Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivet ja luonto  (Luettu 3596 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
palmist
Satunnainen astroilija
*

Vain kuolema takaa meille elämän.

Profiili WWW
« : 26.10.2008 14:17:55 »

Onko kellään niin että pitää ihan kamalasti kivistä ja kristalleista yms. ja on erittäin luonnonläheinen ja välillä kun on ulkona metsässä lenkillä niin pelkästään se metsän hiljainen majesteetillisuus saa haukkomaan henkeä?  Undecided idiot2 Shocked Grin
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2008 14:31:14 »

Olen ihan luontohullu. Jo aarniometsä tuuheine kuusineen, ja sen siimeksen kätkössä kyllä sielu lepää. Siellä vois olla mulla mökki pienoinen. Ja mitä isompia ovat ne kivetkin niin eiku paranee smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
palmist
Satunnainen astroilija
*

Vain kuolema takaa meille elämän.

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.10.2008 15:02:29 »

Edes yksi saman lainen sielu kun minä! ^^ kiitos siitä!  smitten smitten
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2008 15:18:35 »

Onhan noita täällä ja noitiakin  Cheesy
Pidän metsistä, mutta sanokaas millä noista pyyhkäisis pois hirvikärpäsen? Se on jotakin joka saa suoneni viilenemään patikoinnille nopeasti ja pitkäksi aikaa  Sad
Onneksi luonto on tuossa lähellä ja herra yms muut kaikkivoipat pitäköön sen pienen pläntin puhtaana ja vapaana moisista ötököistä... niin mie voi käydä halailemassa kuusia ja istuskella kivillä katsellen metsästä peltomaisemia  smitten Ihmetellä kuinka voi ihminen peljästyä, kun jalan vierestä räpiköi kanalintu ja hihittää hiljaa, kun katselee salaa kun oravat pitävät elämäänsä  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 15:24:08 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.10.2008 22:42:51 »

Voi kyllä!  Smiley

Olen syyskesän kaivanut itselleni lammikkoa. Nyt raahaan kiviä siihen ympärille. Kävin päivällä kottikärryillä erään 'linnanraunion' vieressä ottamassa noita pyhiä kiviä (älkää kertoko kenellekään) yhden pienen kullekin talon asukkaalle ja kolme kissoille ja yksi piti ottaa sieltä keskeltä. Siunasin sen ja kerroin sille, että en vie sitä kauas vaan aivan lähelle pienen veden ääreen.

Arvatkaa! Se kivi puhui minulle! Se pieni sammaleinen kivi huokasi ihastuneena: 'Voi kun ihana, sillä veden ääressä minä olen ennen elänytkin ja olen sitä kaivanut'. Silloin muistin, että 4000 vuotta sitten raunioiden liepeillä velloi meri...kuinka kauan lie vellonut, ainakin jääkauden jälkeen pitkät ajat.  smitten

Ja muutenkin olen huomannut, että ihmisistä on tullut yhtäkkiä aivan kivihulluja. Vielä parikymmentä vuotta sitten raivattiin kaikki kivet pois pihasta. Nyt niitä etsitään pitkin soramonttuja ja tienvarsia traktorilla ja tehdään mitä kauneimpia 'raunioita' ja pengereitä. Olen katsellut sitä vähän silmät suurina.  Shocked

Muoks... Täytyy vielä lisätä, että minun tuikitavallinen, kaukana huuhaatyypeistä oleva on äkkiä alkanut kerätä erilaisia jalokivejä kotiinsa. Hän nimittäin huomasi, että jos on kukille allerginen, niin kiville ei ole.
Siispä kukkalaudat ovat nyt kivilautoja ikkunalla!  Wink
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 22:44:39 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu