Tiigris
|
|
« Vastaus #30 : 11.04.2009 11:45:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #31 : 11.04.2009 12:16:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 11.04.2009 14:18:27 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.04.2009 14:34:13 kirjoittanut DolceVita »
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 11.04.2009 14:28:48 » |
|
mar 0 ven on eräs suhteen alkamisen merkki, varsinkin jos mars kulkee hitaasti, sanoisin että on ehkä enempi seksisuhde...mutta rakastuminen taitaa olla biologinen juttu, rakastut ja haluat lisääntyä...
Toi on sitä meikäläisenkin ajattelua ja päädyn sillä yleensä kyynisyyteen ja haluun toimia biologian vastaisesti. Mutta kyllä se rakastuminen on pelkkää lisääntymisviettiä mikä pistää ihmisen kuin ihmisen hulluksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #34 : 11.04.2009 16:39:05 » |
|
LYV, just näin!! wai miksi niin moni rakastuu "hullun" lailla, heti halutaan siihen lapsi ja kohta sitten erotaan kun huomataan ettei arki sovikaan...yleensä miehen elämään....jotenki niin kamalaa. En ole koskaan ymmärtäny tota että heti pitää mukula tehdä varsinkin kun seurustelua on ollut rapiat 3 kk.... Pelkkää bilsaa.
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #35 : 12.04.2009 11:57:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 12.04.2009 19:32:42 » |
|
Olen kade sun transiiteille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #37 : 13.04.2009 08:32:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #38 : 13.04.2009 09:57:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #39 : 13.04.2009 10:12:43 » |
|
Tämä aikana mulla oli olo kuin valeraskaalla. Olotilana on kuin hedelmällinen. Ehkä tuo aika saattaa olla se lupailtu aika suhteen lopulliselle syntymiselle ja jatkumiselle. Tunteet ovat olleet vahvan oloiset, siksi olen aika hämmentynyt. Tuona aikana tunne-elämäni heräisi valtavalla vyöryllä uudelleen esiin. Tunne on hieno ja koskettava.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #40 : 15.04.2009 08:13:03 » |
|
Puihin meni, sika sekin oli, siis tuo reilu kuukausi sitten tapaamani mies Mistä näitä mun elämääni tulee!??? Viimeisen 4,5 vuoden aikana KAIKKI siis aivan kaikki ja uskokaa pois niitä on monta (!) olleet jos jonkinlaisia pelureita, monta naista yhtäaikaa kuvioissa pyöritetty ei helvetti mahdu mun kaaliin, että eikö täällä maailmassa kukaan halua olla vain yhden kanssa tänä päivänä Ja miksi vedän puoleeni näitä hiippareita yhtä paljon kuin noita hämähäkkejä, joista ollaan toisessa topicissa puhuttu? Eipä noi ihanat transiititkaan ainakaan vielä sitten tuoneet "ihanaa rakkautta" tullessaan : On taas pureksimista tuossa, että ollaan niin helvetin ihanaa olevinaa, suunnitellaan mökkireissuja sun muuta ja lähetetään tekstareita että on ikävä sun viekkuun ja sitten ykskaks ollaan kuin jääkalikka, kun jää nalkkiin muistakin naisista samaan aikaan, että joo kyllähän tässä on vaikka mitä säpinää..olin ihan että WTF ?!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #41 : 15.04.2009 10:50:18 » |
|
Adele! Minä ainakin olen sen oppinut miehistä, että yhenkään kanssa ei kannata alkaa hetimiten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaihtaan esimerkiksi puhelinnumeroita saati riiustamaan. Nyt tämän miehen kanssa kenen kanssa olen tekemisissä, katson häntä kaukaa. Haluan kuin "seurata" mikä hän on miehiään. Nyt tuntuu kuin ei oltais ollenaan tekemisissä. Olen hänelle sanonut, että minä haluan tutustua ja katselle rauhassa, ja toivottavaa on että tämä toinen tajuaa sen. Puhuisinko tässä siis jonkin sortin koeajasta
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #42 : 15.04.2009 13:04:24 » |
|
harmi, Adele.. itsekin ajattelen että mitähän sitä on viimeisen 5 v aikana opittu näistä.. ainakin sen ettei miehiä voi ottaa vakavasti.. onneksi kaikki karisseet pois paitsi 1-2 kaverina ja pintahupina.. mitkähän transiitit olikaan taas, ehkei just romantiikkaan viittaavat..
niin ja kaikkien sielujenhan piti rakastaa kaikkia tms.. ehkä jossain toisessa sfäärissä sitten. tuntuu ettei ole 5 vuoteen kohdannut oikealla tavalla sellaista (vetovoima), jolla olisi henkistä tasoa. minulla siis se rapu on sen verran viaton, ettei osaa kunnolla pelata, enkä antaisi..
mutta ehtiihän tuota (äskenkin olin kokouksessa jossa oli pari kourallista miehiä).
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 13:27:36 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #43 : 15.04.2009 15:06:43 » |
|
Saturnalia: Todellakin väitän etten ole havainnut mitään epäilyttävää. Meillä on ollut ihanaa yhdessä, hän on suunnitellut kesää yhdessä kanssani sun muuta...eilen aamulla vielä sovimme tekevämme ruokaa tänään yhdessä...tänään hän on deletoinut minut täysin elämästään..jopa facebook-kavereista minut on poistettu arvatkaa miltä tuntuu, kun kuvittelin ihan todella, että hän on ihastunut minuun ja välittää minusta, tuntuu aika helvetin pahalta tajuta, etten merkinnyt mitään..että aivan sama. Se huijaus tuntuu kaikista paskimmalta. Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin star: mä en haluaisi katkeroitua ja alkaa ajattelemaan, että miehiä ei voi ottaa vakavasti, mutta luultavasti alan Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii.. huh
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #44 : 15.04.2009 15:09:44 » |
|
Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii.. huh Älkäämme koskaan luottaku miehiin Heti Ensisilmäyksellä. Meillä vissiin pitää olla kuin kotkan katse Nyt on Adelella opputekstissä oikeaa asennetta! Hyvä, hyvä!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|