Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkijä tavattavissa Helsingissä  (Luettu 31773 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #30 : 19.12.2008 20:56:08 »

Laksmin huomio on hyvin tärkeä. Jos tosiaan ei asiakkaana  edusta ihan valtavirtaa (eli vaikkapa siellä pikkujouluissa ramppaa kerran kahdessakymmenessä vuodessa), niin näkijän kommentit saattaat jo alkumetreillä olla suuri pettymys. Mikäli siis näkijä ei näe edes asiakkaansa omintakeista persoonaa vaan peilaa koko ajan enemmistön tapoihin, tarpeisiin ja unelmiin. Kuinka sellaisessa tilanteissa voisi kokea luottavansa näkijän kanavointikykyyn ylimalkaan?

Järkyttävin kokemus minulle on ollut eräs hyvin tunnettu näkijä, jolla nimenomaan on vahva näkijän IDENTITEETTI, menninkäismäistä (shamaani)ulkonäköä myöten. Hän ei nähnyt minulle yhtään mitään, ei menneestä, nykyisestä eikä tulevasta - ja mikä pahinta: hän ei edes ymmärtänyt mitä hänelle SANOIN vaan käsitti koko ajan aivan väärin esim. kun puhuimme ammatistani, ja lopputulos oli enemmän kuin surkuhupaisa, se oli traaginen. Vilpittömästi ja suurin toiveinhan olin hänen puheilleen tullut kuten aina kun näkijän kohtaan, en kysele lämpimikseni koskaan.

Ja ainakin vartin verran tapaamisemme aikana hän piti jonkinlaista kunnallispoliittista luentoa (!), siis puhui kirjaimellisesti puuta heinää, eikä sallinut keskeytyksiä eikä suostunut palaamaan ns. asiaan.

Annoin kohteliaasti kyllä hänen ymmärtää, että välilllemme ei syntynyt mielestäni minkäänlaista yhteyttä (ei siis edes normaalia kahden ihmisen välistä kommunikaatiota/dialogia), mutta ei puhettakaan ettäkö hän olisi tinkinyt hinnasta, hän ei edes kommentoinut, halusi vain rahat.

Tämä esimerkki on surullinen ja irvokas, tiedän ko. henkilön tekevän edelleen 'päätyönään' näkijän hommia.
Olemme tällä foorumilla joskus keskustelleet ongelmasta, miksi jotkut näkijät eivät kaikille meistä näe, ja syyksi on arveltu henkilöiden värärähtelytaajuuden erilaisuutta (alemmalla taajuudella värähtelevä ei näe ylemällä värähtelevälle). Että jos joku kuluttajansuojataho voisi määrätä näkijöiden taajuudet pakollisiksi palveluntarjoajien 'tuoteselosteeseen' niin fine!!  Wink
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #31 : 19.12.2008 22:09:25 »

Tuo värähtelyjuttu on vain teoria, mutta selittäisi sellaiset tilanteet, joissa näkijä näkee kyllä yhdelle mutta ei toiselle meistä  Shocked  Aivan kuten verbaalinen dialogikin sujuu paremmin 'samalla aaltopituudella' olevan kanssa, kun taas 'eri aaltopituudella' olevan kanssa ei meinaa edes yksinkertaisesta keskustelusta tulla mitään, koko ajan on yritettävä sopeutua vastapuolen taajuuteen - jolloin lopputuloksena on usein ylimalkaisista aiheista kuten esim. säätilasta keskusteleminen, eli aiheista joita eivät väritä esim. maailmankatsomukselliset näkemykset (maailmankatsomushan vaikuttaa jopa sanojen merkityssisältöihin, vaikka emme tule sitä usein edes ajatelleiksi).

Asiasta viidenteentoista: Olen jonkin verran tutustunut Lähi-Idän kieliin ja kulttuuriin ja usein miettinyt, kuinka eri tavalla eri kulttuurien ja kielialueiden edustajat voivatkaan tulkita uskonnollista profetiaa. Ja kun soppaan lisätään vielä parituhatta vuotta kulttuurihistoriallista aikajanaa, tulkintoja, editointeja, sensurointeja, yhteiskunnallista vallankäyttöä, huonoa muistia, väärinymmärrystä, inhilillisyyttä...niin miten kirjaimelisesti
'totta ja pyhää' verbaalinen/teksti voi lopulta olla?  Wink 

Kun yksimielisiä ei olla edes siitä onko Mr Nazareth  aurinko kauris vai  aurinko kaksoset   Tongue
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #32 : 21.12.2008 00:31:48 »

Palaan vielä tähän asiaan 1. koska astrologit väittävät että voisin olla karttani perusteella 'CIA:n agentti, 2. koska olen tosiaan itse joutunut liian monta kertaa kertaa huijatuksi näissä asioissa, 3. Saturnalian kokema edelleen hieman kauhistuttaa.

Ja antakaa nyt anteeksi, tämä seuraava saattaa vaikuttaa TODELLA huurupäiseltä, mutta nautin suuresti tällaisista A. Christie -tyyppisistä tutkimuksista  Wink :

No niin. Löysin tältä foorumilta kaksi nimimerkkiä -kutsukaamme heitä hienotunteisesti vaikka nimillä nimmari x ja nimmari y- jotka littyvät kirjoitustensa perusteella mystisellä tavalla tähän topikin näkijään, kutsukaamme häntä tästä eteenpäin nimellä näkijä Z. Tuli vahva tunne että olisivat molemmat jopa mahdollisia alter egoja. Nämä nimmarit mainostavat nimittäin teksteissään kiinnostavalla tavalla sekä toinen toisiaan että tämän topikin näkijää, eli syntyy hyvin kiintoisa 'kehumisen kehä'  Grin

Toinen nimmareista, nimmari X, mainostaa näkijä Z:aa kirjoituksissaan ainakin kahdesti, tässä esimerkki: "Siell Hesassa on Tuire H. Tiedot auttajalistalla.
Ajanvaraus selkeesti 8-9 ja 20-21 ma-pe. Jos ei vastaa, soita seuraavana aikana. Tavallisessa puhelimessa tekee. Edullinen katsomus, kaukoparannus puhelun ajan. Ett sillee. Sairaudet yms selvii, hiukka liikaki rehti. Huimaa kun osuu tieto jos toinenki kohalleen...."

Kaikissa löytämissäni kehuissa korostetaan aina samalla tavalla näkijän ylenmääräistä suoruutta ja rehellisyyttä, hyvin samaan tyyliin siis, oli kyse sitten x tai z-näkijästä.

Toinen nimmareista, nimmari Y, mainostaa siis puolestaan sekä tätä nimmari X:ää että z:aa erityisen hyvänä näkijänä. Skitsoa kenties ajatella, että nämä kaikki ovat sama henkilö, mutta sellaisen kuvan saa kun laskee 1+1+1. Tutkin myös horoskooppikirjoituksia ja ammattiin liittyviä viittauksia, ja niissäkin on yksityiskohtia jotka sopivat kummallisesti kaikki ainakin kahteen, jotkut kaikkiin kolmeen (satun tietämään yhden em. henkilön siviiliammatin ja puolueen, mulla on sattumalta kaksikin sukulaista samassa puolueessa, erityisen korkeissa asemissa vieläpä).
Esim. exän aurinkomerkki sopii kuvioon, ja myös siis tuo siviiliammatti ja/tai sitä sivuavat kirjoitukset.

Voin tietysti olla salapoliisitutkimuksineni täysin väärässäkin ( :Smiley selvinnee viimeistään sitten kun/jos kalikka kalahtaa  knuppel2 tai ei kalahda) mutta AH, että CIA-agenttina on kivaa!!!  Cheesy Cheesy police

