Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku auttaa  (Luettu 2842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Skorpvesileijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.10.2008 12:32:14 »

Olen kiinnostunut astrologiasta aivan hiljattain, joten oma tulkintani on vielä aikamoista hakuuammuntaa. :uglystupid2:Löytyisiköhän täältä kartastani kiinnostuneita, jotka voisivat auttaa minua?Minulla on aivan täyteen "pommitettu" 7 huone ja tämä näkyy rakkauselämässä.Pidän kiinni viimeiseen asti ja teen parhaani.Pysyn laivassa, vaikka se olisi uppoamassa.Ymmärrystä ja empatiaa minulla rittää.Minulla on tapana elää elämää rakkauden ehdoilla, mikä vaikuttaa osaltaan siihen, etten saa tehtyä esim. urallani asioita, joita haluaisin.Ilmeisesti raha on minulle täysin toisarvoinen seikka elämässä.

Olen todella kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta.Olen myös erittäin hyvä "lukemaan" ihmisten ajatuksia ja tunnetiloja..se on välillä jopa häiritsevää.Psykologia kiinnostaa myös aivan erityisesti.Kuitenkin olen kouluttautunut taiteelliselle alalle.Näkyykö näitä asioita kenties kartastani?Ystävyys suhteissa olen myös aika ehdoton.Minulla ei juurikaan ole puolituttuja.Vain ystäviä tai vihollisia.Olen myös kiinnostunut matkailusta ja matkustan aika paljon.Tällä hetkellä haaveilen ulkomaille muuttamisesta.

Lapset ovat tärkeintä elämässäni, ja olen aika suojeleva äiti.Oma äitini on skorpioni ja hänen kanssaan tulen hyvin toimeen.Isäni on Leijona ja välimme ovat aika etäiset.Näkyvätkö nämäkin kartalta?Esikoiseni on Vesimies-Skorpioni-härkä ja hänen kanssaan olen todellisessa "symbioosissa".Kuopus on Oinas-vaaka-kalat ja veikkaan, että hänen kanssaan tulee olemaan hankalampaa. ;)Kaikki minkä voi kartalta tulkita on erittäin tervetullutta!! Smiley

tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2008 16:05:23 »

Löytyisiköhän täältä kartastani kiinnostuneita, jotka voisivat auttaa minua?
´

Enpä tiedä, kuinka paljon pystyn auttamaan, mutta vilkaisin karttaasi - olen muuten sillä tavalla visuaalinen ihminen, että tulkitsen mielummin juuri "pyörylää" kuin pelkästään kirjoittamalla ilmaistuja huoneensijainteja - ja se jotenkin vain puhutteli minua. Olisikohan kyse siitä, että kun itselläni on aivan vastakkainen kartta, mutta lähipiiriissä on ihmisiä, joilla on erittäin voimakkaasti  7. ja/tai 8. huoneisiin painottuva kartta, niin olen joutunut pohtimaan noiden huoneiden sisältöä paljon ? 
Lainaus
Minulla on aivan täyteen "pommitettu" 7 huone ja tämä näkyy rakkauselämässä.Pidän kiinni viimeiseen asti ja teen parhaani.Pysyn laivassa, vaikka se olisi uppoamassa.

Sinun 7. huoneesi on todella prominentti kartalla, samoin kuin 1. huone, ne kattavat  yhteensä tasan puolet puolet kartasta niin, että kummankin huoneen kooksi tulee melko tasan 90 astetta. On siis ymmärrettävää, että jompaan kumpaan noista huoneista tulee iso keskittymä taivaankappaleita ja/tai pisteitä. Sinulla kuitenkaan ole tuossa huoneessa varsinaista stelliumia, sillä elementit on ripoteltu melko tasaisesti kaikkiin huoneen merkkeihin. Huoneen kärki on kuitenkin leijonassa, ja se taitaakin olla syy, miksi elämässäsi tulkitset huoneen kumppanuuden teemaa romanttisesta näkökulmasta, etkä esim. businessnäkkökohdasta, joka korostuisi kärjen ollessa vaikkapa kauriissa. Kärki ei välttämättä muuten mitenkään myöskään tekisi sinusta sinnikästä suhteissasi - tämä piirre on luultavasti huoneessa majailevan saturnuksen tekosia.

Lainaus
Ymmärrystä ja empatiaa minulla rittää.Minulla on tapana elää elämää rakkauden ehdoilla, mikä vaikuttaa osaltaan siihen, etten saa tehtyä esim. urallani asioita, joita haluaisin.

Tätä aspektia ei ole tuolle postaamallesi radix-kartalle merkitty, mutta huomasin, että 7.huoneen saturnuksesi on neliössä MC:hesi. Tämä selittää kyllä hyvinkin sen, miksi tunnet rakkauselämäsi haittaavan uraasi. Kyseessä on kuitenkin pikemminkin tunne kuin oikea ongelma, urahuoneesi on tyhjä, joten hienoa työuraa ei ole luultavasti tarkoitettukkaan siksi asiaksi, joka toisi elämääsi sisältöä.

Lainaus
Vaikka tätä aspektia ei ole karttatulkinnassasi mitenkään korostettukkaan
Ilmeisesti raha on minulle täysin toisarvoinen seikka elämässä.

Kiinteän omaisuuden 2. huone on kartallasi tyhjä, eikä sinulla ole myöskään sanottavammin kaurisvaikutteita, joten raha ei tosiaankaan ole sinulle esim. emotionaalista turvallisuutta tuova väline. Mutta toisaalta sinulla on voimakas 8. huone, josta löytyvät aurinko, merkurius ja uranus saattaisivat viitata siihen, että intuitiivisuutesi ylettyy myös tälle alueelle, sinulla on esim. luontaista kykyä hankkia ja hallinnoida omaisuutta

Lainaus
Olen todella kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta.Olen myös erittäin hyvä "lukemaan" ihmisten ajatuksia ja tunnetiloja..se on välillä jopa häiritsevää.Psykologia kiinnostaa myös aivan erityisesti.

Sinulla on merkurius ja venus alitajunnan ja psykologian merkissä ja huoneessa, joten tämä on aivan "arkkityyppistä" käytöstä.

Lainaus
Kuitenkin olen kouluttautunut taiteelliselle alalle.Näkyykö näitä asioita kenties kartastani?

Jännää kyllä, taiteilijoilla en hyvinkin erilaisia karttoja, koska itseilmaisua voivat ajaa hyvinkin erilaiset asiat. Mutta aika monilla on korostunut 8. huone, kuten sinulla.

Lainaus
Ystävyys suhteissa olen myös aika ehdoton.Minulla ei juurikaan ole puolituttuja.Vain ystäviä tai vihollisia.

Olet aurinkoskorpioni ja  nousuvesimies. Tässä ovat kokemukseni mukaan ehkäpä eläinradan kaksi ehdottominta merkkiä. Kummatkin sekä antavat että vaativat  läheisiltään paljon, skorppionit tunne- ja vesimiehet periaatetasolla. Kun nämä elementit yhdistää, saadaan tosiaankin varmaan sen verran intohimoinen sekoitus, että "hyvää päivää" -tuttavuuksien ylläpito on mahdotonta.
Lainaus
Lapset ovat tärkeintä elämässäni, ja olen aika suojeleva äiti.Oma äitini on skorpioni ja hänen kanssaan tulen hyvin toimeen.Isäni on Leijona ja välimme ovat aika etäiset.Näkyvätkö nämäkin kartalta?

Uhrautuvan ja ruokkivan äitiyden asteroidi ceres -lempparini muuten - on sinulla minuuden 1. huoneessa. Ei siis ihme, että koet äitiyden voimakkaasti. Suojelevuutta taas edustaa kuu/mars -yhtymä leijonassa. Tuntematta sen tarkemmin vanhempiesi karttoja, synatriassa äitisi aurinko joko 7. tai 8. huoneessasi viittaisi 7. huoneessa kumppanuuteen, 8. huoneessa taas jopa intuitiiviseen yhteyteen, kun taas isäsi aurinko tulee kartallasi luultavasti ihmissuhteissa velvollisuuksien ja työntäyttämään, asialliseen 6. huoneeseen.

Lainaus
Esikoiseni on Vesimies-Skorpioni-härkä ja hänen kanssaan olen todellisessa "symbioosissa".Kuopus on Oinas-vaaka-kalat ja veikkaan, että hänen kanssaan tulee olemaan hankalampaa. Wink

Itse asiassa kuopuksella näyttäisi olevan pääelementtien suhteen "mutkattomampi" synatria kanssasi kuin esikoisella. Saattaa olla, että nyt ilmeisesti vielä pienten lasten itsenäistyessä suhde kuopukseen tuleekin olemaan mutkattomampi kuin esikoiseen. Mutta en ole mitenkään erityisen perehtynyt perhesynatriaan, luulen, että tämä aihe on lähempänä jonkun perheellisen astroilijan sydäntä. Wink
tallennettu
Skorpvesileijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2008 17:10:22 »

Kiitokset La Papessa!

Oli hauskaa kuulla mitä tuo aurinko-merkurius-uranus 8. huoneessa voisi tuoda tullessaan.Minulla on nimittäin pieni sivubisnes, joka on vanhojen tavaroiden haalimista ja myyntiä.Tai oikestaan se vie ison osan ajastani. :)Olen harkinnut sitä ihan ammatiksi asti.Luulin, että tämä on silkkaa verenperintöä.

Lapset ovat kyllä vielä pieniä, joten varmasti he muuttuvat vielä vuosien saatossa omiksi persoonikseen.Kuopus on isänsä tyttö ja hyvin voimakastahtoinen tapaus.Esikoinen taas on rauhallinen ja nauttii samoista asioista kuin minäkin.Saas nähdä mitä heistä tulee.Laitan tähän lasten kartatkin.Josko joku haluaa niitä vilkaista.Kuopuksen kartassa on tuo leija..osaisko joku kertoa mitä se merkitsee??Se on kuulemma harvinainen.Ensimmäinen on siis esikoisen ja toinen kuopuksen kartta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: