Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Romantiikan transiitit  (Luettu 55353 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 15.04.2009 10:50:18 »

Adele! Minä ainakin olen sen oppinut miehistä, että yhenkään kanssa ei kannata alkaa hetimiten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaihtaan esimerkiksi puhelinnumeroita saati riiustamaan.

Nyt tämän miehen kanssa kenen kanssa olen tekemisissä, katson häntä kaukaa. Haluan kuin "seurata" mikä hän on miehiään. Nyt tuntuu kuin ei oltais ollenaan tekemisissä. Olen hänelle sanonut, että minä haluan tutustua ja katselle rauhassa, ja toivottavaa on että tämä toinen tajuaa sen.

Puhuisinko tässä siis jonkin sortin koeajasta Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 15.04.2009 13:04:24 »

harmi, Adele.. itsekin ajattelen että mitähän sitä on viimeisen 5 v aikana opittu näistä.. ainakin sen ettei miehiä voi ottaa vakavasti.. onneksi kaikki karisseet pois paitsi 1-2 kaverina ja pintahupina.. mitkähän transiitit olikaan taas, ehkei just romantiikkaan viittaavat..

niin ja kaikkien sielujenhan piti rakastaa kaikkia tms.. ehkä jossain toisessa sfäärissä sitten. tuntuu ettei ole 5 vuoteen kohdannut oikealla tavalla sellaista (vetovoima), jolla olisi henkistä tasoa. minulla siis se rapu on sen verran viaton, ettei osaa kunnolla pelata, enkä antaisi..

mutta ehtiihän tuota (äskenkin olin kokouksessa jossa oli pari kourallista miehiä)
.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 13:27:36 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 15.04.2009 15:06:43 »

Saturnalia: Todellakin väitän etten ole havainnut mitään epäilyttävää. Meillä on ollut ihanaa yhdessä, hän on suunnitellut kesää yhdessä kanssani sun muuta...eilen aamulla vielä sovimme tekevämme ruokaa tänään yhdessä...tänään hän on deletoinut minut täysin elämästään..jopa facebook-kavereista minut on poistettu  Huh arvatkaa miltä tuntuu, kun kuvittelin ihan todella, että hän on ihastunut minuun ja välittää minusta, tuntuu aika helvetin pahalta tajuta, etten merkinnyt mitään..että aivan sama.  Cry
Se huijaus tuntuu kaikista paskimmalta.
Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin  Wink

star: mä en haluaisi katkeroitua ja alkaa ajattelemaan, että miehiä ei voi ottaa vakavasti, mutta luultavasti alan  Grin  2funny

Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii..

huh  buck2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 15.04.2009 15:09:44 »

Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin  Wink

Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii..

huh  buck2

Älkäämme koskaan luottaku miehiin Heti Ensisilmäyksellä. Meillä vissiin pitää olla kuin kotkan katse Wink

Nyt on Adelella opputekstissä oikeaa asennetta! Hyvä, hyvä! smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 15.04.2009 15:25:27 »

onko se katkeraa?  Cool

minusta se on hyvä oppi sen jälkeen kun sielukumppanit on ottanut henkeen ja vereen ja 102%sti, että ei ota enää niin vakavasti, sama elämän kanssa.. kannattaisikohan minun lakata ap karttojen seuraaminen kokonaan? kun ajattelen että jotain tapahtuu vasta ens vuoden lopulla,  aurinko seiskassa, tosin en mitenkään jaksa ottaa suhteita tosissani, nyt ainakaan. (miten muiden transiitit nyt) humoristihan sen tyypin pitää olla, mutta miten suhtautua tunteisiin? jotka tulee ja menee? niin Adele eiköhän sinullakin tule ja mene, taisit törmätä narsistiin tms? harmi tosiaan..

Cool
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 15:34:30 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 15.04.2009 15:34:35 »

mä en nyt vaan jaksa ottaa näitä miesasioita tolla sielunkumppanitasolla .... Smiley

Yritän nyt vain suhtautua ihan Sinkkuelämää tyyliin  2funny

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 15.04.2009 15:35:26 »

noh, sitten et ole ehkä kokenut sitä oikeaa, tai Niitä energioita.. 

on muuten tosi huojentavaa olla itsekseen välillä, matkailla ja huvitella..

minä koetan ottaa Las Vegas elämää-tyyliin..
  Wink

Ihmisten välinen karma on tarvinnut luoda vuorovaikutustilanteessa, joka johtaa ratkaisemattomiin tunnekysymyksiin. Ja ratkaisemattomia tunnekysymyksiä on kahden ihmisen välillä kera sopimuksen, että he eivät ole kiinnostuneita selvittämään niitä tai saavuttamaan värähtelyä, missä ne voidaan selvittää anteeksiannon tai energiamuutoksen avulla. Näin ollen, kun olette valmis lopettamaan karman jonkun kanssa, sen on loputtava omalta osaltanne eli te ette ole enää tekemisissä karman kanssa ettekä voi jatkaa sitä. Jos se ei lopu, niin näin tapahtuu siksi, että olette sopineet tuon toisen ihmisen kanssa - tietoisesti tai tiedostamatta - että te ette ole valmis sen loppumiseen.

« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 16:14:01 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 15.04.2009 16:15:42 »

Puihin meni, sika sekin oli, siis tuo reilu kuukausi sitten tapaamani  rapu mies  Sad
Mistä näitä mun elämääni tulee!??? Viimeisen 4,5 vuoden aikana KAIKKI siis aivan kaikki ja uskokaa pois niitä on monta (!) olleet jos jonkinlaisia pelureita, monta naista yhtäaikaa kuvioissa pyöritetty  Huh
ei helvetti mahdu mun kaaliin, että eikö täällä maailmassa kukaan halua olla vain yhden kanssa tänä päivänä  tickedoff
Ja miksi vedän puoleeni näitä hiippareita yhtä paljon kuin noita hämähäkkejä, joista ollaan toisessa topicissa puhuttu?
Eipä noi ihanat transiititkaan ainakaan vielä sitten tuoneet "ihanaa rakkautta" tullessaan  :Smiley
On taas pureksimista tuossa, että ollaan niin helvetin ihanaa olevinaa, suunnitellaan mökkireissuja sun muuta ja lähetetään tekstareita että on ikävä sun viekkuun ja sitten ykskaks ollaan kuin jääkalikka, kun jää nalkkiin muistakin naisista samaan aikaan, että joo kyllähän tässä on vaikka mitä säpinää..olin ihan että WTF ?!!

Paska mäihä Adele

Mutta romantiikan transiitit ovat yhtä lailla ohimeneviä
kuin mitkä tahansa muutkin kierrot
eli paljoakaan painoa pelkästään niille en laittaisi..
Ehkä tuolla häiskällä tai sinulla tai molemmilla oli h-hetkellä päällä jokin
"ihana kuvio" joka poistuessaan sitten puhalsi liekit sammuksiin..

Eli älkää nyt pelkkiin transiitteihin luottako:

-Utsikaa sen kumppani-ehdokkaan syntymätiedot ja vertailkaa omaan karttaan,
sillä synastria/kompostio-aspektit ovat yhtä pysyviä kuin nataali
joten painotukset niillä kartoilla kertovat suhteen luonteesta ja kestosta
paremmin kuintransiitit.

tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 15.04.2009 16:25:33 »

Joo kyllä mä hänenkin syntymäaikansa ongein...tosin ilman kellonaikaa, joten siitä paljon sitten iloa ollut.
Ja toki tiedän ja ymmärrän tuon transiittijutun..ja ylempänä on mun "romantiikan transiitteja" mainittukin  Grin
Ja edelleenkin se  uranus killuu  aspect_con  venus ja MC:hen...
Pitää myös muistaa, että  venus han perääntyy...että ei ihme, jos ei ollut kestävää laatua tuo "suhde".
Ai niin ja tyyppi oli muuten  aurinko rapu  kuu kaksoset  Tongue

Olen samaa mieltä, että enempi annan painoa synastrialle tai kompositiokartalle kuin transiitteihin, mutta onhan noilla transiiteillakin merkitystä..ainakin hetkellistä.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 15.04.2009 16:28:22 »

rapu kuule luikkii tulimerkkejä pakoon.. vaikka mietin näin venus retron aikana vuoden takaista tilannetta "voimme aina valita uudestaan" - niin onko paluuta - minulla ja  aurinko rapu  askendentti  vaaka  on komposiittikartan seiskalla aina vaan noususolmu ja chiron ja 11  aurinko  venus , eli yhteys saattaa jatkua.. periaatteessa ilahdun aina tyypin yhteydenotoista ja hän kuulostaa vilpittömän kiinnostuneelta siitä mitä teen, but.. hupisuhde mikä hupisuhde.. siis ensimmäinen suhde joka jatkuu jonkunlaisena! muiden kanssa ei ole voinut olla ystävä.  (olin just siis menossa matkalle kun se viimeksi otti yht.) 

kaksoset ilmeisesti kyllästyi selostamaan mutta  oinas ei, minulla on itse asiassa idea oinaalle. sen voisi toteuttaa kanske.

kokeile  leijona   jousimies
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 16:39:26 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 15.04.2009 16:51:03 »

Adele! Minä ainakin olen sen oppinut miehistä, että yhenkään kanssa ei kannata alkaa hetimiten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaihtaan esimerkiksi puhelinnumeroita saati riiustamaan.

Nyt tämän miehen kanssa kenen kanssa olen tekemisissä, katson häntä kaukaa. Haluan kuin "seurata" mikä hän on miehiään. Nyt tuntuu kuin ei oltais ollenaan tekemisissä. Olen hänelle sanonut, että minä haluan tutustua ja katselle rauhassa, ja toivottavaa on että tämä toinen tajuaa sen.

Puhuisinko tässä siis jonkin sortin koeajasta Cool

Minä puhun aina koeAJOSTA. Cheesy Grin 2funny
...tosin se kyllä tahtoo aina venyä, kun noita muitakin auto-vaihto-ehtoja on
ja kyllä se pitää ainakin pari kertaa koeajaa, ennen kuin tietää,
että mikä on kiihtyvyys 0-100 s/km, ajomukavuus ja bensan kulutus ja onko paljon pakokaasuja.. :Smiley

Lisäksi se, että kiinnittääkö se huomiota vai onko se tavallinen perheauto..
...kuin myös, että ottaako sporttisen mallin vai tila-auton..
-ja ennen kaikkea, onko sillä jälleenmyynti-arvoa vai jääkö se käsiin ruostumaan
ja onko odotettavissa valittavaa moottoria ja muita pikkuvikoja. angel
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #56 : 15.04.2009 16:57:07 »

Joo kyllä mä hänenkin syntymäaikansa ongein...tosin ilman kellonaikaa, joten siitä paljon sitten iloa ollut.
Ja toki tiedän ja ymmärrän tuon transiittijutun..ja ylempänä on mun "romantiikan transiitteja" mainittukin  Grin
Pitää myös muistaa, että  venus han perääntyy...että ei ihme, jos ei ollut kestävää laatua tuo "suhde".

Olen samaa mieltä, että enempi annan painoa synastrialle tai kompositiokartalle kuin transiitteihin, mutta onhan noilla transiiteillakin merkitystä..ainakin hetkellistä.

kuu kaksoset ei muuten ole uskollista tyyppiä. Kertoo jo aika paljon.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 15.04.2009 16:57:52 »

ah, totta. tunsin kuukaksosen ja se oli petollisin.. myös olisi pettänyt uutta vaimoaan kanssani.

mikähän ero kuujouskarissa sitten on, kun ei suostunut. (itse)
tallennettu

rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 15.04.2009 16:58:33 »

Niin se syntymäaika..
Siitähän ne huoneet ja kuun tarkka asema löytyy,
mutta jotain voi katsoa pelkästä pvm:stä..

Tietty jos tuon jäppisen Kuun tarkka-asteluku olis tiedossa,
niin voihan se olla että tämänhetkinen kama ( saturnus mars uranus) taivaalla
joustavissa merkeissä pistää tuon tunnepuolen soutamaan ja huopaamaan..

Neptunus ja Jupiter nyt Ilman merkeissä kenties kolmiolla innostaneet
miehen yltiö-tunteelliseksi ja sitten Kuun hallitsema rapu onkin perääntynyt takas?
Who knows..

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 15.04.2009 17:09:09 »

Voi jessus noita poikia.. Ei mua oo ku yks! Ei voi revetä kaikkialle joka iikan luo..
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: