Venus on minulla Oinaassa, ykköshuoneessa vieläpä.
Ja yllätyin, että meitähän on enemmistö tähän mennessä vastanneista!
Venus kuvaa "sisäisen naisen" lisäksi asioita joista pidämme ja joita arvostamme. Joskus oli puhetta, että ruokamieltymyksetkin voisivat liittyä kuumerkin lisäksi Venuksen merkkiin? Ainakin itse tykkään tulisesta ruuasta, mitä enemmän chiliä, sen parempi.
Noin muuten en katso ilmentäväni Oinas-Venusta kovin näkyvästi, olenhan aurinkomerkiltäni Kalat, eikä nousu-Kauriskaan tulisuutta korosta. Pidän kuitenkin punaisesta väristä (Oinaan väri) kovasti ja sen on usein sanottu sopivan minulle. Myös hiuksia olen usein värjäillyt punertaviksi.
Jaa, mutta rakkausasioistahan oli kyse! :
Rakkaus- ja pitämisasioissa tunnustan olevani oinasmainen, ihastun ihmisiin nopeasti, mutta innostus voi myös lopahtaa nopeasti. Avomieheni Saturnus oman Venukseni kanssa yhtymässä kertonee ehkä siitä, että tässä on vähän pitkäkestoisempi tapaus.
Venukseni on myös väljässä oppositiossa Plutoon, josta oli keskustelua toisaalla. Siihen liittyen olen huomannut itsessäni sen, että jos vähänkään huomaan luottamuspulaa, loppuu kiinnostuksenikin entistä nopeammin. Luottamus ja luottamuksen arvoisena oleminen on tärkeä juttu.