T-H
|
|
« Vastaus #45 : 15.04.2009 10:50:18 » |
|
Adele! Minä ainakin olen sen oppinut miehistä, että yhenkään kanssa ei kannata alkaa hetimiten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaihtaan esimerkiksi puhelinnumeroita saati riiustamaan. Nyt tämän miehen kanssa kenen kanssa olen tekemisissä, katson häntä kaukaa. Haluan kuin "seurata" mikä hän on miehiään. Nyt tuntuu kuin ei oltais ollenaan tekemisissä. Olen hänelle sanonut, että minä haluan tutustua ja katselle rauhassa, ja toivottavaa on että tämä toinen tajuaa sen. Puhuisinko tässä siis jonkin sortin koeajasta
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #46 : 15.04.2009 13:04:24 » |
|
harmi, Adele.. itsekin ajattelen että mitähän sitä on viimeisen 5 v aikana opittu näistä.. ainakin sen ettei miehiä voi ottaa vakavasti.. onneksi kaikki karisseet pois paitsi 1-2 kaverina ja pintahupina.. mitkähän transiitit olikaan taas, ehkei just romantiikkaan viittaavat..
niin ja kaikkien sielujenhan piti rakastaa kaikkia tms.. ehkä jossain toisessa sfäärissä sitten. tuntuu ettei ole 5 vuoteen kohdannut oikealla tavalla sellaista (vetovoima), jolla olisi henkistä tasoa. minulla siis se rapu on sen verran viaton, ettei osaa kunnolla pelata, enkä antaisi..
mutta ehtiihän tuota (äskenkin olin kokouksessa jossa oli pari kourallista miehiä).
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 13:27:36 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #47 : 15.04.2009 15:06:43 » |
|
Saturnalia: Todellakin väitän etten ole havainnut mitään epäilyttävää. Meillä on ollut ihanaa yhdessä, hän on suunnitellut kesää yhdessä kanssani sun muuta...eilen aamulla vielä sovimme tekevämme ruokaa tänään yhdessä...tänään hän on deletoinut minut täysin elämästään..jopa facebook-kavereista minut on poistettu arvatkaa miltä tuntuu, kun kuvittelin ihan todella, että hän on ihastunut minuun ja välittää minusta, tuntuu aika helvetin pahalta tajuta, etten merkinnyt mitään..että aivan sama. Se huijaus tuntuu kaikista paskimmalta. Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin star: mä en haluaisi katkeroitua ja alkaa ajattelemaan, että miehiä ei voi ottaa vakavasti, mutta luultavasti alan Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii.. huh
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #48 : 15.04.2009 15:09:44 » |
|
Noh...mitä tästä taas tytöt opimmekaan...älä luota miehiin Tuuli-hiuksissa: tästä lähin myös minä TOIVOTTAVASTI osaan katsoa kaukaa...laitan saakuri puolen vuoden koeajan jolloin käydään vain kahvilla ja katsellaan toisiamme pöydän yli hihii.. huh Älkäämme koskaan luottaku miehiin Heti Ensisilmäyksellä. Meillä vissiin pitää olla kuin kotkan katse Nyt on Adelella opputekstissä oikeaa asennetta! Hyvä, hyvä!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #50 : 15.04.2009 15:34:35 » |
|
mä en nyt vaan jaksa ottaa näitä miesasioita tolla sielunkumppanitasolla .... Yritän nyt vain suhtautua ihan Sinkkuelämää tyyliin
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #51 : 15.04.2009 15:35:26 » |
|
noh, sitten et ole ehkä kokenut sitä oikeaa, tai Niitä energioita..
on muuten tosi huojentavaa olla itsekseen välillä, matkailla ja huvitella..
minä koetan ottaa Las Vegas elämää-tyyliin.. Ihmisten välinen karma on tarvinnut luoda vuorovaikutustilanteessa, joka johtaa ratkaisemattomiin tunnekysymyksiin. Ja ratkaisemattomia tunnekysymyksiä on kahden ihmisen välillä kera sopimuksen, että he eivät ole kiinnostuneita selvittämään niitä tai saavuttamaan värähtelyä, missä ne voidaan selvittää anteeksiannon tai energiamuutoksen avulla. Näin ollen, kun olette valmis lopettamaan karman jonkun kanssa, sen on loputtava omalta osaltanne eli te ette ole enää tekemisissä karman kanssa ettekä voi jatkaa sitä. Jos se ei lopu, niin näin tapahtuu siksi, että olette sopineet tuon toisen ihmisen kanssa - tietoisesti tai tiedostamatta - että te ette ole valmis sen loppumiseen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 16:14:01 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #52 : 15.04.2009 16:15:42 » |
|
Puihin meni, sika sekin oli, siis tuo reilu kuukausi sitten tapaamani mies Mistä näitä mun elämääni tulee!??? Viimeisen 4,5 vuoden aikana KAIKKI siis aivan kaikki ja uskokaa pois niitä on monta (!) olleet jos jonkinlaisia pelureita, monta naista yhtäaikaa kuvioissa pyöritetty ei helvetti mahdu mun kaaliin, että eikö täällä maailmassa kukaan halua olla vain yhden kanssa tänä päivänä Ja miksi vedän puoleeni näitä hiippareita yhtä paljon kuin noita hämähäkkejä, joista ollaan toisessa topicissa puhuttu? Eipä noi ihanat transiititkaan ainakaan vielä sitten tuoneet "ihanaa rakkautta" tullessaan : On taas pureksimista tuossa, että ollaan niin helvetin ihanaa olevinaa, suunnitellaan mökkireissuja sun muuta ja lähetetään tekstareita että on ikävä sun viekkuun ja sitten ykskaks ollaan kuin jääkalikka, kun jää nalkkiin muistakin naisista samaan aikaan, että joo kyllähän tässä on vaikka mitä säpinää..olin ihan että WTF ?!! Paska mäihä Adele Mutta romantiikan transiitit ovat yhtä lailla ohimeneviä kuin mitkä tahansa muutkin kierrot eli paljoakaan painoa pelkästään niille en laittaisi.. Ehkä tuolla häiskällä tai sinulla tai molemmilla oli h-hetkellä päällä jokin "ihana kuvio" joka poistuessaan sitten puhalsi liekit sammuksiin.. Eli älkää nyt pelkkiin transiitteihin luottako: -Utsikaa sen kumppani-ehdokkaan syntymätiedot ja vertailkaa omaan karttaan, sillä synastria/kompostio-aspektit ovat yhtä pysyviä kuin nataali joten painotukset niillä kartoilla kertovat suhteen luonteesta ja kestosta paremmin kuintransiitit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #53 : 15.04.2009 16:25:33 » |
|
Joo kyllä mä hänenkin syntymäaikansa ongein...tosin ilman kellonaikaa, joten siitä paljon sitten iloa ollut. Ja toki tiedän ja ymmärrän tuon transiittijutun..ja ylempänä on mun "romantiikan transiitteja" mainittukin Ja edelleenkin se killuu ja MC:hen... Pitää myös muistaa, että han perääntyy...että ei ihme, jos ei ollut kestävää laatua tuo "suhde". Ai niin ja tyyppi oli muuten Olen samaa mieltä, että enempi annan painoa synastrialle tai kompositiokartalle kuin transiitteihin, mutta onhan noilla transiiteillakin merkitystä..ainakin hetkellistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #55 : 15.04.2009 16:51:03 » |
|
Adele! Minä ainakin olen sen oppinut miehistä, että yhenkään kanssa ei kannata alkaa hetimiten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaihtaan esimerkiksi puhelinnumeroita saati riiustamaan. Nyt tämän miehen kanssa kenen kanssa olen tekemisissä, katson häntä kaukaa. Haluan kuin "seurata" mikä hän on miehiään. Nyt tuntuu kuin ei oltais ollenaan tekemisissä. Olen hänelle sanonut, että minä haluan tutustua ja katselle rauhassa, ja toivottavaa on että tämä toinen tajuaa sen. Puhuisinko tässä siis jonkin sortin koeajasta Minä puhun aina koeAJOSTA. ...tosin se kyllä tahtoo aina venyä, kun noita muitakin auto-vaihto-ehtoja on ja kyllä se pitää ainakin pari kertaa koeajaa, ennen kuin tietää, että mikä on kiihtyvyys 0-100 s/km, ajomukavuus ja bensan kulutus ja onko paljon pakokaasuja.. :
Lisäksi se, että kiinnittääkö se huomiota vai onko se tavallinen perheauto.. ...kuin myös, että ottaako sporttisen mallin vai tila-auton.. -ja ennen kaikkea, onko sillä jälleenmyynti-arvoa vai jääkö se käsiin ruostumaan ja onko odotettavissa valittavaa moottoria ja muita pikkuvikoja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 15.04.2009 16:57:07 » |
|
Joo kyllä mä hänenkin syntymäaikansa ongein...tosin ilman kellonaikaa, joten siitä paljon sitten iloa ollut. Ja toki tiedän ja ymmärrän tuon transiittijutun..ja ylempänä on mun "romantiikan transiitteja" mainittukin Ja edelleenkin se killuu ja MC:hen... Pitää myös muistaa, että han perääntyy...että ei ihme, jos ei ollut kestävää laatua tuo "suhde". Ai niin ja tyyppi oli muuten Olen samaa mieltä, että enempi annan painoa synastrialle tai kompositiokartalle kuin transiitteihin, mutta onhan noilla transiiteillakin merkitystä..ainakin hetkellistä. ei muuten ole uskollista tyyppiä. Kertoo jo aika paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #57 : 15.04.2009 16:57:52 » |
|
ah, totta. tunsin kuukaksosen ja se oli petollisin.. myös olisi pettänyt uutta vaimoaan kanssani.
mikähän ero kuujouskarissa sitten on, kun ei suostunut. (itse)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #58 : 15.04.2009 16:58:33 » |
|
Joo kyllä mä hänenkin syntymäaikansa ongein...tosin ilman kellonaikaa, joten siitä paljon sitten iloa ollut. Ja toki tiedän ja ymmärrän tuon transiittijutun..ja ylempänä on mun "romantiikan transiitteja" mainittukin Ja edelleenkin se killuu ja MC:hen... Pitää myös muistaa, että han perääntyy...että ei ihme, jos ei ollut kestävää laatua tuo "suhde". Ai niin ja tyyppi oli muuten Olen samaa mieltä, että enempi annan painoa synastrialle tai kompositiokartalle kuin transiitteihin, mutta onhan noilla transiiteillakin merkitystä..ainakin hetkellistä. Niin se syntymäaika.. Siitähän ne huoneet ja kuun tarkka asema löytyy, mutta jotain voi katsoa pelkästä pvm:stä.. Tietty jos tuon jäppisen Kuun tarkka-asteluku olis tiedossa, niin voihan se olla että tämänhetkinen kama ( ) taivaalla joustavissa merkeissä pistää tuon tunnepuolen soutamaan ja huopaamaan.. Neptunus ja Jupiter nyt Ilman merkeissä kenties kolmiolla innostaneet miehen yltiö-tunteelliseksi ja sitten Kuun hallitsema rapu onkin perääntynyt takas? Who knows..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #59 : 15.04.2009 17:09:09 » |
|
Voi jessus noita poikia.. Ei mua oo ku yks! Ei voi revetä kaikkialle joka iikan luo..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|