Lauantaiehtoon ratoksi..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 21.12.2008 11:38:40 »

on muuten yksi näkijä jonka linjoille on tosi vaikea päästä mutta olen päässyt tässä syksyllä.. hän näki aiemmin kadonneet esineet ja lemmikkien tilanteet varsin ok.. muistan, kun yksi työ alkoi hän sanoi että on hyvä ja pitkäkestoinen, ja avaimet löytyi ja lemmikki hengissä jne.. Tuiren kanssa olen jutellut, no hänkin näki jotain mutta ei ihan niin oikein kuin olis toivonut.. mutta hän puhui kauan narsistiexästäni, joka ei minua kiinnosta enää pätkääkään! kas en tajunnut Saturnalia että sinullakin oli narsisti-parantajaexä.. yuc mikä yhdistelmä. S sinulle ja muille hei, älkää nyt ikinä uskoko noin kaikkea vaan siis negatiivisia asioita, ja jos joku kuolisikin, se on hänen aikansa..  laugh

voi että, asiasta toiseen minulla olisi todella ollut kravulle aikaa tänä vkl, mut jos ei ole merkitystä niin ei sitte.. merkityksestä kaikessa lie kyse.. jos soittaa vaikka näkijälle.. mitä tunteet merkitsee, mitä joku työ.. itse päätät, aina. Muista se!

eräs narsistinen exäni, joka tosin värähtelee todella korkealla ja omaa parantajankin lahjan, mutta suuri ego välillä sekoittaa kuviot
« Viimeksi muokattu: 21.12.2008 11:41:45 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #34 : 12.01.2009 19:47:42 »

Pakko palata tähän topicciin kuin soitin Tuirelle. Hän on ennen kaikkea kaukoparantaja. En uskonut moiseen ja soitin ihan vaan ennustuksen takia. Mutta sain niin rankkaa hoitoa että ei mitään rajaa. Itkin ja olin epätoivoinen sillä hän kaivoi esille sellaisen haavan jota tuskin edes omaavani.

Ennustuksesta ei sen sijaan voi puhua. Hän kertoi työstäni ja miessuhteesta sellaisia asioita jotka ovat jo tapahtuneet. Molemmissa jutuissa hän mainitsi sellaiset yksityiskohdat, että on aivan mahdotonta että tämä kaikki toistuisi uudelleen näin pian. Jos hänen ennustuksensa pitää paikkaansa niin minulle alkuvuosi 2009 on sama kuin 2008 (paitsi että mies ei jätä).

Hän kertoi eräästä romanssista miehen kanssa niin tarkasti että itkin kun hän puhui miehen tunteista. Tunnistin tapahtumat, paikat, ajankohdat ja tunteet. Sitten hän kertoi myös tarkasti työsopimuksesta  jonka täsmäsi siihen minkä juuri olen allekirjottanut. Nämä asiat siis hänen mukaan tapahtuvat lähiaikoina. Kyseessä olisi kuitenkin uusi työ ja uusi mies.

Minun on todella vaikea uskoa noihin ennustuksiin. Tuntuu että minulla ei ole tulevaisuutta ollenkaan ja itkettää.  Ennustuksen myötä rupesin kaipaamaan sitä miestä entistä enemmän ;(  Työjutuista en välitä ollenkaan.

Mutta jokin terapeuttinen tarkoitus koko asialla ehkä on. Olen tukahduttanut tunteita kun se mies jätti koska hän itse halusi vähätellä koko jutun. Minulla on kuitenkin oikeus surra menetystä. Olisi jännä kuulla että mitä tapahtuu joskus muutaman vuoden kuluttua. Mutta se nyt ei vaan ole tarkoitus että saan sen kuulla, se vaan on hyväksyttävä.



Eli jos todella haluatte erikoisen ennustuksen niin soittakaa Tuirelle. On taatusti erilainen kuin linjoilla olevat!
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 19:55:36 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #35 : 31.01.2009 18:22:35 »

Täytyypä ihan lisätä tänne kokemukseni kyseisestä Tuire Häkkisestä.
Tilanne on nyt kärjistynyt niin pahaksi, että harkitsen rikosilmoituksen tekemistä. Maksoin palvelusta, jota en koskaan saanut ja monen monen puhelinkeskustelun ja jossittelun jälkeen jäi todellakin paha maku suuhun.

Aivan käsittämättömän törkeä tapaus!
Vaikutti niin mukavalta ensialkuun..

