Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Soitin selvänäkijälle  (Luettu 30335 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tuonainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 23.01.2006 10:42:57 »

Hei!

Minäkin soitin Terttu Sandholmille. Hyvä tyyppi. Jäi "hyvä" maku suuhun, vaikka jotkut asiat olivatkin aika rankkoja. smiley6600
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 23.01.2006 17:08:53 »

minä olen kysellyt asioita joskus kirjeitse, mutta vastaus on ollut aika ympäripyöreä, toki jotain lohdullista sanomaa mukana. Oisko teillä antaa tuo Terttu S:n numero, vaikka en aik. olekaan ollut palvelunumeroiden asiakas - taitaa tulla hintoihinsa??? Kiitos tiedosta  Cheesy
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 24.01.2006 22:30:35 »

Hei,

Minä kävin muutamia vuosia sitten Terttu Sandholmin vastaanotolla Sievissä. Hän ennusti minulle todella uskomattomia asioita ja näki ilmeisesti tuskallisiakin asioita, mutta ei niistä kuitenkaan tarkemmin kertonut. Vaikeat ajat ovat toteutuneet, totta tosiaan, ja niistä johtuen olen kyllä menettänyt toivoni ennustettujenkin asioiden suhteen. Olenkin joskus miettinyt kiikutinko rahani huijarille. En varmaankaan, taidan olla kärsimätön. On hienoa jos joku on saanut hänen kauttaan apua ahdinkoonsa.

edit: Tällä foorumilla ei saa julkaista puhelinnumeroita. Mikäli kyseistä yhtystietoa ei löydy Auttajalistalta, käyttäkää yksityisviestejä. Annikki
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 22:53:49 kirjoittanut Annikki* » tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Mirjam
Vieras
« Vastaus #18 : 24.01.2006 23:40:13 »

Niin se menee...  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 25.01.2006 12:41:26 »

Koska oot jellona.

Muut menee  jupiter kohti vaiko ehkä  juno hmm.. olis mulle uutta... kuka  saa mut kii..  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 26.01.2006 17:49:30 »

Hei!

Voisitko Daria (tai joku muu) laittaa minullekin numeronsa yksärillä? Paljonko puhelu maksoi?
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 20.04.2007 19:35:12 »

Jospa valitsisi heilurilla näkijän.. menisin mieluummin naamatusten kuin puh.  Wink 15 kk sitten kirjoitin tänne, kyselin tosiaan silloin aika tunnekuohussa, nyt tyynesti. Kuten sanottu, se mikä on tulossa, sen on tultava. Ja me luomme tietty tulevaa joka hetki.  Kiss

(http://www.matton.fi/t/150/DP/DP1794092.JPG)
« Viimeksi muokattu: 20.04.2007 19:47:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K.SA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 22.04.2007 20:45:14 »

Hei,
Voisiko joku ystävällisesti laittaa Terttu Sandholmin numeron minulle yv:nä.

Tuli voimakas tunne soittaa hänelle...

Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu
Piia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 23.04.2007 07:55:55 »

Voisiko joku laittaa minullekkin Sandholmin Tertun numeron yv:nä?
Kävin tuolta auttajalistalta kattelemassa, mutten löytänyt sieltä...
Kiitos jo etukäteen. smiley6600
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 27.04.2007 09:22:03 »

Ei ne näkijät muuten aina ihan väärin puhelimessakaan näe, eräskin vain näki että on ollut iso pettymys minulla, johon panostin (mies) ja sanoin heti, että näin on ja siitä nyt ei voi mitään tulla. Enkä ollut sanonut hänelle mitään tästä.

Miellyttävä ääni hänellä oli.

Sanoi mielenkiintoisesti että hänellä ystävä, joka antaa maailmalle paljon, mutta omissa asioissa tyhjää. Ja että jokin hankala kohta minun on vielä selvitettävä (ennenkuin joku ihminen kenties elämään tulee). Ja juuri kuten itse tunsin ei keväällä, ei kesällä, vaan aikaisintaan vuoden vaihteessa. Jos siinäkään vaiheessa ei kukaan sielu tunnu rakkaalta- erityisrakkaalta- täytyy ilmeisesti lisätä tehoa ihmiskunnan rakastamisessa..  Wink  smitten (tai sitten vain maadoittua mansikkamaille)(meinasi unohtua se itsensä rakastaminen tässä)

En tiedä lukevatko omia ajatuksiani jos kysyn, mikä työjuttu alkaa toimia paremmin tulevaa ajatellen, yksi vai toinen. Joskushan sanotaan että ihmistä johdatetaan, itselle sopii TOISTAISEKSI pari projektia päällekkäin, mutta talousvastuuta en ota molemmista.

Eli joko hän myötäili omia ounastelujani tai sitten näki neljä asiaa oikein. Ainakin kaksi asiaa tiedän jo ja muita odottelen/teen töitä niiden eteen.

(http://www.matton.fi/t/150/MC/HW10192.JPG)
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 11:03:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Pimpula
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 08.05.2007 09:37:31 »

::)Miepä haluan tähän laittaa hyvän ennustajan sivun, kun itse käytän alituiseen häntä.  :smiley6600
http//www.mandalatarot.net
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #26 : 08.05.2007 14:18:06 »

Kävin katsomassa mandalatarotin sivuja ja taas kerran jäin miettimään miksiköhän selvänäkijät eivät voi toimia omalla nimellään. En löytänyt sivuilta henkilön nimeä ja minusta ei ole kiva ottaa yhteyttä ihan sokkona. Se tuntuu siltä kuin ostaisi sian säkissä. En minäkään voi töissä nimettömänä toimia.  Angry
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 21.05.2007 13:14:37 »

Voisiko joku ystävällinen laittaa minullekin Terttu Sandholmin numeron yv:nä?

Kiitos!  smitten
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 22.05.2007 09:01:36 »

Edelleenkin kaipailen Tertun numeoa...

Asialla olisi hieman kiire.
tallennettu
taustakuva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 22.05.2007 12:08:25 »

Hei!

Saisinko minäkin Tertun numeron yksärillä?

Kiitos Paljon  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: