Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: anteeksipyyntöjä ja kiitoksia kenelle tahansa  (Luettu 11458 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 02.01.2009 22:50:46 »

melkein tauotta tulee tilanteita joissa anteeksipyyntö olisi paikallaan puolin ja toisin.. tänään isäni loukkaantui, ei tosin minulle.. lapsi itki.. suvulla riitaa.. jne.. tai sitten esim minä suututan ihmisiä tahatta, kun luulin pitäväni hauskaa.. oivallusten jakaminen ei siis ole ihan mukavaa.. mutta mitäpä sitä ihmisiä kiusata oivalluksilla, kun ne riittävät minulle itselleni!"

mutta silti.. sanotaan ettei ole virheitä

ei ole virhe olla jonkun kanssa suhteessa

miten voisi olla jos kaikki on yhtä ja erillisyys on Illuusio

jne jne
.
.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 22:56:50 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #16 : 02.01.2009 23:04:43 »

Miten vaikeaa on joskus sanoa anteeksi, se ei sitten millään tule ulos suusta.
No miehiltä ja lähimmiltä ystäviltä olen aina osannut pyytää anteeksi,
mutta...

Äiti ja siskot... buck2

Huh!

Anteeksi pyydettävää olisi niin paljon...

Ehkä pointti on kuitenkin se, että ollaan niin läheisiä että kaikki tietää että toiset on pahoillaan...
Olis jotenkin hölmöä alkaa pyyteleen anteeks..ÄÄNEEN.
Koska ei kai ne muhun tai mä niihin pidettäis yhteyksiä ja oltais ilosia nähdessämme, jos oltais katkeria jostain.. Smiley Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 02.01.2009 23:07:16 »

jotkut jaksaa suuttua melkein aina, minä en melkein koskaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #18 : 02.01.2009 23:48:43 »

Anteeksi, että minua kiukuttaa niin suunnattoman paljon se, etten ymmärrä millä perusteella tämä pallo pyörii.
Kuka antoi tietyille ihmisille "luvan olla aina kaikessa oikeassa"? Mikä on peruste siihen, että vain he ovat täysin vailla virheitä, erehtymättömiä, osaavat kaiken ja ovat suunnilleen jumalasta seuraavia, jolleivat jopa parempia!
Millä perustella heidän tapansa tuntea/toimia/ajatella on se ainoa oikea, ja kaikki muut ovat väärässä?
Mielipiteitä voi vaihtaa ja kokemuksiakin, mutta mihin jäi se kuuntelu ja toisen tuntemuksen arvostaminen?
Ylipäätään toisen ihmisyyden tunnustaminen..
Onko käynyt niin, että on sitä omaa täydellistä päätä pidetty liian kauan siellä omassa täydellisessä p*rseessä ja kuviteltu että tuoksu tulee jostain ruusutarhasta?!

Argh tickedoff

Anteeksi, mutta yli ette enää kävele. Sad
Anteeksi, mutten jaksa enää kuunnella vain oman itsesi tyhjää suitsutusta. crazy2
Anteeksi, jos aion sanoa sen myös ääneen. Cool
Anteeksi, että mittani tuli täyteen. knuppel2
Anteeksi, mutta älä enää kysy jos et kestä vastausta. Grin
Anteeksi, että oma hyvinvointini on vähintään yhtä tärkeä kuin sinun. smitten
Anteeksi, mutta minulle sinä et ole jumala, eikä sanasi ole lakini. 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: