Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #105 : 28.05.2006 14:25:32 » |
|
Venus neitsyessä ja huoneessa 5. Alanpas selvitellä mitä tämä tarkoittanee.. Oikku67
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #106 : 31.05.2006 17:13:22 » |
|
Oikku67, 5.huone tarkoittaa mm. harmittomia romansseja, vapaa-aikaa, pelejä, leikkejä, lapsia, harrastuksia... Tuo taitaa olla aika kiva sijainti! (anteeksi tämä välikommentti mutta itselläni on paljon planeettoja 5:ssa mutta ei Venusta)
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #107 : 31.05.2006 18:04:48 » |
|
Oikku67, 5.huone tarkoittaa mm. harmittomia romansseja, vapaa-aikaa, pelejä, leikkejä, lapsia, harrastuksia... Tuo taitaa olla aika kiva sijainti! (anteeksi tämä välikommentti mutta itselläni on paljon planeettoja 5:ssa mutta ei Venusta) Voi sinua, Kaurisenergiaa.. älä pyydä anteeksi.. Ihanaa kun "valaisit" minua, kiitos! (http://www.cosgan.de/images/more/flowers/076.gif) Olen niin urvelo näissä, kun en ehdi (muka) perehtyä työ ja opinto kiireiden takia.. on se kumma kun ehdin kuitenkin täällä foorumilla jatkuvasti oikkuilla.. Olet oikeassa, tuo sijainti on kiva.. Harmittomia romansseja..Minulla..Ei ikuna.. vai mites se yks ja sit se.. Rakastan pelejä, lapsia.. noita kaikkia vuorollaan.. Oikku67 (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
garibaldi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #108 : 31.05.2006 18:05:53 » |
|
Kyllähän se näyttäisi olevan oinaassa
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas Nouseva Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Härkä Venus Oinas Mars Kalat Maya-horoskooppi: Punainen Kristalli Lohikäärme Kiinalainen horoskooppi: Tuli Käärme
|
|
|
fourdoorhardtop
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #109 : 01.06.2006 09:59:47 » |
|
Kauriissa täälläkin.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Skorpioni Nousumerkki: Vaaka Kuu: Härkä
Sininen Lunaarinen Apina
|
|
|
valopilkku77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #110 : 01.06.2006 12:37:05 » |
|
Mulla venus neitsyessä...
|
|
|
tallennettu
|
se mikä ei tapa se vahvistaa
|
|
|
Roxsheena
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #111 : 04.06.2006 11:36:56 » |
|
Minulla on venus kaloissa ja se selittääkin paljon miksi koen niin voimakkaasti tunteet, erityisesti rakkauteen liittyvät. Olen unelmoiva, eskapistinen ja kehitän suuria toiveita ja odotuksia, kunnes lopulta putoan naama edellä maanpinnalle . Ripaus realismia ja tämä tyttö säästyisi monelta sydänsurulta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Oinas Nouseva - Jousimies Kuu - Vaaka Merkurius - Kalat Venus - Kalat Mars - Kaksoset
Punainen kosminen käärme
|
|
|
Pokaga
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #112 : 05.06.2006 20:25:48 » |
|
Samanlaista se on täälläkin. Kehitellään "pilvilinnoja" lähes tyhjästä (esimerkiksi parista katseesta ja parista sanasta), tulkitaan asioita niiden perusteella ja sitten ollaan murheen murtamia, kun pilvilinnat eivät vastaakaan todellisuutta. Silti koko ajan tavallaan on tiedostanut, ettei tämä voi olla totta.. mutta ne unelmat on niin että niistä ei halua päästää irti. Skitsoa? Kyllä vain... : Ikävämpi juttu silloin, kun muut ihmiset huomaavat "haihattelusi".
