiehessä, mitä se sitten tarkkoittaneekaan, se on jäänyt minulle aika hataraksi tiedoksi.
tallennettu
uranianmale
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #58 : 28.01.2006 22:26:23 »

Hei mullon Venus leijonassa. Pitäs olla  kuuma kissaeläin vällyn alla? Sitäks toi ny sit meinaa. Tosin mun venus on 6. huoneessa. Se vähän kai vie sen tehoo. knuppel2
tallennettu
Värikkö
Vieras
« Vastaus #59 : 01.02.2006 10:14:51 »

venus  leijona   9.huone smitten

Aina rakastunut - jos ei muuta, niin ainakin itseeni
« Viimeksi muokattu: 01.02.2006 10:24:04 kirjoittanut Värikkö » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: