olen aurinko kalat ja neptunus on aika lähellä askendenttia, olisikohan se nousussa?
no, silmäni ovat hyvin pehmeän näköiset ja melko suuret,hämmästyneet. käytän toisinaan meikkiä peittääkseni ilmettäni - pitääkseni etäisyyttä ihmisiin jotka kuvittelevat tietävänsä minusta yhtäsun toista vain katsomalla pehmeää ulkonäköäni. vedän puoleeni jos jonkin sortin vipeltäjiä, jotka haluavat avautua...
eros taitaa olla yhtymässä askendenttiin myös. se on sitten varmaan oma tarinansa se.
tulta ja ilmaa kartassa eniten, rapu, neitsyt ja kauris puuttuvat kokonaan. luonteeni on astrologian mukaan hyvin sosiaalinen - kai se pitää paikkaansakin. olen huomaavainen, mutta jostain syystä huomaavaisuuteni suomen maassa on tulkittu toisinaan typeryydeksi...
ryhmätilanteissa toimin vaistomaisesti kooten ja tasapainottaen. pidän nauramisesta. minulla on hersyvä, polveileva ja äänekäs nauru. viimeaikoina minussa on saanut vallan indivisualistisempi puoli (transiitti uranus aspektoi keskitaivasta?) ja se on vaikuttanut myös ulkoiseen olemukseeni. olen tullut vähemmän miellyttämisenhaluiseksi käyttäytymisessäni. olen alkanut myös suuttua helpommin ja tulisemmin. (mistähän sekin johtuu?) pyrin kuitenkin ilmaisemaan suuttumukseni rakentavasti, enkä halua tahallani loukata. Monet suomalaiset piilottelevat julkisesti erimielisyyksiään, ja pienissä porukoissa sitten valittavat. Minä en pysty tähän enää- vaan jos vastapuoli vaikuttaa yhtään vastaanottavaiselta, pamautan julkisesti mielipiteeni ja myös tunteeni ilmoille. Taitaa olla epäkalamaista? (vettä ei olekaan kuin se aurinko, ja keskitaivas)
Eikös se nousumerkki vaikuta ulkonäköön tai olemukseen? nousumerkkien piirteisiin en ole tutustunut. liittyisikö se nousevaan jousimieheen että vartaloni on aika "muodokas" , suhteellisen hoikka ja liikunnallinen kuitenkin? Lihomistaipumusta on selvästi havaittavissa, mikä selittyy sillä että olen tukahduttanut onttoa oloani suklaalla. Kävelytyylini on rento, mutta määrätietoinen, ja minua on syytetty (oikeasti) siitä että lantioni "keinuu"(kuulemma lihaksistossani on jotain vikaa!, mutta luulen että se johtuu siitä että on suht kapea vyötärö ja iso perse) , sekä siitä että minulla on liian hyvä ryhti (kuulemma rinnat tulevat liikaa esiin!) ja jalkaterät tahtovat väkisin avautua vähän hessu hopomaisesti, luonnollinen aukikierto lantiossa. tykkään kävellä rennosti, ympärilleni katsellen.
oinaista täällä oli paljon puhetta. olen nähnyt laihoja ja vähemmän laihoja, pidempiä ja lyhyempiä. isot mustat pupillit yleensä taitaa olla kaikilla
ja vaikea saada ( ainakaan tuntemiani) oinaita todella rentoutumaan, maatessaankin jännittävät. tarvitsisivat hierontaa aikalailla...
kuulostaa jotenkin astrologisesti järkevältä että kuu vaikuttaisi rintoihin. liitetäänhän se äitiyteen ja ruokintaan
itselläni kuu 4. huonessa härässä yhtymässä jupiteriin ja sekstiilissä venukseen. pidän kovasti rinnoistani. ne eivät mielestäni näytä kovin isoilta (en ole imettänyt, saa nähdä kuinka sitten jos saan lapsen, alkavat varmaan roikkua) mutta ympärysmitta on iso
yleisesti olemukseni on pehmeä, mutta samalla jäntevä ja eloisa.
aikamoinen selvitys tuli tehtyä