Palaan vielä tähän asiaan 1. koska astrologit väittävät että voisin olla karttani perusteella 'CIA:n agentti, 2. koska olen tosiaan itse joutunut liian monta kertaa kertaa huijatuksi näissä asioissa, 3. Saturnalian kokema edelleen hieman kauhistuttaa.
Ja antakaa nyt anteeksi, tämä seuraava saattaa vaikuttaa TODELLA huurupäiseltä, mutta nautin suuresti tällaisista A. Christie -tyyppisistä tutkimuksista
:
No niin. Löysin tältä foorumilta kaksi nimimerkkiä -kutsukaamme heitä hienotunteisesti vaikka nimillä nimmari x ja nimmari y- jotka littyvät kirjoitustensa perusteella mystisellä tavalla tähän topikin näkijään, kutsukaamme häntä tästä eteenpäin nimellä näkijä Z. Tuli vahva tunne että olisivat molemmat jopa mahdollisia alter egoja. Nämä nimmarit mainostavat nimittäin teksteissään kiinnostavalla tavalla sekä toinen toisiaan että tämän topikin näkijää, eli syntyy hyvin kiintoisa 'kehumisen kehä'
Toinen nimmareista, nimmari X, mainostaa näkijä Z:aa kirjoituksissaan ainakin kahdesti, tässä esimerkki: "Siell Hesassa on Tuire H. Tiedot auttajalistalla.
Ajanvaraus selkeesti 8-9 ja 20-21 ma-pe. Jos ei vastaa, soita seuraavana aikana. Tavallisessa puhelimessa tekee. Edullinen katsomus, kaukoparannus puhelun ajan. Ett sillee. Sairaudet yms selvii, hiukka liikaki rehti. Huimaa kun osuu tieto jos toinenki kohalleen...."
Kaikissa löytämissäni kehuissa korostetaan aina samalla tavalla näkijän ylenmääräistä suoruutta ja rehellisyyttä, hyvin samaan tyyliin siis, oli kyse sitten x tai z-näkijästä.
Toinen nimmareista, nimmari Y, mainostaa siis puolestaan sekä tätä nimmari X:ää että z:aa erityisen hyvänä näkijänä. Skitsoa kenties ajatella, että nämä kaikki ovat sama henkilö, mutta sellaisen kuvan saa kun laskee 1+1+1. Tutkin myös horoskooppikirjoituksia ja ammattiin liittyviä viittauksia, ja niissäkin on yksityiskohtia jotka sopivat kummallisesti kaikki ainakin kahteen, jotkut kaikkiin kolmeen (satun tietämään yhden em. henkilön siviiliammatin ja puolueen, mulla on sattumalta kaksikin sukulaista samassa puolueessa, erityisen korkeissa asemissa vieläpä).
Esim. exän aurinkomerkki sopii kuvioon, ja myös siis tuo siviiliammatti ja/tai sitä sivuavat kirjoitukset.
Voin tietysti olla salapoliisitutkimuksineni täysin väärässäkin ( :
selvinnee viimeistään sitten kun/jos kalikka kalahtaa
tai ei kalahda) mutta AH, että CIA-agenttina on kivaa!!!
Lauantaiehtoon ratoksi..