No. Tiedä häntä - ehkä hän on hyvä selvännäkijä, mutta hänen toimintatapansa menee kyllä yli hilseen. Toivon, että saan häneen yhteyttä ja asian sovittua ennen kuin joudun miettimään mikä avuksi...

Meitä on moneksi.



tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #36 : 01.02.2009 00:01:04 »

Hmm, ei ihan ainutkertainen kokemus, valitettavasti.
Ystäväni koki näkijän kanssa tällaista, onko kenties tuttua:

Sovitaan päivä, jolloin tulee näkijältä 'hälärisoitto', joka on merkkinä siitä että saat LUVAN soittaa x minuutin kuluttua (ööö, hieman monimutkaista?)...sitten istut passissa koko tuon päivän, häläriä ei kuulu. Kun sitten soitat ei tänään sovikaan (syy A, B tai C)...ookoo, sovitaan uusi päivä...ei tule häläriä taaskaan, vaikka istut koko päivän passissa, kun soitat kukaan ei vastaa...odottelua...yhtenä päivänä sitten saat yhteyden, tulee häläri (jipii!), mutta kun soitat kuten on sovittu, niin TAASKAAN ei sovi (syy A, B tai C)...kun et osaa heti sekunnissa sanoa, milloin seuraavan kerran ehkä sopisi (elämässä pitää tehdä muutakin kuin odotella näitä häläreitä), näkijä on aggressiivinen ja kärsimätön...sovitaan lopulta taas päivä...päivä jona kukaan ei taaskaan soita, ja kun ise soitat ei vastausta...tätä jatkuu ja jatkuu, pari viikkoa...

Joka kerta asiakas on kuitenkin valmistautunut 'vastaanottaaan' tietoa henkimaailmasta, ja monet näkijöiden asiakkaathan ovat aika herkässä tilassa muutenkin.

Epäilemättä näkijän työkin vaatii oikeat tunnelmat ja vibat, mutta mistä kummunnee tuo aggressiivisuus?
Kuvitellaanpa jos olisit vakavasti sairas ja lääkäri käyttäytyisi samoin Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #37 : 01.02.2009 00:50:22 »

Kuulostaa todella tutulta! Juuri tuontapaista ihmeellistä touhua tuo oli...
Kun sitten ehdotin suoraan, että hän maksaisi rahani takaisin naiselle tuli yllättäen erittäin kiire (vaikka olimme jutelleet jonkin aikaa ennen sitä, eikä hän vaikuttanut kiirelliseltä ollenkaan)... Väitti, että hänellä ei ole sillä hetkellä kynää ja kaikenlisäksi on kiire lääkäriin. Valitettavasti tekstiviestiominaisuuttakaan hänen kännykässään ei ole...
Että siis mitä?
 Shocked

En ole valitettavasti vieläkään saanut naista kiinni...Soittanut (olen ehkä liian kiltti) varmasti n. 5 kertaa päivässä jo muutaman päivän ajan.

Harmittaa tällainen todella paljon. Embarrassed
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #38 : 01.02.2009 09:24:18 »

Luulisi että näkijällekin olisi helpompaa vain höpöttää puutaheinää vähän aikaa ja ottaa rahat kuin leikkiä hippaa viikkokausia  Cool

Ystäväni kertoi myös vaatteidenvaihdosta, olikohan siinä puserossa väärä haju tai jotain, siksi piti vaihtaa.
Ja sairaalassakäynneistä.

Teoriassa on tietenkin täysin mahdollista, että näkijä on niin herkkä, että katsomishetken on oltava ns. täydellinen olosuhteiltaan. Mutta aggressiivisuden tai valehtelun ei kyllä pitäisi näihin juttuihin kuulua, päin vastoin. Ja tiedän kyllä näkijöitä jotka ovat sekunnintarkkoja siitä, että soitetaan oikeallla hetkellä, koska myös toisella tasolla ollaan silloin 'valmiita', ja keskittymisen pitää olla täydellistä jotta tieto kulkee.

Mutta tässä tapauksessa vaikuttaa vähintäänkin siltä, että näkijä ei hallitse työkaluaan vaan työkalu vie häntä  :Smiley Ja sitten on vielä se toinen vaihtoehto... idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: