Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppanien kemiaa - vai toiveajattelua?  (Luettu 4815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 21.10.2008 17:46:56 »

Ajattelin kysyä täältä kokeneilta astroilijoilta apua kun omat taidot ei riitä...

Olen ystävystynyt mieheen, joka alkaa pelottavasti vaikuttaa olevan minulle Se Oikea. Siis ihan kriittisesti erittelevän neitsyen logiikalla tarkasteltuna  idiot2. Vetovoima, kommunikaatio, ymmärrys - kaikki pelaa välillämme ihan eri tasolla kuin muissa ihmissuhteissa. Olen koettanut vältellä tutkimasta tätä astrologisesti lähinnä siksi etten sortuisi haihattelemaan turhia, mutta kun sattumalta tuli tänään horoskooppimerkit puheeksi niin nyt viimein tähän on pakko upota syvemmälle... Yllättäen miehen pikatulkintakartalta tulikin esiin minulle ennestään ihan outoja juttuja: aurinko skorpionissa, samoin nousumerkki, kuu kaksosissa, merkurius ja venus jousimiehessä ja mars kauriissa! Kaikki analysointi/kokemukset/tieto näiden vaikutuksista tulisi nyt tarpeeseen, sillä tahtoisin todella selvittää miksi juuri tämä mies tuntuu tältä.

Tietysti tässä on mukana myös kolmiodraamaa (hän on varattu) ja suurehko ikäero (minä vanhempi) ja olen itse hiljattain eronnut pitkästä suhteesta (se oli härkämies). Kemia välillämme on aina ollut vahva, mutta kun tämä ystävänä pysyminen alkaa mennä epätoivoisen vaikeaksi jo, kun kumpikin haluaa enemmän. Tämä on kuin sulaa hulluutta, mutta ei ole liioiteltua sanoa että tunnen löytäneeni sielunkumppanin. Ja kun näin sanoo neitsytnainen, niin voitte uskoa että tämä ei ole rakkauden sumentama lauselma - pikemminkin tässä mietiskelen tyylilleni uskollisena uskaltaisinko antaa tunteelle mahdollisuuden!  Undecided

Ei tästä ole tarkoitus tehdä mitään parisuhdeanalyysiä, mutta heitelkää vapaasti ilmoille mitä kuviossa näette:
Minä siis aurinko neitsyt, nouseva kaksonen, kuu skorpionissa, merkurius neitsyessä, venus leijonassa ja mars ravussa. Olenkohan todella valinnut aina ennen ihan vääränlaisia miehiä (härkää, leijonaa ja oinasta on aina kartoilla paljon)?


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2008 12:28:06 »

en jaksa nyt kommentoida enempää, mutta engl kieliseltä palstalta tuli tieto että kaksoisliekkien ikäero on usein 15v ja ovat usein erilaisissa suhteissa jo, ja siitä se soppa alkaa.

no minulle ajankohtainen juttu, kun tuo nuori tapaus putkahti taas kuvaan enkä saa olettaa mitään, en edes muuta kuin paria viestiä. älä korosta sen miehen kanssa niitä kemioita ainakaan, se menee lukkoon 90% tapauksista.

on monia jotka voisi olla jotain.. välillä mietin onko se sittenkin "omaa energiaani" joka energisoi heidät, joiden kanssa olen.. vai onko se valo tai energia heissä. energiaa on kuitenkin oltava että kiinnostun.  angel

mutta opiskele asiasta lisää.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 13:05:16 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Marianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2008 10:33:48 »

Kiitos Yax-Balam!

Epäilen itsekin toisinaan, että kyse on omasta energiastani. Mutta kun koitan vetäytyä, mies ikään kuin heti "hakee" minut takaisin. Kuvainnollisesti puhuen. Hän on myös se, joka korostaa yhteyttämme ehkä enemmänkin.

Mietin, että miten tuo kaksoisliekkiasia selvitetään? Täällä ehkä on joku vanha keskustelu siitä jo?

Osaako joku tarkentaa mihin minun pitäisi keskittyä näiden planeettavaikutusten selvittämisessä? Ja jos itsellänne tai kumppaneillanne on samoja planeettoja, voitteko kertoa kiltit niiden ilmenemisestä käytännön esimerkkejä: Eli aurinko skorpioni, nouseva skorpioni, kuu kaksosissa, merkurius ja venus jousimiehessä ja mars kauriissa.

Hämmentävä tunne kun työmyyrä ei tiedä mistä päästä kaivelua aloittelisi!  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: