Neela, sinullapa mielenkiintoiset kuviot!
Kaikki planeetat eri huoneissa ja vanha merkurius, jos nyt oikein nämä ymmärrän. Kaikki omassa reviirissään!
Nikula sanookin tästä, että tällaisessa kuviossa henkilöllä on monenlaisia lahjoja, on monipuolisesti lahjakas, mutta usein hajaantuu liikaa. Miten liittää tuo monipuolisuus kokonaisuudeksi? Olisko siinä haastetta? Vai oletko analysoija, joka mieluummin hajoittelet juttuja ja lähdet kaivelemaan syviä?
Kerrotaan myös, että tässä tilanteessa olevat eivät mene helposti naimisiin, vaan haluavat olla maailmallisia ja vapaita.
Liekö tämä tyypillista tässä ajassa olevalla 'keulakuvalla'. Nythän jos koskaan, tuo arvojen etsintä on POP ja paikallaan tässä maailman menossa.
Nyt ehdin vastata tähän vähän paremmin.
Olen kyllä ehdottomasti hajoittaja ja kaivelen syitä syviä! Pidän motiivien tutkimisesta ja erilaisen asioiden/ arvojen ymmärtämisestä, vaikken itse olisi samaa mieltä.
Katselen, tutkin ja tulkitsen mielenkiinnolla kaikkia ihmisiä, ilmiöitä ja uskomuksia, voi kyllä olla
vaikutustakin.
Löysin vielä
ja
välistä myös laskusolmun joka
Itseasiassa tuosta laskusolmusta lähtee sellainen yhtymien helminauha, ensin siis
ja siitä kaikki
&
välissä olevat planeetat ovat
-jonossa. Siksi en oikein tiedä miten tämä vaikuttaa tähän sisäpiiri-tulkintaan?
Mielenkiintoinen aihe kyllä, mikä on tuo Nikulan kirjan nimi?
p.s reilusti yli 10-vuoden suhteessa elelen... ja minä olen se jota naimisiin meno ei kiinnosta yhtään