Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SUORAAN SYDÄMESTÄ  (Luettu 5182 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 19.10.2008 20:16:10 »

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut ja kanavoinut Valerie Donner ( www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 17.10.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakas maajoukko,.......

Viesti hopi-vanhimmilta

Nimeni on Kymberlee Ruff. Olen etniseltä taustaltani cherokee, mutta isoisä Martin Gashweseoma adoptoi minut hopi-heimoon. Minulle on annettu suuri kunnia olla "hopi/tiibetiläisprofetioiden kantaja".

Isoisä Martin pyysi minua kertomaan maailmalle maan muutoksista ja siitä puhdistamisajasta, jossa parhaillaan olemme. Tiibetiläiset kutsuvat tätä "rappeutumisajaksi". Kaikesta mitä uutisissa tapahtuu, on ennustettu tuhansia vuosia. Olemme lähtemässä neljännestä maailmasta ja astumassa viidenteen maailmaan.

Olen nähnyt kuluneella viikolla unta siitä, että olen ollut "kivassa" isoisä Martinin kanssa ja hän on pyytänyt minua kertomaan maailmalle aiheesta "Tietäkää, missä vetenne on".

Isoisä Martin haluaa minun uskoakseni kertovan, että riippumatta siitä, miten epätoivoiselta maailma näyttää tällä hetkellä, kaikki menee ohi ja kokonaan uusi elämäntapa odottaa meitä. Kaikki tapahtuu Äiti Maan puhdistamiseksi "kaksisydämisistä ihmisistä" ja maapallon palauttamiseksi "yksisydämisille" ihmisille, kuten alussa oli.

Pääsemme kaikki tämän läpi. Aivan pahimmillaan meillä voisi olla lyhyt kaaosaika, jos ihmiset menevät paniikkiin. Voimme vielä välttää tämän. Unissa isoisä Martin kehottaa minua kertomaan ihmisille: "Tietäkää, missä vetenne on". Uskon tämän tarkoittavan sitä, että meidän pitäisi varata vettä, purkkiruokaa ja rahaa auttamaan meitä eteenpäin vähän aikaa, jos kaaokseen joudutaan.

Juttu on näin. Olen asunut Kaliforniassa yli 28 vuotta, joten minulla on AINA ollut kolmen päivän varasto välttämättömyyshyödykkeitä, kissanruokaa, taskulamppuja ja jopa pieni paristoilla toimiva ilmansuodatin kaloilleni! Tietäkää, että tässä on KAIKKI, mitä tapahtuu.

Pääsemme näiden vaikeiden aikojen läpi suurenmoiseen aikaan, jolloin meillä on paljon iloa ja onnellisuutta. Odotan sitä innolla. Olen itse asiassa melko kiitollinen tällä hetkellä. Tunnen kunniaksi elää historiallisesti näin tärkeänä aikana.

Haluan jakaa oheisen runon, jonka on kirjoittanut edesmennyt isoisä Thomas Banyacya Seniori, joka oli isoisä Martinin rakas ystävä, kunnes hän kuoli vuonna 1999.

Asqauli,
Kymberlee

Hopi-rukous

"Olette kertoneet ihmisille, että tämä on yhdestoista hetki.
Nyt teidän on mentävä takaisin kertomaan ihmisille, että tämä on se hetki.
On harkittava asioita.
Missä elät?
Mitä teet?
Mitä ovat suhteesi?
Missä on vetesi?
Tunne puutarhasi.

On aika puhua totuuttanne,
luoda yhteisönne,
olla hyvä toisillenne
ja olla katsomatta itsenne ulkopuolelta johtajaa.
Tämä voisi olla hyvää aikaa!

Virta kulkee nyt hyvin nopeasti.
Se on niin voimakasta ja nopeaa, että on niitä, jotka pelkäävät.
He pitävät kiinni penkereestä.
He tuntevat, että heidät revitään hajalle, ja he kärsivät kovasti.

Tietäkää, että virralla on määränpäänsä.
Vanhimmat sanovat, että meidän on päästettävä irti penkereestä, työnnyttävä keskelle virtaa, pidettävä silmämme auki ja päämme vedenpinnan yläpuolella.
Katsokaa, keitä on siellä kanssanne, ja juhlikaa.

Tänä historian aikana meidän ei pidä ottaa mitään henkilökohtaisesti -
vähiten itseämme.
Koska sillä hetkellä kun teemme näin, henkinen kasvumme ja matkamme pysähtyy.
Yksinäisen suden aika on ohi.
Kokoontukaa yhteen!

Hävittäkää kamppailumaailma asenteestanne ja sanastostanne.
Kaikki mitä teemme nyt, on tehtävä pyhästi ja juhlien.
Olemme niitä, joita olemme odottaneet."

Ennuste 14.10.2008

Monet teistä ovat luultavasti kuulleet kanava Blossom Fairchildin ennustuksesta, että Galaktisen liiton erittäin suuri alus ilmestyisi eteläiselle pallonpuoliskolle 14.10.2008 ja pysyisi siellä kolme päivää. Monet muut ihmiset olivat samaa mieltä hänen kanssaan ja tämän odotettiin kovasti tapahtuvan. Minulla on myötätuntoa tätä kanavaa kohtaan. Hän sanoi YouTube-videolla tänään, ettei hän tiedä, miksi sitä ei tapahtunut, ja että hän on järkyttynyt. Hän sanoi muutamien ihmisten kehottaneen häntä tapaamaan itsensä, koska sitä ei tapahtunut. Kuvitelkaa, miltä hänestä tuntuu.

Tämä muistuttaa minua siitä, mitä tapahtui 12 vuotta sitten, kun eräs toinen kanava ennusti massalaskeutumista tietylle päivälle, eikä sitä tapahtunut. Hän ei koskaan saanut tietää, miksi sitä ei tapahtunut. Uskoin tätä henkilöä ja tein hänen kanssaan töitä tuolloin. Muistan, miten jotkut ihmiset lakkasivat maksamasta laskujaan tai käyttivät yli luottokorttinsa, koska he ajattelivat lähtevänsä aluksiin. Yksi henkilö jolla oli parantumaton syöpä, soitteli jatkuvasti toivoen, että massalaskeutuminen tapahtuisi pian. Eräs vanginvartija New Jerseystä kertoi asiasta ihmisille töissä ja nämä laittoivat hänet lomalle psykiatrisen konsultoinnin kera.

Noissa olosuhteissa annoimme kaikki voimamme pois. Se oli suuri oppitunti. Kyllä, uskon, että saamme lähemmän yhteyden avaruusveljiimme ja -sisariimme. Se voi tapahtua tänä vuonna tai sitten ei. Eilen illalla kanavoidessani Miraa, hän kysyi kurssilaisilta, uskoivatko he niin, että Galaktinen liitto antaisi määrättyjä päivämääriä, ja he päättelivät, ettei antaisi. Ensinnäkään, se ei olisi heiltä kovin fiksua, eihän? Mitä ajattelisitte USA:n sotavoimien tekevän, jos odotettaisiin sellaista tapahtumaa?

Sitä ei saada selville helposti, törmäsikö Blossom Fairchild pimeisiin voimiin sellaisen mahdollisuuden kumoamiseksi, tapahtuiko kaikki häiriötekijöiden luomiseksi vai päätettiinkö se tehdä jonain muuna aikana ja meitä valmisteltiin siihen. Toivon, että olemme kaikki oppineet tästä olemaan varovaisia ennustusten ja tarkkojen päivämäärien suhteen. Olemme edelleen 3D:ssä ja meidän on oltava vastuullisia. Päänsä pantiksi laittaminen on riskaabelia ja sen mukana kulkee myös vastuu. Toivon, että voimme kaikki antaa anteeksi Blossomille ja itsellemme sen, että kohotimme toivomme korkealle tietyn saapumisajan osalta. Kontakti tulee tapahtumaan jumalaisen oikealla ajoituksella.
..... TEKSTI JATKUU OSOITTEESSA
« Viimeksi muokattu: 19.10.2008 20:19:31 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.10.2008 21:40:55 »

Ohoh! Huh

Tulee mieleen Osmo Rauhalasta kertova dokumentti, jossa hän vieraili hopi-intiaanien luona. Osmohan on huolestunut maailman vesistä myös.

Se miksi hän sinne meni, teki pitkän matkan, on, että olikos se nyt New Yorkin kadulla joku mies oli tullut ja kertonut hänelle, että hän tulee pian tapaamaan Martin-nimisen hopishamaanin ja hänellä on asiaa.

No Osmohan lähti matkalle. Mutta valitettavasti ei tavannut Martinia, vain sai terveisiä häneltä ja tapasi muita shamaaneja.

Osmo Rauhalan kotisivuilla on varmasti tästä lisää...

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2 : 20.10.2008 16:20:09 »

Ohoh! Huh

Tulee mieleen Osmo Rauhalasta kertova dokumentti, jossa hän vieraili hopi-intiaanien luona. Osmohan on huolestunut maailman vesistä myös.

Se miksi hän sinne meni, teki pitkän matkan, on, että olikos se nyt New Yorkin kadulla joku mies oli tullut ja kertonut hänelle, että hän tulee pian tapaamaan Martin-nimisen hopishamaanin ja hänellä on asiaa.

No Osmohan lähti matkalle. Mutta valitettavasti ei tavannut Martinia, vain sai terveisiä häneltä ja tapasi muita shamaaneja.

Osmo Rauhalan kotisivuilla on varmasti tästä lisää...

Heii  Cheesy miekin näin kyseisen dokumentin  ... männä kesänä. Siis Osmo Rauhalasta. Oli mielenkiintoinen tarina ...  smitten

tässä pari linkkiä O.Rauhala ... 
http://merjaelisabeth.nettisivut.fi/artikkeleita/lahikuvassa_osmo_rauhala/
http://www.voihyvin.fi/lehdenmakupaloja/article147860-1.html

http://www.sosiaaliturva.fi/mp/db/file_library/x/IMG/35045/file/OsmoRauhala6-2003.pdf
http://www.tampere.fi/ekstrat/taidemuseo/arkisto/rauhala/rauhala.htm
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 20.10.2008 18:05:18 »

Mielestani ensimmainen sana jo ensimmaisilla riveilla joka pilkahti mieleeni oli VASTUU-kaikesta mita teemme-meita varoitetaan rakastettavasti, jotta olisimme valmiita huomiseen, jotta ymmartaisimme luontoaidin tarkeyden, jotta ymmartaisimme todellisen rakkauden meidan jokapaivaisessa elamassa  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.10.2008 18:14:41 »

Myös Tiibetistä on tullut hieno dokumentti osina ' Vuosi Tiibetissä', jossa viimeisimmässä kerrottiin kuinka tiibetiläiset huoltavat eläimiä ja kasvillisuutta, että kaikki pysyisi tasapainossa. Kaunista, kaunista, mieheni kanssa sitä ihailtiin.  smitten

Siis suoraan ihmissydämellä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2008 11:56:11 »

olikohan tämä nyt sydämestä vai kanavoituna.

mitä ihmettä jotkut odottaa ufoilta? kuitenkin itse meidän hoidettava raha-asiat, maailman talous, ympäristö/tekniikka-asiat, politiikka jne..

en oikeasti ymmärrä tai koe ufojen tekevän mitään konkreettista. jos kaikki on jotain hienovaraista, niin kovinpa hienovaraista on.

Mitä ajattelisitte USA:n sotavoimien tekevän, jos odotettaisiin sellaista tapahtumaa?

*USan sotavoimathan eivät voi Galaktisen liiton aluksille mitään, mitä olen kuullut, eivät ohjukset voi 4-5d ulottuvuudesta ylöspäin oleville aluksille paljoakaan - käsittääkseni?

Toinen mahis jos GL nyt niin kovasti haluaa ilmestyä ja pitää ihan suurvaltojen armeijoja pelätä - ILMESTYIS NYT VAAN joka maan päälle mitään ilmoittelematta. Jos jotkut tarvitsevat shokkihoitoa, onhan SPR"! heh-

siitä vaan tuumasta toimeen. Odottelua on jo ollut, siis niillä jotka odottavat.

Minulle on parista otteesta tiedotettu että olen näissä planeettajutuissa mukana, 2 henkilöä puhunut menneistä elämistä yhdessä in space, sitten minut piti "vihkiä" tähän tietoon oikein "salassa" etten kertoisi muille, ja mitä vielä on tullut esiin sielutasolla (kun valitsin Maapallon).

Silti en oleta että alusten ilmestyminen muuttaisi mitään.

Ehkä pitää kysäistä missä mättää, miksi 3d tasolle ilmeneminen on niin mahdotonta ja silti lupaillaan. 
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 12:01:48 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 21.10.2008 12:10:48 »

NIIN siis tällaisia keskusteluja oli palstalla nimim soulin kanssa, kaivelin vanhoja arkistoja..

"Ensimmäisiä kirjoja ollaan jo kanavoimassa. Jos siis itse haluat. Ja niitä muuplaneettalaisia on tässä maapallon ympärillä pilvin pimein, mutta kun ylipäätään kukaan heitä ei näe. Jokunen sielu on luovuttanut heille ruumiinsa sopimuksesta, jotta nämä korkeatasoiset sielut ovat päässeet tänne auttamaan ihmisiä.

"Maapallohan on maailmankaikkeuden matalin planeetta. Jokunen matalampi on ollut, mutta ne on tuhottu. Koska maapallolla on tällä hetkellä joukko korkeita valo-olentoja, maapalloa on päätetty auttaa todella, ja sopeuttaa se maailmankaikkeuden muiden planeettojen joukkoon täysivaltaisena jäsenenä.

Työ on ollut valtava, mutta nyt ollaan siinä pisteessä, että maapallon päällä alkaa tapahtumaan ihmeitä. Maapallon henkinen taso oli alkupisteessään kolmannella energiatasolla, mutta tällä hetkellä olemme seitsemännellä.

Tietoni tulee Korkeimmalta, ja olen itsekin ollut mukana tässä maailmankaikkeuden muutoksessa. Maailmankaikkeudessa on ollut sotia, kun alkuperäinen Jumala/Luoja on taistellut vallan takaisin itselleen. Olen ollut mukana näissä sodissa poikieni kanssa, joten olen kaiketi Maailmankaikkeuden Sotapäällikkö. Ja yksi uuden ajan Jumalan edustajista maan päällä.

Uuden Ajan Jumala haluaa, että noin viiden vuoden kuluttua ensimmäiset muu-planeettalaiset voisivat astua maan pinnalle. Nythän se ei ole mahdollista, koska heidät tapettaisiin välittömästi, jos jokin limanuljaska (sellaisiakin on) tai ufo-mies tulisi vastaan."
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 12:19:51 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: