Mulla on T niiku tissit eikä pienet ja siitä olen aina tuntenut ärsytystä että kun on kapeat lanteet ja muutenkin hoikka, niin sit on nuo tissit ja 70 ympäryksellä d tai dd..Voih! (Ja kun olin raskaana, ja imetin puoli vuotta, mitä nöyryytystä..)
Onneksi ikä on tuonut jotain tasapainoa että rinnat on hieman pienentyneet ja olen saanut kauan kaivattua täytettä takalistoon ja jalkoihin. (Kiitos treenaamisen myös)
Hartiat leijonamaiset, lihasta tulee helposti joskin nyt on kausi ettei voi treenata kun ei palaudu millään ja paikat on heti jumissa.
Muuten olen hoikka enkä meinaa lihota millään paitsi vatsanseudulta
Paitsi nyt vanhempana hieman helpottaa (Onko sit pääkopan sisällä vai mitä lie)
Hiukset tummanvaaleat missä kampaajan mukaan "kullanväristä" pigmenttiä, mun mielestä kyllä punertavaa. Muutama vuosi sitten laitoin ensimmäisiä kertoja vaaleita raitoja hiuksiini ja nyt ne ovat vaikutukseltaan yhä vaaleammat ja vaaleammat mitä aikaa kuluu
?
..Nuorempana värjäsin niitä eri punasävyillä..
Tappi olen
, 1.huoneen
Kasvot taitaa olla kolmionmuotoiset, silmät hasselin väriset ja nenä on omituinen, mun mielestä iso, joidenkin mielestä pysty..ja huulet täyteläiset ylähuuli isompi ku ala
, pieni leuka.
Kuulema koppavan ja vihaisen näköinen, ja katse tapittava..Itse ajattelen että olen ehkä päättäväisellä tai ajoittain surullisella katseella varustettu..Tiedä sit.
Kädet pitkät , ja sormet pitkät ..ei kai muuta.