Kiitos Almah asian valaisusta, kun minulla juuri tuossa huoneessa ja kalan merkissä Venus on.
Venus 6. huoneessa Sepon sanoin..
Arvomaailmaa ja mieltymyksiä ja rakkauden moni-ilmeistä maailmaa hallitseva Venus työn, velvollisuuksien ja itsensä huolehtimisen huoneessa saa sinut rakentamaan rakkauttasi toisen odotusten varaan.
Näin tein pitkään. Nyt kuitenkin olen n. kolmen vuoden ajan pikkuhiljaa oppinut tästä pois avioliitossani, sekä muissakin ihmissuhteissa.
Sinulla on mestarillinen taito nähdä mitä rakastettusi sinulta odottaa, Ihastuessasi olet valmis melkoisiin uhrauksiin rakastettusi vuoksi. Tulet lähes huomaamatta luopuneeksi monesta itsellesi tärkeästä asiasta suhteen alkuvaiheessa ja pikkuhiljaa alat kokea oman elämäsi jollain tavalla tyhjäksi vaikka sinulla on jatkuvasti paljon tekemistä.
Tuostakin kyllä tunnistin itseäni. Olen kuitenkin pikkuhiljaa "ottanut" takaisin elämääni nämä tärkeät asiat, kun tuli juuri tuo tilanne, että kaikki tuntui tyhjältä. Tajusin vasta silloin tämän seikan ja totesin, ettei tässä ole näin mitään järkeä. Ilokseni suhde on kestänyt ja voi tällä hetkellä juuri paremmin sen ansiosta, kun en uhraudu liiaksi enää. Se kun ei loppuen lopuksi palvele kumpaakaan.
Oppia ikä kaikki...