Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 21.01.2006 20:18:32 » |
|
Hmm... No, ihan sama.. *huokaa helpotuksesta* Jos he ovat siellä vain viikonlopun lomalla ja maanantaina kuvasi jo siellä koreileekin....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 24.01.2006 16:52:35 » |
|
Sain lähetettyä sen mun kuvan sinne, tuli jo kiitosviesti... Nyt vaan odotan täristen, koska se mun nassu sinne ilmestyy...*jännittää* :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riikka
Satunnainen astroilija
"Keltainen Kosminen Siemen"
|
|
« Vastaus #33 : 26.01.2006 20:29:21 » |
|
Jeij! Astrofaces laittoi kuvani sinne ja vieressäni komeilee joku mies. Ketkä muut ovat sinne laitaneet kuviansa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tipsuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 03.06.2006 23:16:17 » |
|
Pukeudun juhliin lähtiessäni aina melkein röyhelöpaitoihin ja kenkiä kaapissani on enemmän kun 40. Olen lyhyt ja sopusuhtainen, jalkani ja käteni tuntuvat suhteettoman pitkiltä muuhun vartaloon. Silmäni ovat suuret ja ruskeat. Ja aurinkoni oli siis...tittidii... kaloissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kuikelo
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #35 : 13.06.2006 09:16:31 » |
|
Olen hoikka (lapsena laiha), kapea ruumiinrakenne (hartiat leveämmät kuin lantio), kasvot soikeat, hiukset ovat kirjavat on vaaleita raitoja omasta takaa (en ole koskaaan värjännyt),en ole erityisen pitkä, mutta sisaruksista pisin. Olen notkea ja liikun mielelläni.
Aurinko Jousimies, nousu Kaksonen, kuu Neitsyt. Olen luultavasti aika nousukaksosen näköinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 13.06.2006 12:08:12 » |
|
<---- Tuossa avattaressanihan kuvani jälleen möllöttää, ottaen teistäkin kuvan kameralla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #37 : 18.06.2006 19:58:47 » |
|
moix, mä olen kans ajat sitte käyny lisäämässä pällinaamani astrofaceen, kuva on tosin n 4 v vanha mutta ainoa minkä sillä hetkellä löysin, tänä päivänä olen pitkähiuksinen. Mun kuva löytyy , ja :askendentti:kauris. Mä olen kuullut että mc:n merkki vaikuttaisi ulkonäköön (se mitä näytän ulkomaailmaan) ja mulla mc on jousimiehessä, ja kumma kyllä moni luulee mua jouskariksi. Sitten olen kuullut puhuttavan myös 2.huoneen merkistä mikä varsinaisesti viittaisi kroppaan, tiedä häntä mutta mulla 2.kärki on vesimiehessä (tasahuonesysteemi).
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Nomadi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #38 : 18.06.2006 21:47:53 » |
|
Mä en nyt oikein jaksa tähän kauhesti uskoa. Olen perinyt kasvonpiirteeni vanhemmiltani, joilla on ihan eri merkit kuin mulla. Sama pätee broidiin....
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies "Sit on my face and tell me that you love me."
|
|
|
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #39 : 19.06.2006 08:14:18 » |
|
Kuikelo, kuulostat aika samanmalliselta kuin minä. No mun hartiat eivät ehkä just ja just ole leveemmät kuin lantio, kai ne aika samassa menee, mutta noin niinkun naiseksi olen aika harteikas ja kapealanteinen. Välillä ollut vähän anorektinenkin, mutten silloinkaan näyttänyt tosi laihalta koska olen niin lihaksikas. Raajat on melko pitkät suhteessa muuhun kroppaan, kämmenet pienet mutta sormet pitkät jalkaterät sellaset kokoa 36... : Hiukset luonnostaan hieman oranssehtavankullanhiekantummanvaaleet, raidalliset myös. Ajattelin vaan kun mulla on samoja merkkejä kun sulla, eri järjestyksessä vain, au kaksonen, kuu kauris, nousu jouskari.
|
|
|
tallennettu
|
This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 27.08.2006 15:39:49 » |
|
http://www.librarising.com/astrology/index.htmlihan hauska sivusto jossa on kuvia julkisuuden henkilöistä nousumerkkien ja kuu yms merkkien perusteella. kiinnostaa katsoa kuinka ne näyttävät vaikuttavan. jos tiedätte muitakin linkkejä vastaaville sivuille missä näkee kuvia luokiteltuna astron mukaan, siis tuon astrofacesin lisäksi, niin otetaan linkkejä innolla vastaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 27.08.2006 21:08:33 » |
|
Tuo oli tosi hauska! Varmaan irtoisi tästä juttua tuolla julkkiskartat-alueella enemmänkin. Oli aika yllättävää muuten että noissa oli peräti kolme aurinko miestä joita fanitin lapsena (siis iässä 9-12vee.. joo, yksi oli Lennon) aivan kuumeisesti : . Itse olen siis nousu-vaaka Ja eipä tuo hra Mortensenkaan ihan ladonseinältä silmissäni näytä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 28.08.2006 00:34:42 » |
|
joo, minäkin olen nousu kaksosena fanittanut tavalla toisella kaksoset merkkisiä muusikoita/esiintyviä taiteilijoita...ja jousimiehiäkin siellä täällä, kuitenkin sama polariteetti. itseasiassa olen huomannut vähän samaa muissakin, esim tietämissäni teinitytöissä (itsehän olen henkisesti ikiteini : ) nouseva vesimies fanittaa vesimiestä...oli varmaan jokun muukin esimerkki, joo eräs nouseva skorpioni diggaili kovasti björkiä, ja nouseva vaaka pj. harveytä... onkohan siinä joku juttu, voisi ollakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Astrobug
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #43 : 28.08.2006 09:22:19 » |
|
Oho, olipas jännä sivu tuo Astrofaces.com. Löysin sieltä pikkuisen itseni näköisiä.
|
|
|
tallennettu
|
(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
|
|
|
Camisha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #44 : 28.08.2006 12:23:06 » |
|
Niinpä, aika hauska kuvajuttunen, mutta jätän kuvan laittamisen sillä avatar puhuu kuvanpuolesta.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva: Neitsyt Aurinko: Oinaassa Kuu: Ravussa Merkurius: Oinaassa Venus: Oinaassa Mars: Kaloissa
|
|
|
|