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 20:27:26 kirjoittanut Pokaga »
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Askendentti Leijona Kuu Kauris Sininen rytminen käsi
|
|
|
solitaire
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #113 : 06.06.2006 11:35:02 » |
|
Leijonassahan se(kin) on ja ysihuoneessa Jonkinlaista seikkailunhalua tämä kai tarkoittanee... Sellainen tuntuma on tällä kokemuksella, että vähän on vaikeaa pysyä paikallaan ja "kestää" sitä parisuhteen arkea. Tässä on siis paljon työsarkaa edessä...
|
|
|
tallennettu
|
aurinko leijona nouseva skorpioni kuu neitsyt merkurius leijona venus leijona
|
|
|
Solararc
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #114 : 08.06.2006 21:35:27 » |
|
No KAKSOSISSA ja huoneessa 9! Olen tulkinnut tämän kohdallani kokemuksen syvällä rintaäänellä, että puntti vipattaa vähän joka suuntaan. Ja samaan aikaan. Moneen suuntaan!!! Eli sellaista hetkessä elämistä, kauneudesta ja tunteesta nauttimista, sisäisen maailman laajentamistakin kokemuksien kautta. (Toki tuo viimeinen kommentti voi kyllä tulla muistakin elementeistäni Sidonnaisuus ahdistaa (Venus sekstiili Uranus, Mars) ja haluan olla vapaa kuin taivaan lintu. Mutta kuitenkin yhdessä jonkun toisen lokin kanssa. Tai rantasorsan, tai minkä tilhen tai tintin kanssa tahansa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #115 : 14.06.2006 15:05:46 » |
|
Minulla on venus kaloissa ja se selittääkin paljon miksi koen niin voimakkaasti tunteet, erityisesti rakkauteen liittyvät. Olen unelmoiva, eskapistinen ja kehitän suuria toiveita ja odotuksia, kunnes lopulta putoan naama edellä maanpinnalle . Ripaus realismia ja tämä tyttö säästyisi monelta sydänsurulta. onko tuo nyt sitten Venuksen vika... mulla oinaassa, mutta samanlainen romantikko olen... : ja ikäänkin voi liittyä se haihattelu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pokaga
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #116 : 15.06.2006 00:09:28 » |
|
No tietysti se on venuksen tai muun planeetan vika, koska olemme astrofoorumilla! Ja mihinhän ikään tuo muuten liittyy, btw?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Askendentti Leijona Kuu Kauris Sininen rytminen käsi
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #117 : 17.06.2006 18:14:47 » |
|
ikään... 20+ ... (eli kolkyt )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #118 : 17.06.2006 23:11:28 » |
|
Puntaariin sit venukseni päätin laittaa Enpä tiiä et kuin se muhun vaikuttaa Mulla kun tuo ni päättämätön ja pähkäilevä olen : Itessäni nää jutut huomaan, mut huomaako muut..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Starita
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #119 : 21.06.2006 11:04:47 » |
|
Minulla Venus on Oinaassa ja 10. huoneessa aika väljässä yhtymässä Saturnukseen. Kuuni on Kauriissa 6. huoneessa eli Saturnus-vaikutusta on aika paljon.
Yleisesti ottaen en ole mikään nopea ihastumaan, tosin yhden kerran olen tuon "mennyt tekemään" ja kyse oli tähänastisen elämäni suurin rakkaus. Normaalisti etenen kaikissa ihmissuhteissa hyvin hitaasti, oli sitten kyse ystävistä tai seurustelusta, olen aika hidas tutustumaan ihmisiin.
Tuon Venuksen sijainti 10. huoneessa näkyy enemmän rakkausasioissa. Neljästä seurustelukumppanistani kaksi löytyi työpaikalta, yksi lähes työhön rinnastettavan harrastuksen parista ja neljännelläkin oli kytköksiä työhöni sukulaistensa ja tuttaviensa kautta, osa näistä kytköksistä oli tiedossa suhteen alussa ja osa on paljastunut vasta seurustelun loputtua. Ja kaikkien näiden miesten kanssa minulla on ollut yli 10 vuoden ikäero (Kuu Kauris kuulemma tällaista teettää).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|