Artemis
|
|
« : 19.01.2006 13:31:36 » |
|
Missä merkissä tuo ihana rakkauden planeetta Venus sijaitsee Miten huomaat sen vaikutuksen rakkaudessa/rakkauselämässä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2 : 19.01.2006 14:09:10 » |
|
Mi-Olea, mitä kartaltasi muuten löytyy? Tunnen erään ihmisen jolla on myös venus kaloissa ja vaikka hän onkin muuten hieman hillitympi niin rakkaudessa hän on äärimmäisen tunteellinen ja herkkä. Hänellä on paljon maa ja jonkin verran ilmaelementtejä kartalla muuten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 19.01.2006 14:14:06 » |
|
En oikein osaa katsoa noita elementti(-kään) juttuja. Mutta ilmeneekö se näistä? Aurinko Vesimies 1. huone Kuu Kalat 2. huone Merkurius Vesimies 1. huone Venus Kalat 2. huone Mars Skorpioni 9. huone Jupiter Vaaka 8. huone Saturnus Oinas 2. huone
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 21:09:05 kirjoittanut Mi-Olea »
|
tallennettu
|
|
|
|
Almah
Kohtuuastroilija
-The wealth of the soul is the only true wealth.-
|
|
« Vastaus #4 : 19.01.2006 14:49:00 » |
|
Ravussa... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #5 : 19.01.2006 15:14:39 » |
|
Vaaka -> nouseva Neitsyt - aurinko vaaàssa - kuu jousimiehessä - mercurius vaaàssa - venus skorpionissa- mars vaaàssa Venus Skorpioni
Osaatko itse sanoa mikä riittäisi saamaan sinut vakuuttuneeksi toisen rakkaudesta?
Ei mikään muu kuin rakkaus, vaikka vaatimuslistasi tuppaa ajoittain venymään anopin kauppalistan mittaiseksi.
Se on kaikki tai ei mitään, jos sinut haluaa.
***** Skorpionissa Venuksen hallittavan Härän vastamerkissä arvomaailma ja ihanteet saavat voimakkaan emotionaalisen latauksen, joka menee syvälle olemassaolon uudistumisen alkujuuriin. Seksuaalisuus ja sitoutuminen ovat tärkeässä asemassa. Pluton sijainti kartalla kannattaa tutkia, sekä sille tulevat aspektit, ne tukevat tätä Venuksen aseman tulkintaa. Sitominen ja kiinnipitäminen voi pahimmillaan mennä niin pitkälle, että mitä en saa, sen tuhoan. Mustasukkaisuus onkin yksi parisuhteen avainsana. http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/venus.htm Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 14:51:51 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #6 : 19.01.2006 15:19:24 » |
|
Venus skorpionissa lienee hyvin kiihkeä Näin olen kuullut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #7 : 19.01.2006 15:22:40 » |
|
Mi-Olea, sanoit että sinulle tiedostamatonta, olisiko vesimiehellä osuutta asiaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 19.01.2006 15:32:22 » |
|
Mi-Olea, sanoit että sinulle tiedostamatonta, olisiko vesimiehellä osuutta asiaan?
Saattaapi hyvin olla. Jäin juuri miettimään kyseistä asiaa, varsinkin kuin lueskelin täällä muutakin aiheeseen liittyvää. Kartallani on käsittääkseni paljon 'maskuliinista', mutta myös voimakkaasti 'femiinistäkin'. Oletan näin. Jotenkin tuntuu, että ajatteluni ja tutkimishaluni (tekeminen)ovat näiden 'maskuliinisuuksien' alaisia ja sitten tunne/rakkaus puolen siellä 'femiinisissä'merkeissä. Mitkä luo melkoisen 'paineen', kun niitä yrittää pitää jonkinlaisessa tasapainossa keskenään. Ylipäätään olen aina viihtynyt paremmin miesten seurassa ja huomannut, että kirjatkin, joita mieluiten luen, ovat miesten kirjoittamia. Siis ihan monenlta eri alalta. Minusta naisten ajattelu on hössötävää, manipulatiivista ja jopa joskus 'kanamaista'. Toisaalta taas olen tunnepuolella niin nainen kuin vain voi olla. Lisäksi ehkä päälle on tullut vielä 'kiroukseksi' kehon malli/muoto, joka on hyvin femiininen. Ja ulkoisesti minua voisi pitää ajatteleultanikin hyvin 'femiinisenä' yms.. Eläppä sitten tämän sotkun kanssa... Sorry, jos menee vähän 'off topic'.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
s22
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 19.01.2006 16:23:26 » |
|
Venukseni taitaapi olla :ssä, joten eipä tarvitse enempää sanoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Píroo
Kohtuuastroilija
Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡
|
|
« Vastaus #11 : 19.01.2006 16:35:18 » |
|
Osaatko itse sanoa mikä riittäisi saamaan sinut vakuuttuneeksi toisen rakkaudesta?
Ei mikään muu kuin rakkaus, vaikka vaatimuslistasi tuppaa ajoittain venymään anopin kauppalistan mittaiseksi.
Se on kaikki tai ei mitään, jos sinut haluaa.
Sama juttu minullakin on venus skorpionissa. :
|
|
|
tallennettu
|
(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
|
|
|
Hupu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 19.01.2006 16:37:37 » |
|
Venus Joukkarissa...haihattelua ja tähtiin kurkottelua. Joku on joskus tulkannut sen mulle myös niin, että ikuinen kalakalle, kurkistaa aina nurkan taakse, josko löytyisi isompi kala...
Hupu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #13 : 19.01.2006 16:47:25 » |
|
Kaloissa. Minäkään en oikein tunnista itseäni tässä Romanttinen olen ja tykkään haaveilusta , mutta muuten en oikein tiiä miten Venus Kaloissa ilmenee minussa? Höh
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Q
|
|
« Vastaus #14 : 19.01.2006 17:46:00 » |
|
Leijonassa, RRRRrraurrrR "Rakkaus on dramatiikkaa ellei hyvällä niin sitten sillä toisella tavalla. Sinä et tyydy tavanomaisiin kuvioihin vaan mukana täytyy aina olla jotain erityistä. Se joka tämän oikein oivaltaa saa sinusta luotettavan ja rakastavan kumppanin."Totta puhutaan. I'm the Dramaqueen when it comes to love, hyvässä ja pahassa ja yleensä enemmän vielä tossa pahassa. Tunteet on valtavat ja syrän suuri pienellä ihmisellä . Vielä kun on toi kuu (joka myöskin suuresti tunne-elämään vaikuttaa) Oinaassa, niin voisi sanoa että tunteen palo on suuri. Toisaalta tuo kuun asema tekee mut näissä asioissa myös sen verran impulsiiviseksi ja äkkipikaiseksi, että roihu on usein ehtinyt omalta kohdaltani palaa jo loppuun siinä vaiheessa, kun toinen osapuoli alkaa vasta hiljakseen saada liekkiä syttymään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|